Ik vind hem lelijkquote:
Die kraag van die template hadden ze gewoon door moeten laten lopen. Vind 'm wel mooi als die van Ajax hierop zou lijken, hoewel de wit-rood-witte baan eigenlijk niet scheef hoort te lopen.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:38 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Zo iets zou het dan kunnen worden:
[ afbeelding ]
Als je hem gewoon verticaal doet krijg je weer dat hij onderbroken wordt voor de sponsor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die kraag van die template hadden ze gewoon door moeten laten lopen. Vind 'm wel mooi als die van Ajax hierop zou lijken, hoewel de wit-rood-witte baan eigenlijk niet scheef hoort te lopen.
Sponsors.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:52 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als je hem gewoon verticaal doet krijg je weer dat hij onderbroken wordt voor de sponsor.
Nicequote:
Dat ziet er toch niet uit man.. Wat een gedrocht zeg.quote:
Gelukkig. Ik vond 'm erg matig.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:26 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Is een photoshop. Door de maker toegegeven op AN.
Uuitshirt is wel fraai.quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 16:10 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje van Frankz0rz uit dit topic.
AFC Ajax topic # 1271 Laat Luis naar Mounir kijken!
Zou een hele verbetering zijn, hopelijk doen Feyenoord en Puma er wat mee.quote:
Beste uitshirt sinds begin jaren 90, naar mijn mening.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Die van PSV is meesterlijk
Reker heeft twee weken geleden tegen mij gezegd dat dit inderdaad het nieuwe uitshirt zou wordenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:13 schreef MJFM het volgende:
PSV uitshirt 2009-2011...
[ afbeelding ]
Overigens nog niet officieel, maar wel zeer waarschijnlijk!
Je hebt toch wel Huntelaar op je rug he.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam vandaag binnen voor 37 euro bij Avanti![]()
Heerlijk shirt, B-win bedrukking![]()
Zaterdag aan bij de wedstrijd
Huntelaar mag de rasta haren van Drenthe nog niet eens vlechten man!quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:28 schreef toma het volgende:
[..]
Je hebt toch wel Huntelaar op je rug he.
Hij kijkt wel uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Huntelaar mag de rasta haren van Drenthe nog niet eens vlechten man!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had het over die tweede van rechts, jwt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:52 schreef _Mike_ het volgende:
Ik wist niet dat je op kale mannen viel PK
Niet haten.quote:
Ja mooi shirt, ik heb em met Robben 11quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |