hij wist de opstelling natuurlijk al lang!quote:Op zondag 29 maart 2009 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Van Bommel weet niet of hij verbaast was.
quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
22 doden? Beide elftallen?
zelfs in koude landen.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:09 schreef Doopy-X- het volgende:
Er gaan toch elke dag ergens in een warm land negers dood?
Sneijder zou bij mij nooit spelen. Op '10' hoort een natuurtalent met een van nature fluwelen techniek, Van der Vaart of Van Persie dus. Sneijder heeft niet dat briljante van een absolute wereldtopper. Hij heeft een leuk schot hoor, maar dan is het weer jammer dat hij veel te vaak voor eigen succes gaat in plaats van de voetballende (betere) oplossing.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, leuke wedstrijd tegen Schotland gespeeld toen en een mooie goal tegen Frankrijk gemaakt, maar verder is hij ook niet zo belangrijk in het Nederlands Elftal hoor.
Ik hoorde dat Kwebbel van Plop af is?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zeker, als ie nou ook even verteld wie het nou weer is
Ook in zee.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:10 schreef koemleit het volgende:
zelfs in koude landen.
Hey, das vreemd, ben het helemaal met je eens. Help dus toch, een jaartje uder worden.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Sneijder is gewoon onze beste nummer 10. Toen hij gisteren het veld in kwam was hij voortdurend aanspeelbaar, kwam er meer beweging op het middenveld en had je ook een balvaste spelmaker.
Van Persie op 10 vind ik tot dusver maar geen succes. Hem zie ik liever van rechts komen, die heeft de snelheid en techniek om een buitenspeler te zijn. Kuijt niet. Die doet altijd hetzelfde, de meest voorspelbare aanvaller die we hebben. Aan de andere kant brengt Kuijt dan wel fysieke kracht en inzet, daar gaat ook de hele aanval beter van draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |