Ik pak er even wat popcorn bijquote:Op maandag 30 maart 2009 09:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zo live van uit de stoel als er geboord gaat worden
dan vind je dit vast veel beterquote:Op maandag 30 maart 2009 09:47 schreef LeonH het volgende:
Gaat je wekker af... Hoor je de nieuwe Dio & Sef... Nou dan heb je er zin in!![]()
Sorry... beetje last van ochtendhumeur. Zit hier nog ongewassen, in trainingsbroek met de haren door elkaar te wachten totdat ik naar de kapper mag...
Dio en Sef is wel ubber treurig jaquote:Op maandag 30 maart 2009 09:47 schreef LeonH het volgende:
Gaat je wekker af... Hoor je de nieuwe Dio & Sef... Nou dan heb je er zin in!![]()
Sorry... beetje last van ochtendhumeur. Zit hier nog ongewassen, in trainingsbroek met de haren door elkaar te wachten totdat ik naar de kapper mag...
heb tot nu toe nog geen goed dio & sef filter gevonden , het jeukt nu nog steedsquote:Op maandag 30 maart 2009 09:47 schreef LeonH het volgende:
Alain Clark - Hold On.. Heb hem nog niet voorbij horen komen.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is eigenlijk de megahit deze week?
quote:Op maandag 30 maart 2009 10:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Alain Clark - Hold On.. Heb hem nog niet voorbij horen komen.
Waarom doet die het nietquote:Op maandag 30 maart 2009 10:10 schreef TIM-846 het volgende:
Regio de KempenKortom.. Wat een weertje de komende dagen hier
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |