Uiteraard is het voorbarig, maar het gaat mij erom hoe het er nu uitziet. Geef mij maar wat toffe 360-titels hoor, graag zelfsquote:Op donderdag 2 april 2009 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zullen we dat in december bepalen?
vergeet dan alsjeblieft niet dat we Killzone 2, Flower en MLB 09: The Show ook al gehad hebben dit jaar.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:49 schreef Sjotime het volgende:
Ok,... dus de exclusives voor dit fiscale jaar nog zijn:
GoW3
InFamous
Ratched & Clank
Heavy Rain
Uncharted 2
MAG
Quantum Theory
Fat Princess
Cross-Edge
Killzone 2
Yakuza 3
Demon's Souls
MLB 09: The Show
Flower
Heavy Rain en GoW3,... daar heb ik interesse inAlleen even afwachten of Heavy Rain geen fail wordt!
precies wat ik zeg iddquote:Op donderdag 2 april 2009 18:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De mensen hier vergeten dat ook Gran Turismo 5 nog uitkomt (en White Knight Chronicles wellicht voor de RPG-fans).
Killzone 2 wil ik opzekers nog eens gaan proberen!quote:Op donderdag 2 april 2009 18:19 schreef merino het volgende:
[..]
vergeet dan alsjeblieft niet dat we Killzone 2, Flower en MLB 09: The Show ook al gehad hebben dit jaar.
Daarnaast is er best nog een kans dat GT5 het ook nog red voor dit jaar. En tevens moeten Demon's Souls, Afrika, Aquanaut's Holiday, White Knight Chronicles en Yakuza 3 nog een westerse release krijgen...
Je had ook al meegekregen dat Tales of Vesperia nu ook naar de PS3 komt, dus geen Xbox360 exlusive meer is?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[...]
Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik JRPGs steeds minder boeiend vindt. Er lijkt zo weinig progressie in het genre te zitten... Maar afgaande op het PS2-aanbod kan ik me voorstellen dat je als JRPG-fan wat teleurgesteld bent in de PS3.
Vesperia schijnt wel echt goed te zijn! In juni komt 'ie in Europa naar de 360 EINDELIJKquote:Op donderdag 2 april 2009 18:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je had ook al meegekregen dat Tales of Vesperia nu ook naar de PS3 komt, dus geen Xbox360 exlusive meer is?
http://kotaku.com/5194343(...)ound-more-tales-spun
PS3 versie krijgt ook een nieuw character, Patty Fleur....
Begint een beetje op Eternal Sonata te lijken, een tijdelijke Xbox360 exclusive die dan naar de PS3 komt met extra characters.... mja, beetje gemengde gevoelens. Vooral omdat jRPG's mijn ding niet echt zijn.
Wat danquote:
grappig, dan krijgen Europese 360 eigenaren hem dus gelijk als Europese PS3 eigenaren (die hem namelijk wel kunnen importeren uit de USA, want hij zal net als Eternal Sonata wel weer later in EU uitkomen)quote:Op donderdag 2 april 2009 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vesperia schijnt wel echt goed te zijn! In juni komt 'ie in Europa naar de 360 EINDELIJKHij is al bijna een jaar uit in de USA dan
Ja, wat dat betreft hebben jullie het maar makkelijk hoor. Alle games en consoles zouden regio-vrij moeten zijn!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:12 schreef merino het volgende:
[..]
grappig, dan krijgen Europese 360 eigenaren hem dus gelijk als Europese PS3 eigenaren (die hem namelijk wel kunnen importeren uit de USA, want hij zal net als Eternal Sonata wel weer later in EU uitkomen)![]()
Ja dat sowieso. Ik heb er bij de aanschaf totaal niet opgelet eerlijk gezegd maar ik zou me als 360 eigenaar best wel beetje genaaid voelen achteraf.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft hebben jullie het maar makkelijk hoor. Alle games en consoles zouden regio-vrij moeten zijn!
En daarbij importeer ik geen games meer uit Amerika, LBP uit canada loopt niet lekker op mijn ps3, en met die store is het nog wel regioverbonden.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:24 schreef merino het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Ik heb er bij de aanschaf totaal niet opgelet eerlijk gezegd maar ik zou me als 360 eigenaar best wel beetje genaaid voelen achteraf.
Maar goed het scheelt dat momenteel de pond lekker laag is
Je zou TheHut.com of Game.co.uk 'ns moeten checken. Die zijn over het algemeen goedkoper en als de game op voorraad is leveren ze binnen 4 dagen.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
En daarbij importeer ik geen games meer uit Amerika, LBP uit canada loopt niet lekker op mijn ps3, en met die store is het nog wel regioverbonden.
Nu bestel ik alles van amazon of play
apart, ik heb nog nooit problemen gehad met canadese spellen. Ook niet met aziatische maar die koop ik liever niet meer ivm DLC en Asia store (quote:Op donderdag 2 april 2009 19:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
En daarbij importeer ik geen games meer uit Amerika, LBP uit canada loopt niet lekker op mijn ps3, en met die store is het nog wel regioverbonden.
Nu bestel ik alles van amazon of play
Ik heb je een pm gestuurdquote:Op donderdag 2 april 2009 17:16 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Vertel. Waar, wanneer en hoe. Als ik tijd heb ben ik er
Het ligt ook echt aan mijn ps3, bij een vriend loopt het veel soepeler, ik weet niet wat het isquote:Op donderdag 2 april 2009 19:34 schreef merino het volgende:
[..]
apart, ik heb nog nooit problemen gehad met canadese spellen. Ook niet met aziatische maar die koop ik liever niet meer ivm DLC en Asia store ()
Zo, in uitstekende nog wel.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Moet iemand SOTC SE nog ? [TK] PS2 topgames! (oa. GTA, MGS, Burnout, Eye Toy, GT4)
Ik vond de controls nog steeds gaar. Kut Sixaxis.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:20 schreef rakotto het volgende:
Lair gekocht voor 10 euro bij Mediamarkt. Wel te doen met normale controls.
Voor een tientje?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:20 schreef rakotto het volgende:
Lair gekocht voor 10 euro bij Mediamarkt. Wel te doen met normale controls.
SixAxis is niet verplicht, of begrijp ik je verkeerd?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik vond de controls nog steeds gaar. Kut Sixaxis.
Ze hebben ook de Dynasty Warriors: Gundam, Pro Evo Soccer 2008 en Condemned 2 voor 10 euro. (Enschede that is.)quote:Op donderdag 2 april 2009 21:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Voor een tientje?Dan neem ik em ook wel ff mee. Mits hij hier ook net zo veel kost natuurlijk
Ja, die is een beetje jammer, maar het idee is goed!quote:Op donderdag 2 april 2009 23:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hmmm dat klinkt toch wel verleidelijk.
*scrollt naar beneden*
[ afbeelding ]
NEXT!
Toch dank dat je het, als niet PS3 bezitter, met ons wou delen Roy.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, die is een beetje jammer, maar het idee is goed!
Hot Shots Golf... is dat hetzelfde als Everybody's Golf?quote:Op donderdag 2 april 2009 23:33 schreef merino het volgende:
Ook Hot Shots Golf voor 30 CDN. Echt een verplichte aanschaf voor die prijs
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=13877
Ik bedoelde eigenlijk dat de Sixaxis suckt, en dat daardoor ook de normale controls slecht waren...quote:Op donderdag 2 april 2009 22:26 schreef rakotto het volgende:
[..]
SixAxis is niet verplicht, of begrijp ik je verkeerd?
[..]
Ze hebben ook de Dynasty Warriors: Gundam, Pro Evo Soccer 2008 en Condemned 2 voor 10 euro. (Enschede that is.)
Daimnnn! Condemned 2 wil ik eigenlijk ook nog spelenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:26 schreef rakotto het volgende:
[..]
SixAxis is niet verplicht, of begrijp ik je verkeerd?
[..]
Ze hebben ook de Dynasty Warriors: Gundam, Pro Evo Soccer 2008 en Condemned 2 voor 10 euro. (Enschede that is.)
Ik vond het eerste deel fantastisch maar miste die geweldige cult setting in het 2e deel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 06:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Daimnnn! Condemned 2 wil ik eigenlijk ook nog spelenNou maar hopen dat ik em hier zo goedkoop kan krijgen. Laatst was ie nog 2 tientjes.
Deel 1 heb ik nooit gespeeld dus ik zal het niet missenquote:Op vrijdag 3 april 2009 07:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik vond het eerste deel fantastisch maar miste die geweldige cult setting in het 2e deel.
Absoluut niet,... en als je het cool vind raad ik je aan deel 1 ook te proberen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:45 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
En voor een tientje kan het eigenlijk geen miskoop zijn
PS3 games zijn regio vrij. DLC is echter soms wel regio gebonden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:59 schreef MasGhibli het volgende:
Hoe zit het met de games van VGA? Spelen die af op de PS3?
en eventuele 360 games die er worden aangeboden?
Les 1, heb altijd een backup-game voor als je niks te doen hebt, ik heb Batllefield bad company en MGS4 nog klaarliggenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:36 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Hey rakotto, zou je zo lief willen zijn om voor mij naar de MM te gaan?
Stomme kut mm groningen. Ze hebben Condemned 2 en lair niet eens. En de goedkoopste games waren nog steeds 20 Euro... Heb ik dit weekend niets nieuws om te spelen
Ik wil wat nieuwsquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Les 1, heb altijd een backup-game voor als je niks te doen hebt, ik heb Batllefield bad company en MGS4 nog klaarliggen
Ik bedoel dan ook dat ik die 2 nog nooit gespeeld heb.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook dat ik die 2 nog nooit gespeeld heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |