Ja heel leuk maarquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:24 schreef Aurelius het volgende:
MAG...256 player battles.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:24 schreef Aurelius het volgende:
MAG...256 player battles.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja heel leuk maar
1: Geloof dr niks van dat dat gaat werken. Bewijs t maar eens
2: Als er nou 256 player free for all zou kunnen, DAT zou vet zijn, maarja dat kan natuurlijk niet he
Wie ben je?quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:44 schreef Renzokuken het volgende:
Het moment waar u allen op hebt gewacht! (ja echt) Ik ben wedergekeerd!
Kpn vond het drie weken geleden nodig om mijn internet verbinding af te sluiten wegens "misbruik" van mijn verbinding. Na twee weken e-mailen was de verbinding weer hersteld HOERA!! (of toch niet).
Mijn pc had het namelijk begeven, heb vervolgens windows opnieuw moeten instaleren. Pc weer aan de praat; netwerkkaart wordt niet meer herkend, gevolg: een derde week zonder internet.
Dus nu heb ik maar even een andere (trage) pc gepakt. Maar ik ben er weer en daar gaat het om!
Euforie alom!
Dus..... hier nog iets gebeurt?
Hier een zaal vol mensen die je hebben gemist!quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:44 schreef Renzokuken het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/
Yay! Renzokuken is terug!quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:04 schreef Renzokuken het volgende:
Wat een warm onthaal![]()
Een beetje respect voor deze (blijkbare veel te weinig postende) veteraan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:15 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Yay! Renzokuken is terug!
Had je niet zo'n ava waarbij een gozer geplet werd?Ik ken jou wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
VENT! ben je er weer?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:04 schreef Renzokuken het volgende:
Streling voor mijn ego. Die ava was van final destination 2 ninjadude.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:15 schreef Blackninjadude het volgende:
Yay! Renzokuken is terug!
Had je niet zo'n ava waarbij een gozer geplet werd?
[quote]Op zaterdag 4 april 2009 20:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
VENT! ben je er weer?Ken je mij nog?
Ratchet & Clank?quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:06 schreef ach het volgende:
Wat zijn leuke PS3 exclusives? Ik had zelf al killzone 2, resistance 2, uncharted, little big planet en motorstorm in gedachten. Zijn er nog meer? MGS4 vind ik niet leuk en RPG's ook niet. Warhawk (oid) lijkt me lame door die sixaxis.
MAG ziet er trouwens niet echt ingame uitEn de 256 player battles zijn vast niet op maps als die in het 3e screenshot want die is echt veeeels te klein voor zoveel spelers.
Iemand? Ik wil echt gewoon een potje pes spelen tegen mensen die ik ken, of gewoon nederlanders... ik zit nu op een zuid amerikaanse server heb ik het idee... terwijl ik bij mn konami id nederland als land heb ingevuld...quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:44 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Bij PES kan ik geen bekenden vinden in de rooms, ook is alleen lobby 1 van de eerste server vol en de rest vrijwel leeg. en alle rooms heten iets van ' sala de jogo futebol - 2009'. ik heb het idee dat er iets niet klopt, hoe fix ik dit?
GT5: Prologue en Folklore (okay, is wel RPG'erig...),quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:47 schreef ach het volgende:
[..]
Die was ik vergeten en vind ik ook niet leuk
Warhawk heeft helemaal geen sixaxis, dus dat slaat helemaal nergens op. Denk dat je in de war bent met Lair. Verder zijn Wipeout HD en Heavenly Sword aanraders.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:06 schreef ach het volgende:
Wat zijn leuke PS3 exclusives? Ik had zelf al killzone 2, resistance 2, uncharted, little big planet en motorstorm in gedachten. Zijn er nog meer? MGS4 vind ik niet leuk en RPG's ook niet. Warhawk (oid) lijkt me lame door die sixaxis.
MAG ziet er trouwens niet echt ingame uitEn de 256 player battles zijn vast niet op maps als die in het 3e screenshot want die is echt veeeels te klein voor zoveel spelers.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:44 schreef Renzokuken het volgende:
Kpn vond het drie weken geleden nodig om mijn internet verbinding af te sluiten wegens "misbruik" van mijn verbinding. Na twee weken e-mailen was de verbinding weer hersteld HOERA!! (of toch niet).
Mijn pc had het namelijk begeven, heb vervolgens windows opnieuw moeten instaleren. Pc weer aan de praat; netwerkkaart wordt niet meer herkend, gevolg: een derde week zonder internet.
Dus nu heb ik maar even een andere (trage) pc gepakt. Maar ik ben er weer en daar gaat het om!
Euforie alom!
Dus..... hier nog iets gebeurt?
Je naam komt me nog wel, een beetje, bekend voorquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:04 schreef Renzokuken het volgende:
Ja, zou het?quote:Op zondag 5 april 2009 12:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Als ik nu eens een week weg gingDan zou er een zekere Wrestlemania Fan mij missen joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |