Ik was niet de enige van mn huisgenoten!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
lol, nu al korte broek ? lijkt me ook wel vroeg
maar weer is wel heeeeel lekker
Waarom in je zwembroekquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:17 schreef VoreG het volgende:
Ik heb net in mn zwembroek en t-shirt staan voetballen op het veldje hiervoor. Heerlijk weer!
Omdat die lekker zit en er ontzettend gaaf uitziet natuurlijk! Roze bloemen/strepen etc. Supervetquote:
Okquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat die lekker zit en er ontzettend gaaf uitziet natuurlijk! Roze bloemen/strepen etc. Supervet.
Zeker welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:14 schreef existenz het volgende:
Aangezien we een tilbo meet al niet voor elkaar krijgen: Fok 10 jaarmeeting animo check II![]()
Ik wil wit bier en een terras en niet werken
En hoezo kan er geen tilbo-meeting voor elkaar gekregen worden?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:14 schreef existenz het volgende:
Aangezien we een tilbo meet al niet voor elkaar krijgen: Fok 10 jaarmeeting animo check II![]()
jullie willen niet meetequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:14 schreef existenz het volgende:
Preciesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jullie willen niet meete
noem maar dag en als ik kan ben ik er
jij was er vrijdag nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PreciesIk wil wel meeten hoor Crazy
niet gezienquote:
ik jou wel, foto's gemaakt, video's geupload naar youtube etc... nee ik heb jou ook niet gezien neequote:
Dan zijn we al met zn 3en, Messenga, Crazy en ik...wie nog meerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:43 schreef Messenga het volgende:
Ik ben ook niet bang om te meeten, zoals sommigen hier wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |