Ik was niet de enige van mn huisgenoten!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
lol, nu al korte broek ? lijkt me ook wel vroeg
maar weer is wel heeeeel lekker
Waarom in je zwembroekquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:17 schreef VoreG het volgende:
Ik heb net in mn zwembroek en t-shirt staan voetballen op het veldje hiervoor. Heerlijk weer!
Omdat die lekker zit en er ontzettend gaaf uitziet natuurlijk! Roze bloemen/strepen etc. Supervetquote:
Okquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat die lekker zit en er ontzettend gaaf uitziet natuurlijk! Roze bloemen/strepen etc. Supervet.
Zeker welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:14 schreef existenz het volgende:
Aangezien we een tilbo meet al niet voor elkaar krijgen: Fok 10 jaarmeeting animo check II![]()
Ik wil wit bier en een terras en niet werken
En hoezo kan er geen tilbo-meeting voor elkaar gekregen worden?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:14 schreef existenz het volgende:
Aangezien we een tilbo meet al niet voor elkaar krijgen: Fok 10 jaarmeeting animo check II![]()
jullie willen niet meetequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:14 schreef existenz het volgende:
Preciesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jullie willen niet meete
noem maar dag en als ik kan ben ik er
jij was er vrijdag nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PreciesIk wil wel meeten hoor Crazy
niet gezienquote:
ik jou wel, foto's gemaakt, video's geupload naar youtube etc... nee ik heb jou ook niet gezien neequote:
Dan zijn we al met zn 3en, Messenga, Crazy en ik...wie nog meerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:43 schreef Messenga het volgende:
Ik ben ook niet bang om te meeten, zoals sommigen hier wel...
nog vrouwen die willen ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan zijn we al met zn 3en, Messenga, Crazy en ik...wie nog meer
VoreG wil vast ook wel meeten...en aardappel
jij was afgelopen donderdag vrijquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:43 schreef Messenga het volgende:
Ik ben ook niet bang om te meeten, zoals sommigen hier wel...
Ik kom je gewoon ophalenquote:
Zeg gaan we nu dingen voor mij beslissen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan zijn we al met zn 3en, Messenga, Crazy en ik...wie nog meer
VoreG wil vast ook wel meeten...en aardappel
Nee, maar ik ging er gewoon vanuit omdat jij zo'n vrolijke meegaande persoonlijkheid hebtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeg gaan we nu dingen voor mij beslissen?
Vanavond klein stapavondje met het personeel, gaat weer leuk worden.
Dat klopt ook wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, maar ik ging er gewoon vanuit omdat jij zo'n vrolijke meegaande persoonlijkheid hebt
Daaromquote:
Geen idee! Ik niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daaromlache, feestje met personeel
Wie werken er vanavond eigenlijk, weet je dat toevallig?
Mij ook?quote:
Hij mag jou wel ophalen i.p.v. mijquote:
Mietjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij mag jou wel ophalen i.p.v. mij
Auto & Messengaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:11 schreef Messenga het volgende:
Auto moet ook gewoon komen!
Anders ga ik van je scheiden
Ohquote:
Ik ben geen mietjequote:
Ojeee!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:11 schreef Messenga het volgende:
Auto moet ook gewoon komen!
Anders ga ik van je scheiden
Kijken mag héquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh
Ik woon wel heul ver weg!
[..]
Ik ben geen mietje
[..]
Ojeee!
Maar maar! Misschien vinden al die andere mannen mij dan ook leuk! En dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |