Klinkt goed, maar in welk opzicht heb je niet naar de gyn geluisterd dan? Over hoe lang het zou duren?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:27 schreef moussy het volgende:
[..]
hoe laat begint dat?
Doe gewoon net als mij, 's middags vliezen breken, wat fok!ken, niet naar de gyn luisteren en 's avonds rond 20 uur bevallen
Heel Grey's Anatomy kan me straks gestolen worden wrsquote:Op maandag 30 maart 2009 13:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
wat jij straks in je armen hebt is veel leuker dan Grey`s joh
Al zou ik het toch wel opnemen, voor de zekerheid
Ik moest meteen naar het ziekenhuis komen, maar ben niet gegaanquote:Op maandag 30 maart 2009 13:50 schreef texelonia het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar in welk opzicht heb je niet naar de gyn geluisterd dan? Over hoe lang het zou duren?
Maar het schiet nog niet echt op. Misschien ga ik straks wel mee Noah ophalen
Niet typen! Draaien aan die knoppen, vrouw!quote:Op maandag 30 maart 2009 14:00 schreef texelonia het volgende:
Ja echt geil en opwindend man, gebroken vliezen
auquote:Op maandag 30 maart 2009 14:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Niet typen! Draaien aan die knoppen, vrouw!
Ja en nog eisen stellen ook!quote:Op maandag 30 maart 2009 14:00 schreef texelonia het volgende:
Ja echt geil en opwindend man, gebroken vliezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle kinderkleertjes zijn door mn lief uitgezochtzo schattig hoe hij er een kwartier over deed om te beslissen welk paar schoentjes hij het leukst vond voor zijn meisje
Ohja en de totale schade was weer schokkend... 45 euro![]()
ik ook..en ik kan plotseling woedend worden en met dingen gooienquote:Op zondag 29 maart 2009 20:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
NIet uit de 40/50 of 60er jaren, daar ken ik niet veel van geloof ik.
Wel mooi:
Miracle van Queen (van die WNF reclame)
En in de kraamweek vond ik On top of the world van de Carpenters, zo mooi en toepasselijk en moest ik steeds huilen als ik het hoorde, kwam ook door de mobile boven de box met dat liedje.
Miracle van Ilse de Lange ook zo mooi.
Ik ben wel erg emo geworden sinds de zwangerschap en geboorte geloof ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |