Ik denk het zomaar.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:42 schreef freecell het volgende:
Whehe
Hier L. eindelijk wakkerEn vet vrolijk, hoezee
Ik ken dat hele wonderteam niet, komt nog wel zeker?
paar weken terug deed merijn het zelfde....die werd na een kwartier in de kamer gezeten te hebben wakker en vroeg zich verbaasd af wat ie daar deed...stond op, liep naar boven en weet zich er vervolgens niets meer van te herinnerenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ogen waren wel open maar of hij echt wakker was vroegen we ons inderdaad af
OOOO!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:50 schreef E.T. het volgende:
voor vrijdag zelfs voorzichtig 19 (!!) graden...
Eindelijk!
Opetenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:02 schreef Stout het volgende:
zo, de vriesdieper staat uit, warm water erin en ontdooien met die handel...
moet het niet te warm in de kamer worden, anders ontdooit mijn ijs zo hard (waterijs, bosvruchten)
Ik moest mn auto krabben vanmorgen!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Het had hier echt nog erg hard gevroren vannacht. Het warmt nu wel op, maar het is lekker fris nog.
Dat wist ik niet. Maar het verbaast me ook weer niet. Ik heb het alleen met die stukjes gesproken tekst in het nummer Jeanny hoor, dat ik kippenvel krijg. Zeg me dat dat niét door Bolland (of Bolland) is ingesproken maar wel echt door Falco!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Weet je dat de meeste nummers van Falco ingezongen zijn door Bolland & Bolland? Dit omdat Falco te ver heen was om nog fatsoenlijke platen te maken (drugs)...
Dat zou ik aan qltel moeten vragen, die weet dat welquote:Op maandag 30 maart 2009 11:43 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat wist ik niet. Maar het verbaast me ook weer niet. Ik heb het alleen met die stukjes gesproken tekst in het nummer Jeanny hoor, dat ik kippenvel krijg. Zeg me dat dat niét door Bolland (of Bolland) is ingesproken maar wel echt door Falco!
Kippenvel nummer is het en dan erg leuke uitvoering iddquote:Op zondag 29 maart 2009 22:46 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Faja, dit lijkt me wel wat voor jou: een bijzondere clip van "Stand by Me".
Ja dat heb ik ook, kippenvel, echt!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Maar het verbaast me ook weer niet. Ik heb het alleen met die stukjes gesproken tekst in het nummer Jeanny hoor, dat ik kippenvel krijg. Zeg me dat dat niét door Bolland (of Bolland) is ingesproken maar wel echt door Falco!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |