abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3751973
Lijkt het nou maar zo of is het echt dat zo rond het voorjaar, begin zomer er meer relaties om wat voor reden dan ook stuklopen dan in najaar en winter?

Geven de lentekriebels en het 'grote schoonmaak-gevoel' sommigen het idee dat ze ook binnen hun relatie eens drastisch aan de grote schoonmaak moeten?
En heeft het tegen de zomer misschien een link met het 'legaal' genieten van een vakantie liefde?

Ik kan me er zelf niet echt veel bij voorstellen omdat ik momenteel erg gelukkig ben met m'n ventje, maar ik hoor de laatste tijd van zoveel, vaak langdurige, relaties dat ze er juist nu een punt achter zetten. Toeval?

Is dit beleid of is hier over nagedacht?
  zondag 7 april 2002 @ 18:47:24 #2
12516 ThijNtjE
pooier-smurf
pi_3752053
ik hoor idd wel eens dat mensen hun relatie eindigen zodat ze op vakantie lekker de hoer (m/v) uit kunnen gaan hangen.
maar dat zijn meestal de wat minder serieuse relaties anders doe je dat niet zomaar.
I am a man who's dreams have all deserted. I changed my face, I changed my name, but no one wants you when you lose
  zondag 7 april 2002 @ 18:51:16 #3
20504 PuNkAnArChY
Offspring Roels
pi_3752096
relatie, hmm nog nooit van gehoord

[b]Molly doesn't have her head anymore, keep it underneath my bed, on the floor[/b]
pi_3752117
ik heb zelf een pleuris hekel aan vakanties
ik heb nu 2 maanden een vriendin
dit is echt zon punt van hoe goed ken ik je vertrouwen....Ik weet dat ik nooit vreemd zal gaan maar weet zij dat ook van mij en hoe weet ik zeker dat zij niet vreemdgaat?

twijfels twijfels
ik denk doormiddel van veel praten dat je der wel uit moet komen.(imho vreemdgaan-lame) behalve als je zelf ook genaaid word door je vriend/vriendin

pi_3752122
quote:
Op zondag 07 april 2002 18:47 schreef ThijNtjE het volgende:
ik hoor idd wel eens dat mensen hun relatie eindigen zodat ze op vakantie lekker de hoer (m/v) uit kunnen gaan hangen.
maar dat zijn meestal de wat minder serieuse relaties anders doe je dat niet zomaar.
mooie relatie heb je dan :s
pi_3752146
huh? is de lente DE tijd om vriendjes/vriendinnetjes te krijgen??
volgens mij is het gewoon toeval hoor.. Als ik het (eventueel) zou uitmaken heeft dat niks met het jaargetijde, de zonne-stand, of het eb of vloed is, of het regent..of whatever te maken..
pi_3752163
Als je je relatie beëindigd om in de vakantie lekker je gang te gaan, dan stelde die relatie ook niets voor.

Ik merk ook wel dat er in de lente meer relaties eindigen. Mischien dat mensen een beetje ontdooien van de winter
Er ontstaan ook meer relaties in de lente.

"Computers are useless. They can only give you answers."
- Pablo Picasso
pi_3752260
quote:
Op zondag 07 april 2002 18:56 schreef VirtualVoid het volgende:
Als je je relatie beëindigd om in de vakantie lekker je gang te gaan, dan stelde die relatie ook niets voor.
Mee eens, ik kan me niet voorstellen dat een vakantie fling opweegt tegen een 'echte liefde'...
pi_3752280
........... .............

pi_3752349
quote:
Op zondag 07 april 2002 19:06 schreef Hanneke1983 het volgende:
........... .............

aw.. gevoelige snaar geraakt? solly..
pi_3752417
quote:
Op zondag 07 april 2002 19:14 schreef Donuts-n-Glory het volgende:

[..]

aw.. gevoelige snaar geraakt? solly..

Een relatie van 2 jaar en 8,5 maand...

8 dagen geleden was het over...

pi_3752443
oach...

*knuvv*

pi_3752452
knuw? ---> "I know" ofsow ????
pi_3752482
Hmmz.. ze plakken hierzo twee v's aan elkaar als w *lekker offtopic..*

bedoelde dus knuffel enzo

pi_3752605
quote:
Op zondag 07 april 2002 19:29 schreef Donuts-n-Glory het volgende:

bedoelde dus knuffel enzo

Thanks
  zondag 7 april 2002 @ 22:54:13 #16
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_3755108
Echt ontzettend veel vriendinnen van me hebben hun relatie de afgelopen weken be-eindigt.. en dat zijn echt geen slettebakken ofzo, waren allemaal redelijk lange relaties (+1 jaar).. vreemd iig..

achja.. meer vissen in het water, ik zit r niet meer

[b]@RemiLehmann[/b]
pi_3756427
Idd, vriendin van me heeft net een week geleden uitgemaakt..

Wat ik ook vind opvallen is dat ik opeens veel meer aandacht krijg van het vrouwelijk geslacht

pi_3756623
mijn oude relatie is einde afgelopen zomer gestopt en m'n nieuwe relatie is afgelopen zaterdag gestart... dus voor mij brengt deze lente veel goeds! (hoop ik)
dus
pi_3764327
quote:
Op maandag 08 april 2002 00:42 schreef r0b1n het volgende:
Idd, vriendin van me heeft net een week geleden uitgemaakt..

Wat ik ook vind opvallen is dat ik opeens veel meer aandacht krijg van het vrouwelijk geslacht

Dat valt me ook op ja.. ineens meer aandacht.. alleen in mijn geval dan van het mannelijk geslacht eh

(offtopic) die ondertitel.. bertje vis eh? die roelz!! (/offtopic)

pi_3764366
quote:
Op zondag 07 april 2002 18:47 schreef ThijNtjE het volgende:
of nergens aan willen beginnen om een leuke vakantie te krijgen
  maandag 8 april 2002 @ 20:35:25 #21
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3765002
quote:
Op maandag 08 april 2002 00:42 schreef r0b1n het volgende:

Zeker begonnen met fitness..
  dinsdag 9 april 2002 @ 10:37:03 #22
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_3770284
Mij lijkt de winter juist 'die tijd'. Had het er in die tijd met een aantal vrienden / vriendinnen over. Vertel dat het van mij al een tijdje uit was, en meteen de 1 : Mjah, bij mij ook, 4 weken geleden, volgende, die had de dag ervoor het op valentijnsdag uitgemaakt na 4 jaar ofzo. Leuk hoor
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_3770351
* DimeBag heeft ook de bezem er door heen gehaald (incl. vriendin )

Maar het is bijna zomerrrrr....

pi_3771298
Ja me vriend heeft t vorige week ook uitgemaakt...dus misschien klopt dr wel iets van..
pi_3771335
Ik ben het iig niet van plan
pi_3771367
Had er trouwens niets mee te maken dat ik dan in de zomervakantie kan gaan beesten.
pi_3774724
nou ik heb er net een aan de haak geslagen en ben nog lange niej van plan om die weg te sturen... maar t kan kloppen...

conclusie... in de lente worden veel relaties verbroken en onstaan er ook veel relaties...

ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
  dinsdag 9 april 2002 @ 17:49:55 #28
13932 Sunrise
BMW Addicted
pi_3775289
Een uur geleden.

heeft mijn vriendin het uitgemaakt. We hadden iets meer als een half jaar.

Ik ben net compleet doorgedraaid, alles werd zwart. Ik hoop dat er nog zo'n moment komt. Wou dat ik er een einde aan kon maken.

Gewoon het idee dat zij later met iemand anders alle dingen zou doen, dan hoe wij alles samen deden, doet me gewoon verlangen naar een eeuwig zwarte put.

Dood zijn.

woensdag 10 april 2002 @ 00:25:40 #29
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_3780611
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 17:49 schreef Sunrise het volgende:
Een uur geleden.

Ik ben net compleet doorgedraaid, alles werd zwart. Ik hoop dat er nog zo'n moment komt. Wou dat ik er een einde aan kon maken.

Gewoon het idee dat zij later met iemand anders alle dingen zou doen, dan hoe wij alles samen deden, doet me gewoon verlangen naar een eeuwig zwarte put.

Dood zijn.

En het leuke is dat je hier over laten we zeggen een paar maandjes waarschijnlijk heel anders over denkt (hoop ik voor je :/)
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_3785306
quote:
Op maandag 08 april 2002 19:15 schreef Donuts-n-Glory het volgende:

[..]

Dat valt me ook op ja.. ineens meer aandacht.. alleen in mijn geval dan van het mannelijk geslacht eh

(offtopic) die ondertitel.. bertje vis eh? die roelz!! (/offtopic)

hihi bertje ownt idd
En Frenkie.. fitnessen deed ik al, maar toont nu misschien het beoogde resultaat
  woensdag 10 april 2002 @ 14:46:43 #31
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3785377
quote:
Op woensdag 10 april 2002 14:41 schreef r0b1n het volgende:

[..]

En Frenkie.. fitnessen deed ik al, maar toont nu misschien het beoogde resultaat

haha.. tis gewoon lente... en van fitness word je toch niet breed Ik heb een keer gefitnessed... maar ik kreeg niet gelijk spierballen, toen ben ik maar weer gestopt...
pi_3785485
quote:
Op woensdag 10 april 2002 14:46 schreef Frenkie het volgende:

[..]

haha.. tis gewoon lente... en van fitness word je toch niet breed Ik heb een keer gefitnessed... maar ik kreeg niet gelijk spierballen, toen ben ik maar weer gestopt...

Van fitnessen op de juiste manier kan je wel breder van worden Enne het is iid lente ROELS! EN IK BEN VERLIEFD :D:D *zucht*
pi_3785507
volgens mij heeft het ook niets met de lente te maken of de zomer die er aan zit te komen...meer met de persoon zelf.. zaterdag heeft mijn 'vriendje' het uitgemaakt, omdat tie nog niet toe was aan een nieuwe relatie, hij had voor mij al een relatie gehad van 7 jaar... ik kan dat begrijpen, maar ik baal er wel van.. ik weet in elk geval dat ik nooit meer een relatie begin met iemand die er net een hele lange relatie op heeft zitten.. (misschien een beetje offtopic, maar ik moest het even kwijt)
  woensdag 10 april 2002 @ 14:55:07 #34
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3785508
quote:
Op woensdag 10 april 2002 14:53 schreef r0b1n het volgende:

[..]

Van fitnessen op de juiste manier kan je wel breder van worden Enne het is iid lente ROELS! EN IK BEN VERLIEFD :D:D *zucht*

ik ben elke week verliefd.. iedere zaterdag, maar maandags is het meestal wel weer over

goddess uit je hoofd gezet ?

pi_3785672
quote:
Op woensdag 10 april 2002 14:55 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ik ben elke week verliefd.. iedere zaterdag, maar maandags is het meestal wel weer over

goddess uit je hoofd gezet ?

Nee dit is meer dan een zaterdagavondflingie Gister bij d'r wezen slapen en het was We genieten lekker van elkaar en we zien wel hoe het allemaal loopt.. ZALIG

En ja.. goddess is helemaal uit mijn hoofd (maar dat had je vast wel vernomen van d'r )

woensdag 10 april 2002 @ 15:49:14 #36
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3786404
quote:
Op woensdag 10 april 2002 15:06 schreef r0b1n het volgende:

[..]

Nee dit is meer dan een zaterdagavondflingie Gister bij d'r wezen slapen en het was We genieten lekker van elkaar en we zien wel hoe het allemaal loopt.. ZALIG

cool voor je
quote:
En ja.. goddess is helemaal uit mijn hoofd (maar dat had je vast wel vernomen van d'r )
nee.. ik ken goddess mevrouw alleen hiervan ik moet toch echt weer naar de Get Down..
pi_3786583
quote:
Op woensdag 10 april 2002 15:49 schreef Frenkie het volgende:

cool voor je

thnx
quote:
nee.. ik ken goddess mevrouw alleen hiervan ik moet toch echt weer naar de Get Down..
Check dit topic "Wat is het liefste wat een j/m tegen je zei" en dan wat goddess heeft gepost. Die 'goeie vriend' was ik
  woensdag 10 april 2002 @ 16:05:17 #38
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3786608
quote:
Op woensdag 10 april 2002 16:02 schreef r0b1n het volgende:

[..]

thnx
[..]

Check dit topic "Wat is het liefste wat een j/m tegen je zei" en dan wat goddess heeft gepost. Die 'goeie vriend' was ik

schaam je, dat mag je alleen denken, maar nooit zeggen
  zaterdag 13 april 2002 @ 21:18:37 #39
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_3822599
Denk dat er wel een kern v. waarheid in zit...
Vorig jaar voorjaar vond mijn toenmalige vriendin het genoeg, heb nu net vorige week zelf besloten mijn relatie te beeindigen... waren allebei redelijk serieus, hoewel ze allebei maar een halfjaar duurden ongeveer... tis wel allebei voorjaar... zie wel meer stukgaan nu, geen idee hoe t komt.
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_3823038
mijn vrindien heeft het een maand geleden uitgemaakt. na 20 maanden.

kan het mischien zijn, dat er bij degene die het uitmaakt een gevoel van ongeluk is? dat (in mijn geval) zij zag (of dacht te zien) hoe het leven van de (singel) mensen om haar heen zijn, en dan mischien bang is dat ze wat mist van het "leuke" leven, wat andere mensne hebben
kom nu niet aanzetten met: "nou dan was je realtie niet serieus", want dat was het bescheiden gezegd toch wel. en ik kan me goed voorstellen dat zoiets (onbewust!) een rol kan spelen

hallo, goed weer, hé?
pi_3828106
tuurlijk speelt dat een rol. Het is allebei leuk, alleen moet je een keuze maken wat nou zwaarder weegt voor jezelf.
pi_3828246
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 17:49 schreef Sunrise het volgende:
Een uur geleden.

Dood zijn.

Zo gauw je te horen krijgt dat je vriendin een nieuwe vriend heeft val je weer terug in dat zwarte gat.

Ik weet niet of je je erop voor kunt bereiden maar houd er rekening mee, blijf zelf niet stilstaan maar ga zelf ook verder.

Hoe moeilijk dit alles ook is

pi_3828559
Ieder moment is een goed moment op het uit te maken...

pi_3828885
Ik weet niet of het toeval is, maar mijn vriendin heeft het 2 dagen geleden uitgemaakt na 3 maanden. SHIT! Maar ja, op zo'n moment heb je je vrienden (en dan vooral mijn beste vriendin) ook nog, die heb ik niet verwaarloosd! Belangrijk is dat je plezier blijft maken en de hele dag bezig bent, merk ik al....
pi_3829494
Als je lief het uitmaakt is het (bijna) altijd wel een hele klap denk ik. Maar als dat in het voorjaar is lijkt het imo altijd net even iets erger.. misschien omdat alles om je heen net een beetje begint te 'ontwaken' en het er na die lange saaie winter weer een beetje vrolijker gaat uitzien?
pi_3831435
Oh, is het geen poll
Ik hoor in ieder geval ook bij het trieste gezelgschap van lente-ellende.

Maar goed, het is weer lente.... dus eeeeh....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')