Geven de lentekriebels en het 'grote schoonmaak-gevoel' sommigen het idee dat ze ook binnen hun relatie eens drastisch aan de grote schoonmaak moeten?
En heeft het tegen de zomer misschien een link met het 'legaal' genieten van een vakantie liefde?
Ik kan me er zelf niet echt veel bij voorstellen omdat ik momenteel erg gelukkig ben met m'n ventje, maar ik hoor de laatste tijd van zoveel, vaak langdurige, relaties dat ze er juist nu een punt achter zetten. Toeval?
twijfels twijfels
ik denk doormiddel van veel praten dat je der wel uit moet komen.(imho vreemdgaan-lame) behalve als je zelf ook genaaid word door je vriend/vriendin
quote:mooie relatie heb je dan :s
Op zondag 07 april 2002 18:47 schreef ThijNtjE het volgende:
ik hoor idd wel eens dat mensen hun relatie eindigen zodat ze op vakantie lekker de hoer (m/v) uit kunnen gaan hangen.
maar dat zijn meestal de wat minder serieuse relaties anders doe je dat niet zomaar.
Ik merk ook wel dat er in de lente meer relaties eindigen. Mischien dat mensen een beetje ontdooien van de winter ![]()
Er ontstaan ook meer relaties in de lente.
quote:Mee eens, ik kan me niet voorstellen dat een vakantie fling opweegt tegen een 'echte liefde'...
Op zondag 07 april 2002 18:56 schreef VirtualVoid het volgende:
Als je je relatie beëindigd om in de vakantie lekker je gang te gaan, dan stelde die relatie ook niets voor.
quote:aw.. gevoelige snaar geraakt? solly..
Op zondag 07 april 2002 19:06 schreef Hanneke1983 het volgende:
........................
quote:Een relatie van 2 jaar en 8,5 maand...
Op zondag 07 april 2002 19:14 schreef Donuts-n-Glory het volgende:[..]
aw.. gevoelige snaar geraakt? solly..
8 dagen geleden was het over...
bedoelde dus knuffel enzo
quote:
Op zondag 07 april 2002 19:29 schreef Donuts-n-Glory het volgende:bedoelde dus knuffel enzo
achja.. meer vissen in het water, ik zit r niet meer
Wat ik ook vind opvallen is dat ik opeens veel meer aandacht krijg van het vrouwelijk geslacht
quote:Dat valt me ook op ja.. ineens meer aandacht.. alleen in mijn geval dan van het mannelijk geslacht eh
Op maandag 08 april 2002 00:42 schreef r0b1n het volgende:
Idd, vriendin van me heeft net een week geleden uitgemaakt..Wat ik ook vind opvallen is dat ik opeens veel meer aandacht krijg van het vrouwelijk geslacht
(offtopic) die ondertitel.. bertje vis eh? die roelz!! (/offtopic)
quote:of nergens aan willen beginnen om een leuke vakantie te krijgen
Op zondag 07 april 2002 18:47 schreef ThijNtjE het volgende:
ik hoor idd wel eens dat mensen hun relatie eindigen zodat ze op vakantie lekker de hoer (m/v) uit kunnen gaan hangen.
quote:
Op maandag 08 april 2002 00:42 schreef r0b1n het volgende:
Wat ik ook vind opvallen is dat ik opeens veel meer aandacht krijg van het vrouwelijk geslacht
conclusie... in de lente worden veel relaties verbroken en onstaan er ook veel relaties...
heeft mijn vriendin het uitgemaakt. We hadden iets meer als een half jaar.
Ik ben net compleet doorgedraaid, alles werd zwart. Ik hoop dat er nog zo'n moment komt.
Wou dat ik er een einde aan kon maken.
Gewoon het idee dat zij later met iemand anders alle dingen zou doen, dan hoe wij alles samen deden, doet me gewoon verlangen naar een eeuwig zwarte put. ![]()
Dood zijn.
quote:En het leuke is dat je hier over laten we zeggen een paar maandjes waarschijnlijk heel anders over denkt
Op dinsdag 09 april 2002 17:49 schreef Sunrise het volgende:
Een uur geleden.heeft mijn vriendin het uitgemaakt. We hadden iets meer als een half jaar.
Ik ben net compleet doorgedraaid, alles werd zwart. Ik hoop dat er nog zo'n moment komt.
Gewoon het idee dat zij later met iemand anders alle dingen zou doen, dan hoe wij alles samen deden, doet me gewoon verlangen naar een eeuwig zwarte put.
Dood zijn.
quote:hihi bertje ownt idd
Op maandag 08 april 2002 19:15 schreef Donuts-n-Glory het volgende:[..]
Dat valt me ook op ja.. ineens meer aandacht.. alleen in mijn geval dan van het mannelijk geslacht eh
(offtopic) die ondertitel.. bertje vis eh? die roelz!! (/offtopic)
quote:haha.. tis gewoon lente... en van fitness word je toch niet breed
Op woensdag 10 april 2002 14:41 schreef r0b1n het volgende:[..]
En Frenkie.. fitnessen deed ik al, maar toont nu misschien het beoogde resultaat
quote:Van fitnessen op de juiste manier kan je wel breder van worden
Op woensdag 10 april 2002 14:46 schreef Frenkie het volgende:[..]
haha.. tis gewoon lente... en van fitness word je toch niet breed
Ik heb een keer gefitnessed... maar ik kreeg niet gelijk spierballen, toen ben ik maar weer gestopt...
quote:ik ben elke week verliefd.. iedere zaterdag, maar maandags is het meestal wel weer over
Op woensdag 10 april 2002 14:53 schreef r0b1n het volgende:[..]
Van fitnessen op de juiste manier kan je wel breder van worden
Enne het is iid lente
ROELS! EN IK BEN VERLIEFD
:D:D *zucht*
goddess uit je hoofd gezet ?
quote:Nee dit is meer dan een zaterdagavondflingie
Op woensdag 10 april 2002 14:55 schreef Frenkie het volgende:[..]
ik ben elke week verliefd.. iedere zaterdag, maar maandags is het meestal wel weer over
![]()
![]()
goddess uit je hoofd gezet ?
En ja.. goddess is helemaal uit mijn hoofd (maar dat had je vast wel vernomen van d'r
)
quote:cool voor je
Op woensdag 10 april 2002 15:06 schreef r0b1n het volgende:[..]
Nee dit is meer dan een zaterdagavondflingie
Gister bij d'r wezen slapen en het was
We genieten lekker van elkaar en we zien wel hoe het allemaal loopt.. ZALIG
quote:nee.. ik ken goddess mevrouw alleen hiervan
En ja.. goddess is helemaal uit mijn hoofd (maar dat had je vast wel vernomen van d'r)
quote:thnx
Op woensdag 10 april 2002 15:49 schreef Frenkie het volgende:cool voor je
quote:Check dit topic "Wat is het liefste wat een j/m tegen je zei" en dan wat goddess heeft gepost. Die 'goeie vriend' was ik
nee.. ik ken goddess mevrouw alleen hiervanik moet toch echt weer naar de Get Down..
quote:schaam je, dat mag je alleen denken, maar nooit zeggen
Op woensdag 10 april 2002 16:02 schreef r0b1n het volgende:[..]
thnx
[..]Check dit topic "Wat is het liefste wat een j/m tegen je zei" en dan wat goddess heeft gepost. Die 'goeie vriend' was ik
kan het mischien zijn, dat er bij degene die het uitmaakt een gevoel van ongeluk is? dat (in mijn geval) zij zag (of dacht te zien) hoe het leven van de (singel) mensen om haar heen zijn, en dan mischien bang is dat ze wat mist van het "leuke" leven, wat andere mensne hebben
kom nu niet aanzetten met: "nou dan was je realtie niet serieus", want dat was het bescheiden gezegd toch wel. en ik kan me goed voorstellen dat zoiets (onbewust!) een rol kan spelen
quote:Zo gauw je te horen krijgt dat je vriendin een nieuwe vriend heeft val je weer terug in dat zwarte gat.
Op dinsdag 09 april 2002 17:49 schreef Sunrise het volgende:
Een uur geleden.heeft mijn vriendin het uitgemaakt. We hadden iets meer als een half jaar.
Gewoon het idee dat zij later met iemand anders alle dingen zou doen, dan hoe wij alles samen deden, doet me gewoon verlangen naar een eeuwig zwarte put.
Dood zijn.
Ik weet niet of je je erop voor kunt bereiden maar houd er rekening mee, blijf zelf niet stilstaan maar ga zelf ook verder.
Hoe moeilijk dit alles ook is
Maar goed, het is weer lente.... dus eeeeh....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |