Ik neem wel bacardi en cola mee danquote:Op maandag 30 maart 2009 16:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach als andere mensen nog een voorraadje hebben en die kwijt willen is dat ook geen probleem hoor
Kijk aanquote:Op maandag 30 maart 2009 17:59 schreef DeHovenier het volgende:
Lyzio en Grace zijn allebei even oud, gedeelde 1e plek dus
Haalde je GotC en rompompom door elkaar ofzo?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm.., ik had er maar 2 omgewisseld op de foto en nee, ik ga niet zeggen wie... Ik acht de kans namelijk redelijk aanwezig dat ik op een volgende meet waar ik mogelijk wel bij zal zijn een vriendelijke, edoch 'corrigerende tik' voor m'n kanis krijg![]()
Dat ik die 2 door elkaar haalde
quote:Op maandag 30 maart 2009 18:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Haalde je GotC en rompompom door elkaar ofzo?
quote:Op maandag 30 maart 2009 18:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
LMAO!quote:Op maandag 30 maart 2009 18:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Katten met foto's #59quote:Op maandag 30 maart 2009 23:41 schreef Lyzio het volgende:
Waarom zijn er geen foto's van de desbetreffende kat?
Geen moeite? Mijn hele vakantie omzetten geen moeite?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:50 schreef Bart het volgende:
Dames en heren, even jullie aandacht voor Fok 10-jaarsmeet animo check
Zie het als een mogelijkheid tot een Hattrick-meet waar je geen moeite voor hoeft te doen om het te regelen
Ach, detailsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen moeite? Mijn hele vakantie omzetten geen moeite?
Dat moet je er gewoon voor over hebbenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen moeite? Mijn hele vakantie omzetten geen moeite?
Welnee, want we houden het simpel. Gewoon beetje vreten en zuipen, dat gaat nooit 50 euro kosten. Dikke kans dat het zelfs nog wel goedkoper wordt dan 25 euro, maar dat zijn we nog een beetje aan het bekijken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:12 schreef Lyzio het volgende:
Wil eerst eens de locatie weten en hoeveel 't uiteindelijk gaat kosten. Yvonne kennende moeten we dalijk 50 euri betalen en gooit ze alles op de 'crisis'.
Wel voor een fokhattrick meet, maar niet voor een fok10jaar meet..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat moet je er gewoon voor over hebben
Ja baas.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:56 schreef Psychonikeo het volgende:
kan het niet ontopic gaan over fokHattrick meets?
Als je die gewoon op dezelfde dag op dezelfde plek houdtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Wel voor een fokhattrick meet, maar niet voor een fok10jaar meet..
Ik heb gewoon mensen die het internet voor mij voorlezenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
horen? via het forum? "Het forum spreekt tot u"
Het hele internet?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mensen die het internet voor mij voorlezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |