maart wordt een beetje krapquote:Op zondag 29 maart 2009 22:26 schreef GotC het volgende:
We moeten hier ook nog effe kijken wanneer enzoDenk april/juni?
Kan het niet tegen Augustus aan... Dan is er meer kans dat ik toch kom...quote:Op zondag 29 maart 2009 22:26 schreef GotC het volgende:
We moeten hier ook nog effe kijken wanneer enzoDenk april/juni?
ja of 25 juli eerst bowlen en daarna bbq-en.. dat de meet gewoon wat eerder op de dag begint oid..quote:Op zondag 29 maart 2009 23:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kan het niet tegen Augustus aan... Dan is er meer kans dat ik toch kom...
Steengrillen en bowlen kun je ook op veel plaatsen doen.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja of 25 juli eerst bowlen en daarna bbq-en.. dat de meet gewoon wat eerder op de dag begint oid..
In hetzelfde pand als de bowlingbaan zit ook een wokrestaurant/vreetschuurquote:Op zondag 29 maart 2009 23:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Steengrillen en bowlen kun je ook op veel plaatsen doen.
Jij deed per groep sowieso toch maar één meet per jaar?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kan het niet tegen Augustus aan... Dan is er meer kans dat ik toch kom...
ook lekkerquote:Op zondag 29 maart 2009 23:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In hetzelfde pand als de bowlingbaan zit ook een wokrestaurant/vreetschuur
Ja. Maar tegen Augustus kan ik mijn vrouw misschien overhalen dat ik er toch nog 1 meer doe...quote:Op zondag 29 maart 2009 23:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij deed per groep sowieso toch maar één meet per jaar?.
April/mei/juni/juli, ik heb nog veel open staan. Maakt mij dus niet heel veel uit.
Kwestie van haar een weekendje wegsturen, toch?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Maar tegen Augustus kan ik mijn vrouw misschien overhalen dat ik er toch nog 1 meer doe...
dan komt ze maar mee.. ze is niet de enige vrouwquote:Op zondag 29 maart 2009 23:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Maar tegen Augustus kan ik mijn vrouw misschien overhalen dat ik er toch nog 1 meer doe...
We hebben ook nog een hond.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kwestie van haar een weekendje wegsturen, toch?.
Ik krijg haar niet mee. Daarnaast zou ik dat niet eens willen. Het is een meet voor FOK!-hattrickers, ik vind niet dat aanhang daarbij hoort, zeker omdat niet iedereen aanhang heeft.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan komt ze maar mee.. ze is niet de enige vrouw
who cares.. Als we je niet naar bed moeten brengen en een verhaaltje moeten voorlezen is het goed denk ikquote:Op maandag 30 maart 2009 00:38 schreef Lyzio het volgende:
De volgende meet ben ik zeker van de partijDan ben ik wel de jongste volgens mij
Mwa nu iig wel. Zn winter vacht gaat er uit dus is t heel erg. Kammen en borstelen helpt zelfs nog niets. Maar dat zal de 25e wel minder zijn.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:23 schreef DeHovenier het volgende:
@Outpost: is het echt zo erg dan? Erger dan wanneer Garfield verhaart?
Krullenbol is rompompom. Wel toevallig dat TheVulture ook al naar hem vroegquote:Op maandag 30 maart 2009 11:15 schreef Ruudt het volgende:
Wie is die krullenbol?
niet dat ik weet wie de rest is..
foto 1, vanaf links de kring rond:quote:Op maandag 30 maart 2009 11:34 schreef Ruudt het volgende:
Dat is toch niet toevallig, valt het meeste op.
Kan iemand bij een foto al de namen plaatsen, is wel handig om te weten.
Dat dusquote:Op maandag 30 maart 2009 11:34 schreef Ruudt het volgende:
Dat is toch niet toevallig, valt het meeste op.
Kan iemand bij een foto al de namen plaatsen, is wel handig om te weten.
wel goed instoppen dan he? anders krijgt ie het misschien nog koud ookquote:Op maandag 30 maart 2009 09:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
who cares.. Als we je niet naar bed moeten brengen en een verhaaltje moeten voorlezen is het goed denk ik
dan kunnen we m net zo goed koudmakenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wel goed instoppen dan he? anders krijgt ie het misschien nog koud ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |