quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee zo heette die zelf
Mitch Buchannon
Waar blijft de remake van die serie...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee zo heette die zelf
Mitch Buchannon
schoenzool, hamburger, ach bij de Mac smaakt alles hetzelfde, maakt niet uit wat voor naam je er aan geeftquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:07 schreef Lyzio het volgende:
Hij eet ook graag een hamburger van de vloer ofzoiets.
maar dan wel met 'naturel' vrouwenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waar blijft de remake van die serie...
Ik weet niet of die burger van Mac kwam. Lijkt me ook sterk dat hij het nog weet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
schoenzool, hamburger, ach bij de Mac smaakt alles hetzelfde, maakt niet uit wat voor naam je er aan geeft
Sophie Bush, Brittany Snow, Hilary Duff, Michelle Rodriguez.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar dan wel met 'naturel' vrouwen
Alleen die Duff komt me bekend voorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sophie Bush, Brittany Snow, Hilary Duff, Michelle Rodriguez.
Google.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Alleen die Duff komt me bekend voor
Niet te naturel alsjeblieftquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar dan wel met 'naturel' vrouwen
Twee.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die heeft helemaal geen tieten...
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kaal geschoren of streepje is beter inderdaad.
Deze?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dank je. Nu heb ik dat liedje van zijn 'zoon' in mn hoofd
Da's toch gewoon best een coole nickname?quote:
Ik haal ze altijd door elkaarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is je ondertitel.
Desalniettemin:![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:58 schreef Lyzio het volgende:
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik een aardig potje kan bowlen.
mij ook...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Alleen die Duff komt me bekend voor
Zonde van de Wii ook....quote:Op woensdag 1 april 2009 10:46 schreef Lyzio het volgende:
We gaan toch niet op de Wii bowlen he? Dan ben ik de slechtste
Ik ook niet, ik heb eens 2 beurten achterelkaar 4 ballen in de goot gegooidquote:
Daarom gaan we ook met stootbandenquote:Op woensdag 1 april 2009 17:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb eens 2 beurten achterelkaar 4 ballen in de goot gegooid
Ik zou zeggen zie de posts die hier geplaatst zijn, probeer je nog even de meet te herinneren en trek dan nogmaals eens een conclusiequote:
Dat zei ik eigenlijk ook in het kortquote:Op woensdag 1 april 2009 19:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zie de posts die hier geplaatst zijn, probeer je nog even de meet te herinneren en trek dan nogmaals eens een conclusie
precies, maar ik denk ik zal het even wat duidelijker formulerenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat zei ik eigenlijk ook in het kort
dankje.. gelukkig vul jij mij aanquote:Op woensdag 1 april 2009 19:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies, maar ik denk ik zal het even wat duidelijker formuleren
ach het is graag gedaan hoor..quote:Op woensdag 1 april 2009 19:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dankje.. gelukkig vul jij mij aan
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:45 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zou beter moeten weten idd
Nemen jullie ook altijd HappyMeal bij de Mac dan
ja, jij niet dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:45 schreef DeHovenier het volgende:
heer-lijk!quote:Op woensdag 1 april 2009 20:45 schreef DeHovenier het volgende:
Whatever manquote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
we gaan je toch lekker geen gelijk geven! Na Na NaNa naaaa!!
Huh?? Wat??quote:Op woensdag 8 april 2009 08:46 schreef Psychonikeo het volgende:
Stil hier!
Blijkbaarquote:Op donderdag 9 april 2009 11:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is ze al in de paas stemming ofzo?
ach ja.. alle vrouwen raken op een gegeven moment geobsedeerd door hun eitjes. Biologische klok enzo..quote:
Dat is een feit. Maar mannen kunnen ook geobsedeerd raken door de eitjes van de vrouwen. Ook biologisch klokwerk....quote:Op donderdag 9 april 2009 11:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach ja.. alle vrouwen raken op een gegeven moment geobsedeerd door hun eitjes. Biologische klok enzo..
voorlopig hou ik me daar ver van vandaanquote:Op donderdag 9 april 2009 13:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is een feit. Maar mannen kunnen ook geobsedeerd raken door de eitjes van de vrouwen. Ook biologisch klokwerk....
Maar jij hebt Indy al om voor te zorgenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
voorlopig hou ik me daar ver van vandaan
juistquote:Op donderdag 9 april 2009 13:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar jij hebt Indy al om voor te zorgen![]()
je moet er alleen zoveel van hebben voor een goede omeletquote:Op donderdag 9 april 2009 13:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is een feit. Maar mannen kunnen ook geobsedeerd raken door de eitjes van de vrouwen.
Ik heb maar 1 vrouw nodig die een goede omelet voor me maaktquote:Op donderdag 9 april 2009 13:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je moet er alleen zoveel van hebben voor een goede omelet
ja, maar een goede omelet is ook van andere zaken afhankelijk, dus heb je er alsnog veel voor nodig voordat je de juiste hebtquote:Op donderdag 9 april 2009 13:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 vrouw nodig die een goede omelet voor me maakt
daarom maak ik em altijd zelfquote:Op donderdag 9 april 2009 13:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, maar een goede omelet is ook van andere zaken afhankelijk, dus heb je er alsnog veel voor nodig voordat je de juiste hebt
das waar.. maar allemaal een keer proberen voordat je doorhebt welke de juiste omelet maakt, is geen strafquote:Op donderdag 9 april 2009 13:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, maar een goede omelet is ook van andere zaken afhankelijk, dus heb je er alsnog veel voor nodig voordat je de juiste hebt
precies. Want om hem nou de ene keer met links en de andere keer met rechts te bakken gaat ook zo vervelenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
das waar.. maar allemaal een keer proberen voordat je doorhebt welke de juiste omelet maakt, is geen straf
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
precies. Want om hem nou de ene keer met links en de andere keer met rechts te bakken gaat ook zo vervelen
waarom dat?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:59 schreef rompompom het volgende:
Laten we nog maar effe geen nieuw meet-topic maken totdat er iets concreet duidelijk wordt.
De tering..
je sign. Een opmerking van mij uit 2004quote:Op donderdag 9 april 2009 13:54 schreef DeHovenier het volgende:
Zo moeilijk is het maken van een omelet toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |