quote:Op zondag 29 maart 2009 16:10 schreef DeHovenier het volgende:
Op die 3e foto sta ik er wel goed op
Had MrMoon nou ook een fototoestel meegenomen?
Meer stond er niet opquote:Op zondag 29 maart 2009 16:12 schreef Flappekz het volgende:
Hey Nico, zet de rest van de plaatjes er ook maar op hoor...kan jou nog nergens vinden, en MrMoon heeft je toestel ook nog ff geleend volgens mij
ja dat filmpje heb ik gemaakt.. ik denk ook dat ie dat bedoeld..quote:Op zondag 29 maart 2009 16:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Meer stond er niet op
Alleen op het laaste filmpje sta ik te bowlen
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:42 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nog allemaal haren van die kat op m'n kleding zitten
Dan ben ik benieuwd hoe je bent als je wel levend bent. Zoals iedereen ziet op de filpjes was je niet bepaald dood hoorquote:Op zondag 29 maart 2009 13:33 schreef GotC het volgende:
Ik vond t heel gezellig! Sorry dat ik zo dood was
Nico, bedankt voor alles!
En idd, je kat!
Wanneer komt de bowl meet?
Zo erg waren we nou toch ook weer nietquote:Op zondag 29 maart 2009 15:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen
Gelukkig deed ik die foto's al eerder en zal mijn beeld weinig veranderd zijn
Oh en trouwens.. Nu heb ik dat top40 spel hier nog liggen
quote:
Second that!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:08 schreef MrMoon het volgende:
Ohw ja Nico hartstikke bedankthet was erg gezellig
Wacht maar tot je mn kater op je kleren hebt gehad (de 25equote:Op zondag 29 maart 2009 16:42 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nog allemaal haren van die kat op m'n kleding zitten
Is er in het zuiderpark een bowlingbaanquote:Op zondag 29 maart 2009 19:17 schreef GotC het volgende:
Sterf!
Sorry, kon t niet laten
De bowl meet wordt sowieso voor 25 juli. Bowlen in het zuiderpark, vanaf ons huis is het 15 min lopen dus te doen. Daarna lekker biertjes drinken enzo bij ons
Jazeker! Vlakbij het oude ADO-stadionquote:Op zondag 29 maart 2009 19:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is er in het zuiderpark een bowlingbaan
@Outpost: is het echt zo erg dan? Erger dan wanneer Garfield verhaart?
Hehe, dat lijkt me serieus tof om een keer zo te bowlen.quote:
Het is mogelijk. Ik spreek uit ervaring.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehe, dat lijkt me serieus tof om een keer zo te bowlen.
Zul je zien dat ik precies aan het einde van die slurven in de goot gooi..
Een anti-held is ook een held.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is mogelijk. Ik spreek uit ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |