Wat dan wel? De tango?quote:
Hier is het allang middag hoorquote:
quote:
Ja leuk!quote:Op zondag 29 maart 2009 13:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]klopt ben nog niet helemaal wakker, weinig geslapen, en dat uur he!
hoe was jullie avondje gisteren??
Hoiquote:Op zondag 29 maart 2009 13:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]klopt ben nog niet helemaal wakker, weinig geslapen, en dat uur he!
hoe was jullie avondje gisteren??
de nacht was t leukstquote:Op zondag 29 maart 2009 13:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja leuk!
En jouw avondje?
of hoort het nachtje er ook bij...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 maart 2009 13:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de nacht was t leukstUhuh, ik geloof je bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Jumpstyle FTW.quote:
helemaal door de war erdoor jaquote:Op zondag 29 maart 2009 13:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ook al zo van slag door dat uur.![]()
Leuk. Lekker gegeten.
quote:Op zondag 29 maart 2009 13:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de nacht was t leukstMet wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Hehe. En bij meerdere denk ikquote:
Hehequote:Op zondag 29 maart 2009 13:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
helemaal door de war erdoor ja
ah leuk lekker gegeten!
vroeg t eigenlijk aan auto omdat ze dr zusje ging zien enzomaar ok
het is helemaal de waarheid of jullie t nu geloven of nietquote:
Ik in ieder geval nietquote:Op zondag 29 maart 2009 13:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is helemaal de waarheid of jullie t nu geloven of niet![]()
wat denken jullie wel niet allemaal
Ik geloof je wel hoor!quote:Op zondag 29 maart 2009 13:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ga zo ook naar buiten toe.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:29 schreef Q. het volgende:
SinglesVindPost.![]()
Mooi weer, zo maar eens naar buiten. Dat binnen zitten doe ik ook al vaak genoeg. Gaan er hier nog mensen dingen doen vandaag?
Als jij het zegt.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier regent hetquote:Op zondag 29 maart 2009 13:29 schreef Q. het volgende:
SinglesVindPost.![]()
Mooi weer, zo maar eens naar buiten. Dat binnen zitten doe ik ook al vaak genoeg. Gaan er hier nog mensen dingen doen vandaag?
kquote:
Dat klinkt wel erg vaag.quote:
I know!!!quote:
Hier niet.quote:
Ik weet het ook hoorquote:Op zondag 29 maart 2009 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I know!!!
jeuj ik weet iets wat andere niet weten!
zo voelt dat dus
Ik weet ook iets wat jullie niet weten.quote:
wauw! tof! voel je je nu de koning te rijk?!quote:Op zondag 29 maart 2009 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I know!!!
zo voelt dat dus
teveel mensen weten tquote:Op zondag 29 maart 2009 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I know!!!
zo voelt dat dus
best welquote:Op zondag 29 maart 2009 13:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wauw! tof! voel je je nu de koning te rijk?!
Sorry, misluktquote:Op zondag 29 maart 2009 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
best wel
het zou alleen toffer zijn als ik het wist en auto niet
ik kan je natuurlijk een geheimpje vertellen dat niemand weetquote:Op zondag 29 maart 2009 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
best wel
het zou alleen toffer zijn als ik het wist en auto niet
Mij wel, maar ik moet toch weg, dus houdoe allemaalquote:Op zondag 29 maart 2009 13:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Mij boeit het eigenlijk niet eens, ook een heerlijk gevoel
Je had het toch al verteldquote:Op zondag 29 maart 2009 13:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
teveel mensen weten t
maar niet iedereen
zullen we maar ergens anders over hebben
zo bijzonder is t allemaal niet!
Fijne dag !:Wquote:Op zondag 29 maart 2009 13:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mij wel, maar ik moet toch weg, dus houdoe allemaal
ja maar dan wil ik wel af en toe kunnen pimpen met het geheimquote:Op zondag 29 maart 2009 13:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik kan je natuurlijk een geheimpje vertellen dat niemand weetvoel je je dan weer superstoer?!
Zo geheimzinnig is iets niet hoor als ze het zelf hier heeft neergezetquote:Op zondag 29 maart 2009 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dan wil ik wel af en toe kunnen pimpen met het geheim
zo van haha ik weet iets en jullie niet
groep 8 style!
heeey, mijn geheimen zijn te geheim om mee te kunnen pimpen!quote:Op zondag 29 maart 2009 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dan wil ik wel af en toe kunnen pimpen met het geheim
zo van haha ik weet iets en jullie niet
groep 8 style!
ow dan laat maarquote:Op zondag 29 maart 2009 13:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heeey, mijn geheimen zijn te geheim om mee te kunnen pimpen!
maar dat is niet meer up to date en zo hahaquote:Op zondag 29 maart 2009 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent wel de enige die mijn geheim weet![]()
Het is een achterhaald geheimquote:Op zondag 29 maart 2009 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat is niet meer up to date en zo haha
Om watvoor rede zou ik dingen niet vertellen dan? Ja zou het gewoon zeggen.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
Iedereen heeft geheimen. Dat is toch logisch.
Vertel je alles aan je partner of houd je dingen geheim?
Volgens mij geef je in je eerste zin al het antwoordquote:Op zondag 29 maart 2009 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hou wel dingen geheim, als het geen nut heeft en de ander onnodig zou kwetsen dan zou ik het niet vertellen..quote:Op zondag 29 maart 2009 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat ie niet alles hoeft te weten.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
Geen idee. Sommige dingen vertellen lijkt mij toch wel moeilijk.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Om watvoor rede zou ik dingen niet vertellen dan? Ja zou het gewoon zeggen.
Wanneer iets wil weten, mag hij het me gewoon vragen.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien koopzondagje doen in Eindhoven. Een bagel halen of naar de la place, een zakkie snaai bij de jamin, kansloos kijken bij de mediamarkt en weer terug.quote:
Ik ookquote:Op zondag 29 maart 2009 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
Hey MNR ik zei het zelfde!
of nou ja bedoelde het zelfde
jeuj
aargh nu wil ik een bagel van bagels and beansquote:Op zondag 29 maart 2009 14:01 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Misschien koopzondagje doen in Eindhoven. Een bagel halen of naar de la place, een zakkie snaai bij de jamin, kansloos kijken bij de mediamarkt en weer terug.
Maar geef jij je partner hetzelfde vertrouwen dat jij van hem verlangt ?quote:Op zondag 29 maart 2009 13:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Wanneer iets wil weten, mag hij het me gewoon vragen.
Verder heb ik een relatie die gebaseerd is op vertrouwen en ga ik ervan uit dat mijn partner weet dat de keuzes die ik maak en de dingen die ik doe, volledig integer zijn en in het verlengde van mij als persoon.
Ik vertel dus niet alles en ik houd ook dingen niet geheim.
Jepquote:
Geen geheimen, maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen uitgesproken garantie voor de toekomst.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
Ahhh! Domboquote:Op zondag 29 maart 2009 14:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh my, ik ben zo een kneus, sta ik in mn blote bast achter het fornuis om hamburgertje te bakken.. Zet ik het fornuis aan, komt er een dikke vlam onder de pan vandaan en woesh... wat borsthaar kwijt
ja precies daaro jaquote:Op zondag 29 maart 2009 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aargh nu wil ik een bagel van bagels and beans
Minder borsthaarquote:Op zondag 29 maart 2009 14:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh my, ik ben zo een kneus, sta ik in mn blote bast achter het fornuis om hamburgertje te bakken.. Zet ik het fornuis aan, komt er een dikke vlam onder de pan vandaan en woesh... wat borsthaar kwijt
orly?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
tis helemaal geen koopzondag in Ehv, das volgende week
Ja, Tilburg is laatste van de maandquote:Op zondag 29 maart 2009 14:15 schreef zbbrox het volgende:
[..]
orly?
hm.. dan is het in tilburg?
ik mix die eerste/laatste zondag van de maand every time![]()
nah goed ik zit tussen scylla en charybdis tilburg en eindhoven so its all good
Weet je zeker dat je geen familie van mij bent? Ik ben ook hambo's aan het bakken!quote:Op zondag 29 maart 2009 14:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Gadverdamme zeg, ik moet nog ontbijten!quote:Op zondag 29 maart 2009 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen familie van mij bent? Ik ben ook hambo's aan het bakken!
Met hamburgers?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gadverdamme zeg, ik moet nog ontbijten!
Nee bedanktquote:
Whoeiquote:Op zondag 29 maart 2009 14:17 schreef Nouk84 het volgende:
Deze chick is weer helemaal fris en knapEn gaat nu een uur lang de mooiste hobby uitvoeren: autorijden
Nog even een goede cd uitzoeken, zonnebril op én gáán!
Misschien tot vanavond, of misschien ook niet.
Broertjes!quote:Op zondag 29 maart 2009 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen familie van mij bent? Ik ben ook hambo's aan het bakken!
Heb jij ook een piemel van een halve meter toevallig?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kaal, onweerstaanbaar, utrecht, * 90's now * , en hamburgers bakken!
Dat zijn jullie overeenkomsten?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kaal, onweerstaanbaar, utrecht, * 90's now * , en hamburgers bakken!
dan ben jij mijn grote broer!quote:Op zondag 29 maart 2009 14:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij ook een piemel van een halve meter toevallig?
Kan je lekker uit het raam naar het mooie weer kijken! ook tof!quote:Op zondag 29 maart 2009 14:40 schreef Q. het volgende:
Ah, gelukkig, het wordt hier ook weer donker. Kan ik met een gerust hart gaan Wii'en. Dat mooie weer komt de rest van de week wel. Alleen jammer dat ik dan moet werken.
Vertrouwen bedriegt nooitquote:Op zondag 29 maart 2009 14:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar geef jij je partner hetzelfde vertrouwen dat jij van hem verlangt ?
Ik bedoel maar!quote:Op zondag 29 maart 2009 14:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan je lekker uit het raam naar het mooie weer kijken! ook tof!
met vlagen! nu is het weer even bij te houdenquote:Op zondag 29 maart 2009 15:12 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat is waar. Naja... Ook weleens goed dat we langzamer gaan, toch...?
Hehe.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met vlagen! nu is het weer even bij te houden
eeeeeehmmmmmmm... dan ga je eeeeeehhhhhhhhhhhhh... iets doen!quote:Op zondag 29 maart 2009 15:13 schreef Duimelot het volgende:
ja maar doe dat dan als ik me niet verveel
Hier hetzelfde.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:18 schreef zbbrox het volgende:
* zbbrox is bezig met cursus
moet ook gebeuren he
Ik dacht, dan ga ik wii-enquote:Op zondag 29 maart 2009 15:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eeeeeehmmmmmmm... dan ga je eeeeeehhhhhhhhhhhhh... iets doen!
geen zin inquote:Op zondag 29 maart 2009 15:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eeeeeehmmmmmmm... dan ga je eeeeeehhhhhhhhhhhhh... iets doen!
Geen koopzondag daar?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik dacht, dan ga ik wii-en
maar ik moet nog leuke spellen kopen
Nee eerste van de maand. Maar daarbij heb ik echt totaal geen geld daarvoorquote:
Oh... :-(quote:Op zondag 29 maart 2009 15:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee eerste van de maand. Maar daarbij heb ik echt totaal geen geld daarvoor
spelletje! dat wil ik vandaag ook nog doen!quote:Op zondag 29 maart 2009 15:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh... :-(
Dan moet je maar een stom spelletje gaan doen
Heb jij geen leuk wii-spelletje voor Cue?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
spelletje! dat wil ik vandaag ook nog doen!
Hey.quote:
Dat ding gewoon om laten bouwen.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik dacht, dan ga ik wii-en
maar ik moet nog leuke spellen kopen
ach je krijgt wel al een idee als meteen de eerste les al niets is zou wel erg zijnquote:Op zondag 29 maart 2009 15:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey.![]()
Prima, schijn het goed te doen. Maar wat kan je zeggen na twee lessen.
Volgende week vrijdag hebben we wel al een toets.
ik heb geen wii niet!! ps3 is mijn apparaat!quote:Op zondag 29 maart 2009 15:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb jij geen leuk wii-spelletje voor Cue?
Oh, hahaquote:Op zondag 29 maart 2009 15:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb geen wii niet!! ps3 is mijn apparaat!
Kijk , iemand met smaak en klasse.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb geen wii niet!! ps3 is mijn apparaat!
Hier ook, lekker is dat. Nadeel dat je nog sneller gaat indoezelen.quote:
Ik zit daar met nog twee vrouwen en een man. Die twee vrouwen mja, de een is een kletstante diequote:Op zondag 29 maart 2009 15:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach je krijgt wel al een idee als meteen de eerste les al niets is zou wel erg zijn
ohhhhhhhh spannend, maar die ga je met gemak halen zeker weten!
ach jij bent er voor jezelf als jij maar weet waarom je t doetquote:Op zondag 29 maart 2009 15:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zit daar met nog twee vrouwen en een man. Die twee vrouwen mja, de een is een kletstante die
wel iets met office doet. Maar toch het minder snel en secuur doet. En de ander vergeet telkens haar bril
en mja, waarom die de opleiding eigenlijk doet weet ik niet.
Roller Coaster Tycoon 1quote:Op zondag 29 maart 2009 15:33 schreef Cuegirllie het volgende:
ik zoek nog wel een leuk pc game, die het ook op mijn laptop goed doet
Hehequote:
En wat vooriets speel je graag?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:33 schreef Cuegirllie het volgende:
ik zoek nog wel een leuk pc game, die het ook op mijn laptop goed doet
Dat klopt, daarom is het soms best irritant dat die kletstante er is en vaak haar prive dingen uitgebreid gaatquote:Op zondag 29 maart 2009 15:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach jij bent er voor jezelf als jij maar weet waarom je t doet
en hoe slechter de anderen t doet hoe beter jij uit de verf komt
Nee, dat klopt. Daarom heb ik ook een losse muis bij de laptop, haha.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hehe
al te vaak gespeelt toen ik klein was. Daarbij is het niet prettig om te spelen zonder gewone muis dacht ik..
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom is het soms best irritant dat die kletstante er is en vaak haar prive dingen uitgebreid gaat
bespreken.En dan ook plotseling ergens tussendoor. Twee lessen gehad en al twee keer te laat.
Niet echt, kappersbezoek is niet echt spannend....quote:Op zondag 29 maart 2009 15:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]leuk van die mensen
ach houd t interessant![]()
spannende dingen uit dr prive!?!?
Die "grassprietjes zijn leuk" foto is cute.quote:
Check. Geen extra kleurtje/streepje meer? Was je het moe?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo voor de mensen die graag willen weten "wat heeft Kz nu weer met haar haar gedaan" foto's in fobo
Nee. Crossed my mind, maar ik heb unaniemquote:Op zondag 29 maart 2009 15:52 schreef Duimelot het volgende:
ik ben maar gaan spieken!
zbbrox ga je mee doen aan take me out dan
ah dan heb je geen take me out meer nodig daarnaquote:Op zondag 29 maart 2009 16:01 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Nee. Crossed my mind, maar ik heb unaniembesloten dat ik eerst maar eens wat fok meets moet doen wil ik me in het diepe kunnen gooien. (of ik het dan alsnog wil is een tweede)
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet echt, kappersbezoek is niet echt spannend....
Denk dat het ook wat gezelliger isquote:Op zondag 29 maart 2009 16:01 schreef zbbrox het volgende:
Nee. Crossed my mind, maar ik heb unaniembesloten dat ik eerst maar eens wat fok meets moet doen wil ik me in het diepe kunnen gooien. (of ik het dan alsnog wil is een tweede)
Het is nu donker rood met zwarte plukjesquote:Check. Geen extra kleurtje/streepje meer? Was je het moe?
Staat je leuk dat korte haar.
Staat je goedquote:Op zondag 29 maart 2009 16:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Het is nu donker rood met zwarte plukjes
Lammetjes zijn beterquote:Op zondag 29 maart 2009 16:15 schreef automatic_ het volgende:
Ik zie de ene keer bloemen en de andere keer lammetjes
Dank je!quote:
:yes Was ook maar een vluchtige gedachte dat takemeout gedoe. Stuitte er op toen ik viavia in KF zn fobo op zn sig klikte.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat het ook wat gezelliger is
HmHm. En als ik een keuring wil kan ik het altijd hier in Singles vragen?quote:Op zondag 29 maart 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah dan heb je geen take me out meer nodig daarna![]()
en zie je meteen wat je aan de haak slaat ipv via zo'n online vleeskeurings spelletje met gephotoshopte fotos
Je moet gewoon aan iemand vorostellen of die wil meetenquote:Op zondag 29 maart 2009 16:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
HmHm. En als ik een keuring wil kan ik het altijd hier in Singles vragen?
Meeten is leuk.
Alleen is daar een centraal punt voor op fok of is het per subforum / per onderwerp dat eer een topic over kan zijn?
Een van die bannerachtergronden heb ik eens voor een eigen banner gebruikt.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:15 schreef automatic_ het volgende:
Ik zie de ene keer bloemen en de andere keer lammetjes
Voor een moeder schaap wel jaquote:
Die had idd aan de andere kant moeten staan, hahaquote:Op zondag 29 maart 2009 16:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een van die bannerachtergronden heb ik eens voor een eigen banner gebruikt.![]()
Wel de hond er nog bij gezet. Vreemd om die dan hier te zien. En de Narcis komt niet tot zijn recht.
Meetings worden gewoon geregeld.. dus door users voor een bepaald topic of een subforum. Tis maar net waar men zin in heeft.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:18 schreef zbbrox het volgende:
:yes Was ook maar een vluchtige gedachte dat takemeout gedoe. Stuitte er op toen ik viavia in KF zn fobo op zn sig klikte.
[..]
HmHm. En als ik een keuring wil kan ik het altijd hier in Singles vragen?
Meeten is leuk.
Alleen is daar een centraal punt voor op fok of is het per subforum / per onderwerp dat eer een topic over kan zijn?
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoooo eindelijk weer frips en fruitig haha
weet ik... waarschijnlijk vnaaf ook in spijkenissequote:
Ik hou meer van kipquote:
Kip is saai, vind ikquote:
Ik was ook aan de late kant vandaag.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoooo eindelijk weer frips en fruitig haha
Rebel.quote:
Dan hou ik meer van mijn 3 poekiesquote:Op zondag 29 maart 2009 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
niet om te eten sukkels }:
om te kroelen!
Ik wil jou kroelenquote:Op zondag 29 maart 2009 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
om te kroelen!
Jij/jullie hadden toch lammetjes?quote:Op zondag 29 maart 2009 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
om te kroelen!
Hey, hou je nou van wit goud of geel goud?quote:
Bengeltjelief!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik was ook aan de late kant vandaag.![]()
[..]
Rebel.![]()
9 stuks!quote:
Ahhhquote:Op zondag 29 maart 2009 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
9 stuks!
4 om te eten (de jongetjes) en 5 om te kroelen (meisjes)
Whaaaaa! jij jij jij mannenmishandelaar~!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
9 stuks!
hmmmm platina of titanium en anders dus witgoudquote:Op zondag 29 maart 2009 16:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey, hou je nou van wit goud of geel goud?
whahaha werkelijkquote:Op zondag 29 maart 2009 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
9 stuks!
goed hequote:Op zondag 29 maart 2009 16:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whaaaaa! jij jij jij mannenmishandelaar~!
jaquote:
bij mij niet, ik blijf van je houden en met je willen kroelenquote:Op zondag 29 maart 2009 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed he
ik dacht dat ik die titel sowieso al had hier haha
weet je wat ik net hoorde!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
bij mij niet, ik blijf van je houden en met je willen kroelen
Slachten jullie ze dan ook zelf ?quote:Op zondag 29 maart 2009 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jazo gaat het altijd
de meisjes kunnen weer lammetjes krijgen jongetjes niet dus daar heb je niets aan behalve op eten
Zonder ons! stom!quote:Op zondag 29 maart 2009 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet je wat ik net hoorde!
vriend van me is naar het foute feest geweest haha
Is dat zo bijzonder dat je het zograag ff wil melden?quote:
Dure smaak. Maar dat is ok, ik hou van een dame met stijlquote:Op zondag 29 maart 2009 16:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hmmmm platina of titanium en anders dus witgoud
neeeeej johquote:
ah een ring mag best wat kosten, is toch voor t leven hequote:Op zondag 29 maart 2009 17:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dure smaak. Maar dat is ok, ik hou van een dame met stijl
Das waarquote:Op zondag 29 maart 2009 17:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah een ring mag best wat kosten, is toch voor t leven he
Ja, want ik ben nieuw.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder dat je het zograag ff wil melden?
Sajoer boontjes.. conimexquote:Op zondag 29 maart 2009 18:13 schreef zbbrox het volgende:
- klok verzetten check
- eten
ja daar zeg je me wat snuitmans.. heb nog tilapia liggen en sajoer boontjes
hmm
dat was ik me nu net aan t bedenken!quote:Op zondag 29 maart 2009 18:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat moet ik vanavond etenwat een problemen!!!
Hmmm... dat klinkt best prima.. of gewoon een bammetje.. maar dat is ook suf!quote:Op zondag 29 maart 2009 18:13 schreef zbbrox het volgende:
- klok verzetten check
- eten
ja daar zeg je me wat snuitmans.. heb nog tilapia liggen en sajoer boontjes
hmm
boemboe? groene curry?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sajoer boontjes.. conimex
ik neem vanavond een andere variant ervan
Tosties! Of brood met knakworst. Als je toch iets met brood wil doen. Omelet is ook wel lekker.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm... dat klinkt best prima.. of gewoon een bammetje.. maar dat is ook suf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today we lived a thousand years
All we have is now
quote:Op zondag 29 maart 2009 18:30 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga lekker aan de chinese rijsttafel zometeen
Heerlijk man!quote:
Ik vind het voedsel wat in Nederland doorgaat voor Chinees best lekker. Maar dan moeten ze het niet volproppen met E621. Want daar kan ik niet zo goed tegen.quote:
aah man ga weg, echt vreselijk. Niet vies ofzo maar gewoon te veel gehadquote:
Nee die ook niet, zo'n vleessausjequote:
Haha. Moet je niet miepen dat het vies isquote:Op zondag 29 maart 2009 18:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
aah man ga weg, echt vreselijk. Niet vies ofzo maar gewoon te veel gehad
Ik miep nietquote:Op zondag 29 maart 2009 18:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Moet je niet miepen dat het vies is
Ik ben net weer thuis. Waar de rest weet ik niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat is het hier nog niet vol?waar is iedereen dan?
was een retorische vraagquote:Op zondag 29 maart 2009 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben net weer thuis. Waar de rest weet ik niet.
Gelukkig wel. Bijna weer maandag.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavondweekend weer voorbij
Geld.quote:
en ku lu yoek of hoe je het ook schrijftquote:
Sambal bij?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en ku lu yoek of hoe je het ook schrijft
Ik dacht dat je aan het schelden wasquote:Op zondag 29 maart 2009 19:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en ku lu yoek of hoe je het ook schrijft
Misschien doet ze dat ook wel. Wie weet wat het betekend.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan het schelden was
Volgens mij is het kantonees. Als het mandarijn was had ik het misschien kunnen weten.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien doet ze dat ook wel. Wie weet wat het betekend.
Ik ken het hele gerecht niet eens. Wat is het eigenlijk? Loki nog iets?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:32 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Volgens mij is het kantonees. Als het mandarijn was had ik het misschien kunnen weten.
Wat is er mis met Chinees dan?quote:
deegballetjes met iets van varkensvlees erin met zoetzure sausquote:Op zondag 29 maart 2009 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken het hele gerecht niet eens. Wat is het eigenlijk? Loki nog iets?
Klinkt lekkerquote:Op zondag 29 maart 2009 19:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
deegballetjes met iets van varkensvlees erin met zoetzure saus
Rare combiquote:
Dat weet ik dan weer niet, maar kan er vast goed mee doorquote:
Dat en ze zien geel.quote:
quote:
Het is denk ik net Rivella... Een beetje vreemd maar wel lekkerquote:
Ik dacht een subtiele opmerking te maken en je een dejavu te bezorgenquote:Op zondag 29 maart 2009 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet, maar kan er vast goed mee door
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is denk ik net Rivella... Een beetje vreemd maar wel lekker
En het maakt net zoveel sense als jouw opmerking!
Ik las ketjapquote:Op zondag 29 maart 2009 19:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht een subtiele opmerking te maken en je een dejavu te bezorgen![]()
Maar het komt niet helemaal aan geloof ik
Dan is Snuitje bij Venco ook lekkerquote:Op zondag 29 maart 2009 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Ik vind ketchup bij de bami gewoon lekker.
Snuit echtquote:
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan is Snuitje bij Venco ook lekker
jeej.mijnspatieisgewoonffkapot.weetjehoelullig?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik las ketjap
Maar ik volg hem nu weer
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Snuit echtmoet je nu werkelijk iedere vrouw van dit topic stalken ?
This aint a date topicquote:
Dat is ook niet handig.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
jeej.mijnspatieisgewoonffkapot.weetjehoelullig?
Wat dan wel?quote:
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb het zojuist weer gefixt.
* vencodark is blij
Ik had het ook niet over daten, ik had het over trouwen en kindjes krijgen en samen een paleisje kopen, en een naambordje maken met Venco & Snuit & Kroostquote:
Klinkt interessant. Zijn wij uit singles ook uitgenodigd op de bruiloft?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over daten, ik had het over trouwen en kindjes krijgen en samen een paleisje kopen, en een naambordje maken met Venco & Snuit & Kroost
das net zo slecht als dit zeggen: "als we slavernij niet hadden afgeschaft dan was mijn huis nu schoon geweest"quote:
jaja jij wilt overal ketchup bijquote:
Droom nog ff een tijdje verder zou ik zeggen.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over daten, ik had het over trouwen en kindjes krijgen en samen een paleisje kopen, en een naambordje maken met Venco & Snuit & Kroost
Nu maar hopen dat het zo blijft.quote:
Alleen de kale singles!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Zijn wij uit singles ook uitgenodigd op de bruiloft?
Hier alles lekker. En met jou meisie?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
jaja jij wilt overal ketchup bijvenco hoe is het???
Nee dat heet een vooroordeel.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das net zo slecht als dit zeggen: "als we slavernij niet hadden afgeschaft dan was mijn huis nu schoon geweest"
nu ben ik het zelf aan het doen
in het echt ben ik niet zo rasitisch
[..]
jaja jij wilt overal ketchup bijvenco hoe is het???
Uitgenodigd wel, maar de reis en alles moeten jullie zelf betalen! Want we gaan namelijk trouwen op een onbewoond eiland met palmbomen, wit strand, blauwe zee en een villa vol luxe! en na de bruiloft moeten jullie wieberen terwijl wij daar nog tijd genieten van de ondergaande zon, de springende dolfijnen en de tropische vogels die ons pas om 12 uur wakker fluitenquote:Op zondag 29 maart 2009 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Zijn wij uit singles ook uitgenodigd op de bruiloft?
Oh dan ga ik mijzelf snel kaal scheren.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uitgenodigd wel, maar de reis en alles moeten jullie zelf betalen! Want we gaan namelijk trouwen op een onbewoond eiland met palmbomen, wit strand, blauwe zee en een villa vol luxe! en na de bruiloft moeten jullie wieberen terwijl wij daar nog tijd genieten van de ondergaande zon, de springende dolfijnen en de tropische vogels die ons pas om 12 uur wakker fluiten
Hallo!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uitgenodigd wel, maar de reis en alles moeten jullie zelf betalen! Want we gaan namelijk trouwen op een onbewoond eiland met palmbomen, wit strand, blauwe zee en een villa vol luxe! en na de bruiloft moeten jullie wieberen terwijl wij daar nog tijd genieten van de ondergaande zon, de springende dolfijnen en de tropische vogels die ons pas om 12 uur wakker fluiten
mwah matig.. rug nog kut, nu weekie in ziektewet, woensdag weer werken en dan wordt het juist mooi weerquote:Op zondag 29 maart 2009 19:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hier alles lekker. En met jou meisie?
Oke is goed.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jullie gaan in brazil trouwen!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
naaper daar gaan B en ik al trouwen
Tuurlijk! alles in goed overleg met jou!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hallo!Hebik zelf ook nog wat te zeggen?
Ja tuurlijk. Je mag zelf de jurk uitzoeken.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
op een mooi verlaten stukje strand met palmbomen enzoquote:Op zondag 29 maart 2009 20:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jullie gaan in brazil trouwen!
Kaal zijn is een way of life, dat kan je niet in één keer worden!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan ga ik mijzelf snel kaal scheren.
Dreamerquote:
Balen zeg van je rug. Hoop dat het maar snel goedkomt.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mwah matig.. rug nog kut, nu weekie in ziektewet, woensdag weer werken en dan wordt het juist mooi weer
Jij wil natuurlijk liever met mij trouwen hè?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaren van oefening gaat daaroverheen! ik zou nu alvast beginnen met scheren!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Kaal zijn is een way of life, dat kan je niet in één keer worden!
Ik wil heul niet met jou trouwenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk! alles in goed overleg met jou!
Alles heeft het begin.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Kaal zijn is een way of life, dat kan je niet in één keer worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |