Wat dan wel? De tango?quote:
Hier is het allang middag hoorquote:
quote:
Ja leuk!quote:Op zondag 29 maart 2009 13:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]klopt ben nog niet helemaal wakker, weinig geslapen, en dat uur he!
hoe was jullie avondje gisteren??
Hoiquote:Op zondag 29 maart 2009 13:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]klopt ben nog niet helemaal wakker, weinig geslapen, en dat uur he!
hoe was jullie avondje gisteren??
de nacht was t leukstquote:Op zondag 29 maart 2009 13:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja leuk!
En jouw avondje?
of hoort het nachtje er ook bij...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 maart 2009 13:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de nacht was t leukstUhuh, ik geloof je bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Jumpstyle FTW.quote:
helemaal door de war erdoor jaquote:Op zondag 29 maart 2009 13:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ook al zo van slag door dat uur.![]()
Leuk. Lekker gegeten.
quote:Op zondag 29 maart 2009 13:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de nacht was t leukstMet wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Hehe. En bij meerdere denk ikquote:
Hehequote:Op zondag 29 maart 2009 13:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
helemaal door de war erdoor ja
ah leuk lekker gegeten!
vroeg t eigenlijk aan auto omdat ze dr zusje ging zien enzomaar ok
het is helemaal de waarheid of jullie t nu geloven of nietquote:
Ik in ieder geval nietquote:Op zondag 29 maart 2009 13:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is helemaal de waarheid of jullie t nu geloven of niet![]()
wat denken jullie wel niet allemaal
Ik geloof je wel hoor!quote:Op zondag 29 maart 2009 13:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ga zo ook naar buiten toe.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:29 schreef Q. het volgende:
SinglesVindPost.![]()
Mooi weer, zo maar eens naar buiten. Dat binnen zitten doe ik ook al vaak genoeg. Gaan er hier nog mensen dingen doen vandaag?
Als jij het zegt.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier regent hetquote:Op zondag 29 maart 2009 13:29 schreef Q. het volgende:
SinglesVindPost.![]()
Mooi weer, zo maar eens naar buiten. Dat binnen zitten doe ik ook al vaak genoeg. Gaan er hier nog mensen dingen doen vandaag?
kquote:
Dat klinkt wel erg vaag.quote:
I know!!!quote:
Hier niet.quote:
Ik weet het ook hoorquote:Op zondag 29 maart 2009 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I know!!!
jeuj ik weet iets wat andere niet weten!
zo voelt dat dus
Ik weet ook iets wat jullie niet weten.quote:
wauw! tof! voel je je nu de koning te rijk?!quote:Op zondag 29 maart 2009 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I know!!!
zo voelt dat dus
teveel mensen weten tquote:Op zondag 29 maart 2009 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I know!!!
zo voelt dat dus
best welquote:Op zondag 29 maart 2009 13:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wauw! tof! voel je je nu de koning te rijk?!
Sorry, misluktquote:Op zondag 29 maart 2009 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
best wel
het zou alleen toffer zijn als ik het wist en auto niet
ik kan je natuurlijk een geheimpje vertellen dat niemand weetquote:Op zondag 29 maart 2009 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
best wel
het zou alleen toffer zijn als ik het wist en auto niet
Mij wel, maar ik moet toch weg, dus houdoe allemaalquote:Op zondag 29 maart 2009 13:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Mij boeit het eigenlijk niet eens, ook een heerlijk gevoel
Je had het toch al verteldquote:Op zondag 29 maart 2009 13:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
teveel mensen weten t
maar niet iedereen
zullen we maar ergens anders over hebben
zo bijzonder is t allemaal niet!
Fijne dag !:Wquote:Op zondag 29 maart 2009 13:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mij wel, maar ik moet toch weg, dus houdoe allemaal
ja maar dan wil ik wel af en toe kunnen pimpen met het geheimquote:Op zondag 29 maart 2009 13:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik kan je natuurlijk een geheimpje vertellen dat niemand weetvoel je je dan weer superstoer?!
Zo geheimzinnig is iets niet hoor als ze het zelf hier heeft neergezetquote:Op zondag 29 maart 2009 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dan wil ik wel af en toe kunnen pimpen met het geheim
zo van haha ik weet iets en jullie niet
groep 8 style!
heeey, mijn geheimen zijn te geheim om mee te kunnen pimpen!quote:Op zondag 29 maart 2009 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dan wil ik wel af en toe kunnen pimpen met het geheim
zo van haha ik weet iets en jullie niet
groep 8 style!
ow dan laat maarquote:Op zondag 29 maart 2009 13:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heeey, mijn geheimen zijn te geheim om mee te kunnen pimpen!
maar dat is niet meer up to date en zo hahaquote:Op zondag 29 maart 2009 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent wel de enige die mijn geheim weet![]()
Het is een achterhaald geheimquote:Op zondag 29 maart 2009 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat is niet meer up to date en zo haha
Om watvoor rede zou ik dingen niet vertellen dan? Ja zou het gewoon zeggen.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
Iedereen heeft geheimen. Dat is toch logisch.
Vertel je alles aan je partner of houd je dingen geheim?
Volgens mij geef je in je eerste zin al het antwoordquote:Op zondag 29 maart 2009 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hou wel dingen geheim, als het geen nut heeft en de ander onnodig zou kwetsen dan zou ik het niet vertellen..quote:Op zondag 29 maart 2009 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat ie niet alles hoeft te weten.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
Geen idee. Sommige dingen vertellen lijkt mij toch wel moeilijk.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Om watvoor rede zou ik dingen niet vertellen dan? Ja zou het gewoon zeggen.
Wanneer iets wil weten, mag hij het me gewoon vragen.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien koopzondagje doen in Eindhoven. Een bagel halen of naar de la place, een zakkie snaai bij de jamin, kansloos kijken bij de mediamarkt en weer terug.quote:
Ik ookquote:Op zondag 29 maart 2009 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
Hey MNR ik zei het zelfde!
of nou ja bedoelde het zelfde
jeuj
aargh nu wil ik een bagel van bagels and beansquote:Op zondag 29 maart 2009 14:01 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Misschien koopzondagje doen in Eindhoven. Een bagel halen of naar de la place, een zakkie snaai bij de jamin, kansloos kijken bij de mediamarkt en weer terug.
Maar geef jij je partner hetzelfde vertrouwen dat jij van hem verlangt ?quote:Op zondag 29 maart 2009 13:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Wanneer iets wil weten, mag hij het me gewoon vragen.
Verder heb ik een relatie die gebaseerd is op vertrouwen en ga ik ervan uit dat mijn partner weet dat de keuzes die ik maak en de dingen die ik doe, volledig integer zijn en in het verlengde van mij als persoon.
Ik vertel dus niet alles en ik houd ook dingen niet geheim.
Jepquote:
Geen geheimen, maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen uitgesproken garantie voor de toekomst.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
Ahhh! Domboquote:Op zondag 29 maart 2009 14:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh my, ik ben zo een kneus, sta ik in mn blote bast achter het fornuis om hamburgertje te bakken.. Zet ik het fornuis aan, komt er een dikke vlam onder de pan vandaan en woesh... wat borsthaar kwijt
ja precies daaro jaquote:Op zondag 29 maart 2009 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aargh nu wil ik een bagel van bagels and beans
Minder borsthaarquote:Op zondag 29 maart 2009 14:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh my, ik ben zo een kneus, sta ik in mn blote bast achter het fornuis om hamburgertje te bakken.. Zet ik het fornuis aan, komt er een dikke vlam onder de pan vandaan en woesh... wat borsthaar kwijt
orly?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
tis helemaal geen koopzondag in Ehv, das volgende week
Ja, Tilburg is laatste van de maandquote:Op zondag 29 maart 2009 14:15 schreef zbbrox het volgende:
[..]
orly?
hm.. dan is het in tilburg?
ik mix die eerste/laatste zondag van de maand every time![]()
nah goed ik zit tussen scylla en charybdis tilburg en eindhoven so its all good
Weet je zeker dat je geen familie van mij bent? Ik ben ook hambo's aan het bakken!quote:Op zondag 29 maart 2009 14:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Gadverdamme zeg, ik moet nog ontbijten!quote:Op zondag 29 maart 2009 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen familie van mij bent? Ik ben ook hambo's aan het bakken!
Met hamburgers?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gadverdamme zeg, ik moet nog ontbijten!
Nee bedanktquote:
Whoeiquote:Op zondag 29 maart 2009 14:17 schreef Nouk84 het volgende:
Deze chick is weer helemaal fris en knapEn gaat nu een uur lang de mooiste hobby uitvoeren: autorijden
Nog even een goede cd uitzoeken, zonnebril op én gáán!
Misschien tot vanavond, of misschien ook niet.
Broertjes!quote:Op zondag 29 maart 2009 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen familie van mij bent? Ik ben ook hambo's aan het bakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |