abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 maart 2009 @ 11:52:21 #1
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_67514516

Welkom in het Stage en scholieren slowchat topic!!

Wie zijn de mensen die hier vaak te vinden zijn?
Yesse -> Is Duaal student en studeert af bij een reclame bureau! (25 mei af?)
PieterBas -> Ondertussen wachtend op een reactie van school over zijn scriptie
jslavenburg --> Loopt stage bij de IT Brug te Rotterdam, opleiding ICT-Beheerder
Piles --> Gaat afstuderen bij z'n vorige stagebedrijf Iets met processen en management-informatie.
Bravebart --> Verveelde zich en vond z'n hoop in de SC;
Goeroe86 --> Afgestudeerd en aan het werk bij grote ICT dienstverlener, onderzoek naar verbetering dienstverleningstrajecten
mash_ --> Loopt stage bij een e learning bedrijf.
KaheemSaid -> Het breekt zijn vrije tijd zo mooi;
HostiMeister -> Liep stage op de RU, komt af en toen weer eens binnenvallen;
Luctor.et.Emergo -> Werkt nu full-time aan den overkant;
Psychonikeo -> Heeft op zijn werk ook niets beters te doen.
Eer-ik --> Hij vindt ons gewoon leuk
vrolijke-frits --> Vindt ons ook gewoon leuk
Bootje84 --> Loopt stage bij een trostomatengroothandel. Is met een beetje geluk begin juni klaar met scriptie.
motorbloempje --> anderhalfstejaars Informatiekunde in Nijmegen. Queen of SOG, maar moet wel echt wat gaan doen. Geen stage, gewoon slowchat.
Milou__ --> Loopt stage bij een schouwburg. Op de afdeling communicatie en pr.
Daph_ --> Loopt stage bij een administratiekantoor en werkt daarnaast bij een accountantskantoor. Is momenteel aan het afstuderen voor de opleiding HBO Accountancy. Scriptie is hopelijk eind mei af
Toma --> Is aan het afstuderen (als hij niet afgeleid is) bij een automatiseringsbedrijf in Rijen, opleiding HTS.
Maraca --> Loopt stage bij een accountantskantoor van februari t/m juli
Puala --> Zit nu weer op school en start in september met haar volgende stage
Denb --> Loopt stage bij T-Mobile Nederland, opleiding Digital Particulier Onderzoeker.
Dekkered --> Loopt stage bij Dominicus, opleiding ICT beheer.

Handige linkjes
Historie Stage SC en SES SC-topics (met dank aan Piles...)
Uitleg over cupmaten (met dank aan Yesse...)
Beste Stage SC topic ever (met dank aan Bootje...)
Beste SES SC topic ever (Met dank aan Cali en Paula_..)
Het spamrecord!!! (Met dank aan ons allemaal..)
Vrij om aan te vullen

regeltjes
Lapo? Zet een linkje naar het nieuwe topic in je lapo!
NSFW-foto's? Met een spoiler moet het kunnen!
Smiley-posts? Maak het niet te gek, dan komt het wel goed!

(de OP)

[ Bericht 55% gewijzigd door GlowMouse op 29-03-2009 19:10:33 (OP aangevuld) ]
Signature.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:53:32 #2
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_67514540
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:49 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Klopt.
Ik zou persoonlijk liever een ton winnen dan 35 miljoen ofzo.
Las laatst ook een artikel over mensen die loterijen gewonnen hadden en knetterhard gestalkt werden door goede doelen, 'vrienden', media etc. Het schijnt zelfs dat ze ondersteuning krijgen van de loterijen zelf als ze grote bedragen winnen, omdat veel mensen eraan onderdoor gaan.

't is ook niet te vergelijken met zelf miljoenen verdienen door geluk te hebben met je werk. Die mensen lijken er veel minder last van te hebben.
Je wilt niet weten hoeveel mensen al hier naartoe belden toen bekend werd dat de prijs in deze wijk zou gaan vallen. De telefoon stond roodgloeiend van mensen die al letterlijk jaren niet hadden gebeld. Sommige belden wel meerdere keren per dag opeens
Jawel, je keek.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:53:33 #3
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_67514541
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:51 schreef eer-ik het volgende:

[..]

I have to narrow it down a bit.
Weet 't opzich wel maar niet waar exact
Wordt al een vrij gedetailleerde kaart dan, waar ik op moet mikken
Alleen maar handiger
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:53:59 #4
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_67514549
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:47 schreef eer-ik het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens. Ik vraag me echter af of dhr. Wilders er ook zo over denkt.
Als ik 'm zo inschat is alles wat een kleurtje heeft een buitenlander.
Men luistert echt niet goed naar Wilders... A. Wilders heeft een buitenlandse vrouw B. hij is tegen de islamisatie, aka. hij denkt dat als het zo doorgaat heel Nederland over 10 a 20 jaar met hoofddoekjes op moet lopen omdat er meer Moslims zijn dan Christenen en dat dan de 'regel' wordt. C. hij zegt nergens dat "buitenlanders" per se weg moeten. Hij strijdt voor integratie en als iemand vaak crimineel gedrag vertoond hij/zij moet worden teruggestuurd naar zijn/haar land.

Ofwel: iedereen denkt dat hij alleen roept "OMG slechte buitenlanders" terwijl het wat gedetailleerder in elkaar zit maar niemand luistert naar hem dus dat zal ook wel zo blijven.
Fuck the EBU
  zondag 29 maart 2009 @ 11:54:23 #5
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_67514560
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:53 schreef jna het volgende:

[..]

Je wilt niet weten hoeveel mensen al hier naartoe belden toen bekend werd dat de prijs in deze wijk zou gaan vallen. De telefoon stond roodgloeiend van mensen die al letterlijk jaren niet hadden gebeld. Sommige belden wel meerdere keren per dag opeens
Als je rijk bent, heb je "vrienden".

Gelukkig weet ik, nu ik nog arm ben, wie mijn echte vrienden zijn
Fuck the EBU.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:54:28 #6
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_67514562
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:53 schreef jna het volgende:

[..]

Whehe, zo karig vind ik dat. Mensen die opeens weer supergoeie vrienden van je zijn enzo..
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Alleen maar handiger
True that!
Signature.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:55:22 #7
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_67514579
voor in deze OP:
Fuck the EBU.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:56:05 #8
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_67514590
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:53 schreef Yesse het volgende:

[..]

Men luistert echt niet goed naar Wilders... A. Wilders heeft een buitenlandse vrouw B. hij is tegen de islamisatie, aka. hij denkt dat als het zo doorgaat heel Nederland over 10 a 20 jaar met hoofddoekjes op moet lopen omdat er meer Moslims zijn dan Christenen en dat dan de 'regel' wordt. C. hij zegt nergens dat "buitenlanders" per se weg moeten. Hij strijdt voor integratie en als iemand vaak crimineel gedrag vertoond hij/zij moet worden teruggestuurd naar zijn/haar land.

Ofwel: iedereen denkt dat hij alleen roept "OMG slechte buitenlanders" terwijl het wat gedetailleerder in elkaar zit maar niemand luistert naar hem dus dat zal ook wel zo blijven.
Ik zie niet in waarom ik beter naar 'm zou moeten luisteren. Als je je zo gedraagt zoals hij (Films a la Fitna maken, weglopen uit de Kamer, gehaat worden door bijv. Engeland - dat is ook niet voor de grap) vind ik niet dat je heel serieus genomen moet willen worden.
Signature.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:56:21 #9
131729 jna
pi_67514593
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Als je rijk bent, heb je "vrienden".

Gelukkig weet ik, nu ik nog arm ben, wie mijn echte vrienden zijn
Ook mensen die daarvoor al (en nun nog) vrienden waren belde toch net iets vaker hoor
Jawel, je keek.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:56:57 #10
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_67514609
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:56 schreef jna het volgende:

[..]

Ook mensen die daarvoor al (en nun nog) vrienden waren belde toch net iets vaker hoor

Toch vind ik dat debiel.
Signature.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:57:05 #11
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_67514611
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:53 schreef Yesse het volgende:

[..]

zelfde als Fortuyn dus. Daar luisterde ook niemand naar, maar in de peilingen steeg hij wel.
Fuck the EBU.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:58:03 #12
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_67514631
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:56 schreef jna het volgende:

[..]

niemand (die ik ken) belt mij ooit, dus dat scheelt. En nummers die ik niet ken, neem ik bij voorbaat al niet op.
Fuck the EBU.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:58:11 #13
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67514634
Ik ga even hardlopen denk ik.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 29 maart 2009 @ 11:58:37 #14
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_67514641
veel plezier Hou. En het is er het weer voor
Fuck the EBU.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:58:46 #15
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_67514644
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:56 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom ik beter naar 'm zou moeten luisteren. Als je je zo gedraagt zoals hij (Films a la Fitna maken, weglopen uit de Kamer, gehaat worden door bijv. Engeland - dat is ook niet voor de grap) vind ik niet dat je heel serieus genomen moet willen worden.
Aanvulling:
Dat 'terugsturen naar land van origine' is onmogelijk. Er bestaan vrijwel geen volbloed Nederlanders, als ze uberhaupt al bestaan. Er zijn zat mensen die enkele generaties terug buitenlander zijn, maar dat is het gros van de bevolking hier. Waar moet je dan de scheidingslijn leggen..
Signature.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:59:09 #16
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_67514650
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:58 schreef Houniet het volgende:
Ik ga even hardlopen denk ik.
Ik wil ook
Signature.
  zondag 29 maart 2009 @ 12:00:31 #17
131729 jna
pi_67514671
quote:

[..]

Toch vind ik dat debiel.
Ach het zal wel ingebouwd zitten de mens. Iemand die ik ook ken breekt nu gigantisch door in de muziek en die vertelde ook dat er nu op hyves opeens mensen komen van: hey, volgens mij zijn wij familie want we hebben dezelfde achternaam
Jawel, je keek.
  zondag 29 maart 2009 @ 12:01:23 #18
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_67514681
Whehe.
Wie is dat? interessevraag, geen stalkvraag
Signature.
  zondag 29 maart 2009 @ 12:01:50 #19
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_67514691
quote:

[..]

Dat is aandacht zoeken, zodra Wilders iets zegt over bijvoorbeeld de dierenbescherming dan hoor je dat nergens, omdat hij dan niet boeiend is voor de media. Wat doe je dan? Tja dan blijf je lekker tegen de samenleving aanschoppen. Uiteindelijk zorgt dat er weer voor dat iedereen denkt dat hij vol tegen buitenlandse mensen is, maar als je goed luistert is dat niet helemaal waar.

Daarnaast staat er niemand op die wat milder is dan Wilders maar toch iets aan het probleem criminele jongeren wilt doen (wat in 80% van de gevallen geen 100% Nederlandse jongeren zijn) Ja, Verdonk maar die hangt een beetje in haar overgang ofzo.

Ik snap wel waarom hij 1e in de peiling staat, hij is misschien wat aan de extreme kan (lees: grote mond) maar de rest is te bang er wat aan te durven doen. Denk aan die probleembuurten die nu ook allemaal een andere naam hebben. Struisvogelpolitiek
Fuck the EBU
  zondag 29 maart 2009 @ 12:02:49 #20
131729 jna
pi_67514708
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:01 schreef eer-ik het volgende:
Whehe.
Wie is dat? interessevraag, geen stalkvraag
Sabri8na Starke
Jawel, je keek.
  zondag 29 maart 2009 @ 12:03:48 #21
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_67514720
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:58 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Aanvulling:
Dat 'terugsturen naar land van origine' is onmogelijk. Er bestaan vrijwel geen volbloed Nederlanders, als ze uberhaupt al bestaan. Er zijn zat mensen die enkele generaties terug buitenlander zijn, maar dat is het gros van de bevolking hier. Waar moet je dan de scheidingslijn leggen..
Bij mij komen er geen buitenlanders voor in de familie Of je moet (aangetrouwde) Brabanders ook buitenlanders vinden.
Fuck the EBU.
  zondag 29 maart 2009 @ 12:04:47 #22
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_67514739
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:58 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Aanvulling:
Overgrootmoeder + Overgrootvader zijn in Nederland geboren? Sowieso, niemand is "van origine een bepaald soort" Ijstijd enzo.
Fuck the EBU
  zondag 29 maart 2009 @ 12:05:39 #23
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_67514750
Daarnaast, Nederland bestaat niet meer. Het is nu "Europa"
Fuck the EBU
  zondag 29 maart 2009 @ 12:06:36 #24
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_67514767
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:01 schreef Yesse het volgende:

[..]

Dat is aandacht zoeken, zodra Wilders iets zegt over bijvoorbeeld de dierenbescherming dan hoor je dat nergens, omdat hij dan niet boeiend is voor de media. Wat doe je dan? Tja dan blijf je lekker tegen de samenleving aanschoppen. Uiteindelijk zorgt dat er weer voor dat iedereen denkt dat hij vol tegen buitenlandse mensen is, maar als je goed luistert is dat niet helemaal waar.

Daarnaast staat er niemand op die wat milder is dan Wilders maar toch iets aan het probleem criminele jongeren wilt doen (wat in 80% van de gevallen geen 100% Nederlandse jongeren zijn) Ja, Verdonk maar die hangt een beetje in haar overgang ofzo.

Ik snap wel waarom hij 1e in de peiling staat, hij is misschien wat aan de extreme kan (lees: grote mond) maar de rest is te bang er wat aan te durven doen. Denk aan die probleembuurten die nu ook allemaal een andere naam hebben. Struisvogelpolitiek
Ik denk dat dat niks met durven te maken heeft. Klaarblijkelijk is het probleem niet dusdanig groot (is het volgens mij ook niet) dat er door de politiek ingegrepen moet worden. Probleembuurten worden uiteindelijk wel opgelost, hoewel de vraag is of dat wenselijk is. Er is gewoon een bepaalde slag mensen die je niet in je eigen wijk wilt hebben. Prop dat volk bij elkaar in 1 wijk, gaat prima toch. Dat ze onderling voor overlast zorgen moeten ze zelf weten, ik kan daar niet van wakker liggen. Ik woon ook in een probleemwijk maar heb nog nooit íets onrustigs meegemaakt hier. Ja, de hoerenlopers, maar die horen niet bij deze buurt specifiek.
Signature.
  zondag 29 maart 2009 @ 12:07:02 #25
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_67514779
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:05 schreef Yesse het volgende:
Daarnaast, Nederland bestaat niet meer. Het is nu "Europa"
Dat moet er ooit komen.. a la USA, maar zo ver zijn we in de EU nog niet...
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')