Je wilt niet weten hoeveel mensen al hier naartoe belden toen bekend werd dat de prijs in deze wijk zou gaan vallen. De telefoon stond roodgloeiend van mensen die al letterlijk jaren niet hadden gebeld. Sommige belden wel meerdere keren per dag opeensquote:Op zondag 29 maart 2009 11:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zou persoonlijk liever een ton winnen dan 35 miljoen ofzo.
Las laatst ook een artikel over mensen die loterijen gewonnen hadden en knetterhard gestalkt werden door goede doelen, 'vrienden', media etc. Het schijnt zelfs dat ze ondersteuning krijgen van de loterijen zelf als ze grote bedragen winnen, omdat veel mensen eraan onderdoor gaan.
't is ook niet te vergelijken met zelf miljoenen verdienen door geluk te hebben met je werk. Die mensen lijken er veel minder last van te hebben.
Alleen maar handigerquote:Op zondag 29 maart 2009 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
I have to narrow it down a bit.
Weet 't opzich wel maar niet waar exact
Wordt al een vrij gedetailleerde kaart dan, waar ik op moet mikken
Men luistert echt niet goed naar Wilders... A. Wilders heeft een buitenlandse vrouwquote:Op zondag 29 maart 2009 11:47 schreef eer-ik het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens. Ik vraag me echter af of dhr. Wilders er ook zo over denkt.
Als ik 'm zo inschat is alles wat een kleurtje heeft een buitenlander.
Als je rijk bent, heb je "vrienden".quote:Op zondag 29 maart 2009 11:53 schreef jna het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen al hier naartoe belden toen bekend werd dat de prijs in deze wijk zou gaan vallen. De telefoon stond roodgloeiend van mensen die al letterlijk jaren niet hadden gebeld. Sommige belden wel meerdere keren per dag opeens
Whehe, zo karig vind ik dat. Mensen die opeens weer supergoeie vrienden van je zijn enzo..quote:Op zondag 29 maart 2009 11:53 schreef jna het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen al hier naartoe belden toen bekend werd dat de prijs in deze wijk zou gaan vallen. De telefoon stond roodgloeiend van mensen die al letterlijk jaren niet hadden gebeld. Sommige belden wel meerdere keren per dag opeens
True that!quote:
Ik zie niet in waarom ik beter naar 'm zou moeten luisteren. Als je je zo gedraagt zoals hij (Films a la Fitna maken, weglopen uit de Kamer, gehaat worden door bijv. Engeland - dat is ook niet voor de grap) vind ik niet dat je heel serieus genomen moet willen worden.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Men luistert echt niet goed naar Wilders... A. Wilders heeft een buitenlandse vrouwB. hij is tegen de islamisatie, aka. hij denkt dat als het zo doorgaat heel Nederland over 10 a 20 jaar met hoofddoekjes op moet lopen omdat er meer Moslims zijn dan Christenen en dat dan de 'regel' wordt. C. hij zegt nergens dat "buitenlanders" per se weg moeten. Hij strijdt voor integratie en als iemand vaak crimineel gedrag vertoond hij/zij moet worden teruggestuurd naar zijn/haar land.
Ofwel: iedereen denkt dat hij alleen roept "OMG slechte buitenlanders" terwijl het wat gedetailleerder in elkaar zit maar niemand luistert naar hem dus dat zal ook wel zo blijven.
Ook mensen die daarvoor al (en nun nog) vrienden waren belde toch net iets vaker hoorquote:Op zondag 29 maart 2009 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je rijk bent, heb je "vrienden".
Gelukkig weet ik, nu ik nog arm ben, wie mijn echte vrienden zijn
quote:Op zondag 29 maart 2009 11:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ook mensen die daarvoor al (en nun nog) vrienden waren belde toch net iets vaker hoor
zelfde als Fortuyn dus. Daar luisterde ook niemand naar, maar in de peilingen steeg hij wel.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Men luistert echt niet goed naar Wilders... A. Wilders heeft een buitenlandse vrouwB. hij is tegen de islamisatie, aka. hij denkt dat als het zo doorgaat heel Nederland over 10 a 20 jaar met hoofddoekjes op moet lopen omdat er meer Moslims zijn dan Christenen en dat dan de 'regel' wordt. C. hij zegt nergens dat "buitenlanders" per se weg moeten. Hij strijdt voor integratie en als iemand vaak crimineel gedrag vertoond hij/zij moet worden teruggestuurd naar zijn/haar land.
Ofwel: iedereen denkt dat hij alleen roept "OMG slechte buitenlanders" terwijl het wat gedetailleerder in elkaar zit maar niemand luistert naar hem dus dat zal ook wel zo blijven.
niemand (die ik ken) belt mij ooit, dus dat scheelt. En nummers die ik niet ken, neem ik bij voorbaat al niet op.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ook mensen die daarvoor al (en nun nog) vrienden waren belde toch net iets vaker hoor
Aanvulling:quote:Op zondag 29 maart 2009 11:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik beter naar 'm zou moeten luisteren. Als je je zo gedraagt zoals hij (Films a la Fitna maken, weglopen uit de Kamer, gehaat worden door bijv. Engeland - dat is ook niet voor de grap) vind ik niet dat je heel serieus genomen moet willen worden.
Ach het zal wel ingebouwd zitten de mens. Iemand die ik ook ken breekt nu gigantisch door in de muziek en die vertelde ook dat er nu op hyves opeens mensen komen van: hey, volgens mij zijn wij familie want we hebben dezelfde achternaamquote:
Dat is aandacht zoeken, zodra Wilders iets zegt over bijvoorbeeld de dierenbescherming dan hoor je dat nergens, omdat hij dan niet boeiend is voor de media. Wat doe je dan? Tja dan blijf je lekker tegen de samenleving aanschoppen. Uiteindelijk zorgt dat er weer voor dat iedereen denkt dat hij vol tegen buitenlandse mensen is, maar als je goed luistert is dat niet helemaal waar.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik beter naar 'm zou moeten luisteren. Als je je zo gedraagt zoals hij (Films a la Fitna maken, weglopen uit de Kamer, gehaat worden door bijv. Engeland - dat is ook niet voor de grap) vind ik niet dat je heel serieus genomen moet willen worden.
Sabri8na Starkequote:Op zondag 29 maart 2009 12:01 schreef eer-ik het volgende:
Whehe.
Wie is dat? interessevraag, geen stalkvraag
Bij mij komen er geen buitenlanders voor in de familiequote:Op zondag 29 maart 2009 11:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Aanvulling:
Dat 'terugsturen naar land van origine' is onmogelijk. Er bestaan vrijwel geen volbloed Nederlanders, als ze uberhaupt al bestaan. Er zijn zat mensen die enkele generaties terug buitenlander zijn, maar dat is het gros van de bevolking hier. Waar moet je dan de scheidingslijn leggen..
Overgrootmoeder + Overgrootvader zijn in Nederland geboren? Sowieso, niemand is "van origine een bepaald soort"quote:Op zondag 29 maart 2009 11:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Aanvulling:
Dat 'terugsturen naar land van origine' is onmogelijk. Er bestaan vrijwel geen volbloed Nederlanders, als ze uberhaupt al bestaan. Er zijn zat mensen die enkele generaties terug buitenlander zijn, maar dat is het gros van de bevolking hier. Waar moet je dan de scheidingslijn leggen..
Ik denk dat dat niks met durven te maken heeft. Klaarblijkelijk is het probleem niet dusdanig groot (is het volgens mij ook niet) dat er door de politiek ingegrepen moet worden. Probleembuurten worden uiteindelijk wel opgelost, hoewel de vraag is of dat wenselijk is. Er is gewoon een bepaalde slag mensen die je niet in je eigen wijk wilt hebben. Prop dat volk bij elkaar in 1 wijk, gaat prima toch. Dat ze onderling voor overlast zorgen moeten ze zelf weten, ik kan daar niet van wakker liggen. Ik woon ook in een probleemwijk maar heb nog nooit íets onrustigs meegemaakt hier. Ja, de hoerenlopers, maar die horen niet bij deze buurt specifiek.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is aandacht zoeken, zodra Wilders iets zegt over bijvoorbeeld de dierenbescherming dan hoor je dat nergens, omdat hij dan niet boeiend is voor de media. Wat doe je dan? Tja dan blijf je lekker tegen de samenleving aanschoppen. Uiteindelijk zorgt dat er weer voor dat iedereen denkt dat hij vol tegen buitenlandse mensen is, maar als je goed luistert is dat niet helemaal waar.
Daarnaast staat er niemand op die wat milder is dan Wilders maar toch iets aan het probleem criminele jongeren wilt doen (wat in 80% van de gevallen geen 100% Nederlandse jongeren zijn) Ja, Verdonk maar die hangt een beetje in haar overgang ofzo.
Ik snap wel waarom hij 1e in de peiling staat, hij is misschien wat aan de extreme kan (lees: grote mond) maar de rest is te bang er wat aan te durven doen. Denk aan die probleembuurten die nu ook allemaal een andere naam hebben. Struisvogelpolitiek
Dat moet er ooit komen.. a la USA, maar zo ver zijn we in de EU nog niet...quote:Op zondag 29 maart 2009 12:05 schreef Yesse het volgende:
Daarnaast, Nederland bestaat niet meer. Het is nu "Europa"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |