Dat is vlakbij.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als Den Haag ooit door gaat, kom ik persoonlijk dat boompje langs brengen
Als ze redelijk glad zijn is dat het snelste en het goedkoopste ja.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw ik wilde gewoon de muren even met de roller witmaken.
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, Coos heeft hele groene vingers.
Kan ik me voorstellen. Duurt tenslotte ook al een poos, deze situatie. Maar straks kan je helemaal los in je eigen huisjequote:Op maandag 30 maart 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik wil hier echt heel graag zsm weg.
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, Coos heeft hele groene vingers.
Ik dacht dat Coos tomatenplantjes had?quote:
Ja!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Duurt tenslotte ook al een poos, deze situatie. Maar straks kan je helemaal los in je eigen huisje.
Maar in principe is het huis dus al opgeknapt, woensdag? Keuken erin enzo?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Ik heb er echt zo onwijs zin aan he?!
Jij woont om de hoek dus je kan best effe helpen witten.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar in principe is het huis dus al opgeknapt, woensdag? Keuken erin enzo?![]()
Want het zag er bij die vorige foto's wel uit alsof er nog flink wat moest gebeuren.
Dus half mei de house warming party?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Ik heb er echt zo onwijs zin aan he?!
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar in principe is het huis dus al opgeknapt, woensdag? Keuken erin enzo?![]()
Want het zag er bij die vorige foto's wel uit alsof er nog flink wat moest gebeuren.
Even kijken in het "Den Haag" topic op Fok! en wat hulp organiseren Lies!quote:Op maandag 30 maart 2009 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja een aantal muren zijn geloof ik 1x gedaan, alle plafonds sowieso 2x en de muren van de gang ook 2x enzo.
Dus alles moet ws nog wel 1x. En er moet iets op de grond. En ik moet de tegeltjes van de gang schoonmaken want die wil ik zo laten want die vind ik tof. Dus ja er moeten nog wel dingetjes gebeuren, maar zodra er een bed inkan ga ik daar denk ik slapen
Internetaansluiting al geregeld?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
maar zodra er een bed inkan ga ik daar denk ik slapen
Ben al een paar jaar geleden verhuisd Coos.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij woont om de hoek dus je kan best effe helpen witten.
O ja. Welke buurt nu ongeveer?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben al een paar jaar geleden verhuisd Coos.
In een buurt waar je de muren láát schilderen en de vloer láát leggen.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:14 schreef Coos het volgende:
[..]
O ja. Welke buurt nu ongeveer?
maar nog vlakbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |