Potver! Helemaal vergeten! Ik heb bij mijn O/L 2 sinaasappels gehadquote:
Straks nog even rustig over praten en eerlijk zeggen dat je je daar nu weer rot over voelt.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:53 schreef AKnynke het volgende:
getsiederrie, ik ben een vreselijke vriendin.
Nu heb ik vriendje zo gepushed dat ie wel meegaat naar Berlijn, en voel ik me daar weer schuldig over. Blegh.
dat heb ik al gedaan, maar goed. Dit hele argument ging over de telefoon, ik denk dat het morgen face-to-face nog maar eens over moet..wel wat makkelijker.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Straks nog even rustig over praten en eerlijk zeggen dat je je daar nu weer rot over voelt.
Dat hij uit vrije wil moet gaan en anders niet.
Je hebt het nog nooit gegeten?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:10 schreef Goodbye het volgende:
Over sushi gesproken; ik ga volgende week sushi eten met een groepje vrienden! Experts nog tips over wat je beter wel en niet kunt bestellen? Ich habe wirklich war keine ahnung!
Zou ik wel lekker vinden, maar ik moet wat groenten eten, dus ik weet het al: aspergetips met ham, een eitje en een beetje boterbouillon drop en dan een tomatensalade erbij. Als toetje wat kwark met een koekje drin gekruimeld en wat aardbeitjes.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
Ohhh lekker Co, kaas met komkommer! Die combi vind ik zo lekker!
En een sushitje bestellen is geen optie voor je?
Kapsalonnetjequote:Op zondag 29 maart 2009 19:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Zou ik wel lekker vinden, maar ik moet wat groenten eten, dus ik weet het al: aspergetips met ham, een eitje en een beetje boterbouillon drop en dan een tomatensalade erbij. Als toetje wat kwark met een koekje drin gekruimeld en wat aardbeitjes.
En jij?
Na jarenlang onderzoekquote:Op zondag 29 maart 2009 19:10 schreef Goodbye het volgende:
Over sushi gesproken; ik ga volgende week sushi eten met een groepje vrienden! Experts nog tips over wat je beter wel en niet kunt bestellen? Ich habe wirklich war keine ahnung!
quote:
Ja, dat vet dat wordt opgezogen door het paneermeel is natuurlijk het ergste. Dit was zo'n Kwekkeboomding, die zullen nog wel meer zijn, vrees ik.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:16 schreef conleche het volgende:
De AH kroketten zijn zelfs maar 146. Hoewel ik wel denk dat er na bereiding nog wat olie bij moet worden geteld......
Jawel, maar dan gewoon gehaald bij de AH of als het ergens op tafel stond. Bestellen is weer een ander vakquote:Op zondag 29 maart 2009 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt het nog nooit gegeten?
Vraag er ook wat sashimi bij. Dat zijn dunne plakjes tonijn en zalm bijvoorbeeld (dus zonder de rijst) die je lekker in de sojasaus kunt dippen. Zalig!
Verder kunnen jullie met zijn allen misschien leuk een gemengd plateau bestellen met van alles wat. Dan kan je lekker veel proberen! Dus niet elk apart bestellen, maar gewoon gemengd samen doen.
Oh en probeer geen sushi te eten zonder wasabi/sojasaus. Dan is het maar een kleffe hap.
Gewoon lekker dippen! Dan wordt het pas écht lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |