quote:
Zaterdag TWINTIG graden?????quote:Op zondag 29 maart 2009 15:04 schreef Chicolate het volgende:
http://www.meteox.nl/world-weather-fc.aspx?c=Netherlands&latlng=5.22|52.38&type=grafiek&allstations=n
En maar hopen dat ze voor volgende week ongelijk hebben
Daar heb ik net al over gejubeld in het 'Ik ruik de lente' topic in R&P inderdaad!quote:
Het wordt weer weer voor de zonnebrandflacon in de tas! Stop hem er meteen in. Ik ben al net zo bang voor rimpels als SHEquote:
In Almere wel ja, volgens de voorspellingquote:
En wie moet er weer werken zaterdag?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:13 schreef Viking84 het volgende:
19 graden in Groningen zaterdagen dan zondag ineens weer 10 graden. Hmpfff
.
goh Moblo, wat spannend en wat leuk en wat fijn. Geef je Rene ook een dike kus voor me? Ben blij voor jullie!quote:Op zondag 29 maart 2009 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
groot feest, niet echt groots, maar gewoon een feest met lekker bier, goede wijn, fijne muziek en een goede sfeer
Volgend jaar juni is al geopperdergens in die richting
Zijn niet mega-rijk, dus zal gewoon zijn wat we kunnen en willen uitgeven. Belangrijker is dat het gezellig en mooi is
@YPPY: ja, voor de reis dus. Was al we het plan, maar eerst dachten we pas als Rene klaar was met studie en ik bijna klaar enzomaar zo lang willen we niet wachten
![]()
Hier had ik overheen gelezen. Vertel eens wat meer??quote:Op zondag 29 maart 2009 13:22 schreef ElisaB het volgende:
@ Co: ik ken liefde op het eerste toetsenbord.
Wereldstad Bleiswijk staat er uiteraard niet bij, maar in Rotterdam wordt het zaterdag 20 graden.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In Almere wel ja, volgens de voorspelling. Vul ook even je eigen stad in, dan weet je het helemaal zeker.
Hihihihihihiiquote:Op zondag 29 maart 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb ik net al over gejubeld in het 'Ik ruik de lente' topic in R&P inderdaad!![]()
Je zou er bijna blij van worden, van Fok!-bovenkantjes (die dus headers heten, wat me door Goodbye al subtiel werd medegedeeld in dat topic![]()
).
Sterkte met je hoofdpijn
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Wereldstad Bleiswijk staat er uiteraard niet bij, maar in Rotterdam wordt het zaterdag 20 graden.
Whoehoeeeeeeeeeeeeeee!
Wij zijn in Zeist za-ochtend!! Wat doet de zon daar??quote:Op zondag 29 maart 2009 15:39 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik vrijdag ook vrij ga nemen!
Morgen meteen vragen!
Ik ga even kijken!quote:Op zondag 29 maart 2009 15:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Wij zijn in Zeist za-ochtend!! Wat doet de zon daar??
Ik zal voor twee genieten van het zonnetjequote:Op zondag 29 maart 2009 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En wie moet er weer werken zaterdag?.
Awwwquote:Op zondag 29 maart 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga even kijken!
En deze móeten jullie even zien. Geluid aan!![]()
'Fok!-bovenkantjes'quote:Op zondag 29 maart 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb ik net al over gejubeld in het 'Ik ruik de lente' topic in R&P inderdaad!![]()
Je zou er bijna blij van worden, van Fok!-bovenkantjes (die dus headers heten, wat me door Goodbye al subtiel werd medegedeeld in dat topic![]()
).
Sterkte met je hoofdpijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |