Ja, ze komt uit Amsterdamquote:Op maandag 30 maart 2009 23:22 schreef inasras het volgende:
[..]
Nee ik ken haar van langer geleden.. Weet iemand of ze uit Amsterdam komt?
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:24 schreef Meddo het volgende:
[..]
Deze 21-jarige Amsterdamse leeft in haar eigen glamourwereld die vooral ingevuld wordt door Chihuahua’s, dure merkkledij en tout court alles wat ‘blingt’.
En dit is haar ex-vriend volgens mij:quote:Op maandag 30 maart 2009 23:22 schreef inasras het volgende:
[..]
Nee ik ken haar van langer geleden.. Weet iemand of ze uit Amsterdam komt?
Is dat niet Answa?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:26 schreef freiss het volgende:
[..]
En dit is haar ex-vriend volgens mij: [ afbeelding ]
Hey, die Ruud ziet er opeens best okee uit - relatief - op haar Hyves. Hebben ze toch een complete makeover gehad daar.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:52 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Nee, woonde toen nog in Heemskerk![]()
Hyves: http://prisbilla.hyves.nl
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hey, die Ruud ziet er opeens best okee uit - relatief - op haar Hyves. Hebben ze toch een complete makeover gehad daar.
quote:..*PriSCiLLa*.. (833)
27 jan, 18:06
hey Ruudje !
Hoe is het nou?
xxie
Die Greet is best okee. Komop, da's geen nerd. Ze weet zelfs de mascarakwast goed te hanteren. Dan ben je geen nerd. Een echte vrouwelijke nerd plukt haar wenkbrauwen niet, heeft geen mascara op, en heeft haar haar niet goed zitten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:09 schreef LeonH het volgende:
Toch valt die Greet ook nog wel mee als je die Hyves foto's bekijkt
Fabienne?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En holy crap, wat heeft die 21-jarige van hierboven een verlepte kop.
Nouja, figuur is wel goed natuurlijk. En ik zie nu pas dat de verleptheid komt door gebrek aan eyeliner/mascara. Als ze die ophad, dan is haar gezicht veel sprekender.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:22 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Fabienne?
Ik zou dr wel een keertje doen hoor
Heeft ze ook een hoofd dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die Greet is best okee. Komop, da's geen nerd. Ze weet zelfs de mascarakwast goed te hanteren. Dan ben je geen nerd. Een echte vrouwelijke nerd plukt haar wenkbrauwen niet, heeft geen mascara op, en heeft haar haar niet goed zitten.
En holy crap, wat heeft die 21-jarige van hierboven een verlepte kop.
+1 scherp. Alternatief ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:25 schreef Mss het volgende:
Die Greet is een beetje alternatief, en dat kunnen die "beauty's" waarschijnlijk niet begrijpen.
De nerds worden 'sociaal gehandicapt' genoemd, maar jezus, die dozen hebben ook 0,0 inlevingsvermogen.
Oh, en grappig dat jij in je Fobo net je mascara aan het op doen bent.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:25 schreef Mss het volgende:
Die Greet is een beetje alternatief, en dat kunnen die "beauty's" waarschijnlijk niet begrijpen.
De nerds worden 'sociaal gehandicapt' genoemd, maar jezus, die dozen hebben ook 0,0 inlevingsvermogen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
+1 scherp. Alternatief ja.
Rondlopen in kisten enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |