Daar voel je toch niets vanquote:Op zondag 29 maart 2009 01:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
1 x een zuwarte geneukt, vond het maar raar, dat kutje
Zoals Pietje al aan de overkant zei, 't is allemaal relatiefquote:Op zondag 29 maart 2009 01:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Toont maar weer 's aan hoe snel het hier gaat.
volle bakquote:Op zondag 29 maart 2009 01:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nespresso ken ik alleen van de reclame![]()
Dat boek heb ik niet gelezen, wel Less than zero van hem.![]()
Glamorama heb ik in de kast staan.
Dat valt best mee. Qua smaak niet te vergelijken met Senseo mag ik hopen?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
volle bak![]()
ook zeer de moeite waard (glamorama).
zo'n nespresso-apparaat kun je al scoren voor 50 of 60 euro (met een bon die ik je toe kan sturen als ie nog geldig is). die capsuletjes zijn 30 cent per stuck, maar dan is je leven ook een stuk aangenamer
yup!quote:Op zondag 29 maart 2009 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoals Pietje al aan de overkant zei, 't is allemaal relatief
nee joh! heb je een bijenkorf in de buurt, kun je gratis proeven (of een luxe damesmode-zaak, doe je net of je een jurk koopt)? senseo is echt kut.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Qua smaak niet te vergelijken met Senseo mag ik hopen?
Had vanmorgen al de klokken vooruit gezet met het idee dat ik er vast aan kon wennen. Mooi lang licht ook vanavond, alleen begon die voetbalwedstrijd zo tering laatquote:Op zondag 29 maart 2009 03:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het is drie uur.
srebrenica, of bedoel je dat andere geintje? maakt het uit, wel lekker cnn gekeken toenquote:Op zondag 29 maart 2009 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat lijkt mij een mooi apparaat voor de Haagse kliek. Onder valse voorwendselen een oorlog aanvangen, dat moet richting het tribunaal met dat speelgoed als uitkomst
Er zit hier een Bijenkorf.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh! heb je een bijenkorf in de buurt, kun je gratis proeven (of een luxe damesmode-zaak, doe je net of je een jurk koopt)? senseo is echt kut.
Irak....maar idd, ze doen tegenwoordig aan elk conflict meequote:Op zondag 29 maart 2009 03:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
srebrenica, of bedoel je dat andere geintje? maakt het uit, wel lekker cnn gekeken toen
quote:Op zondag 29 maart 2009 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had vanmorgen al de klokken vooruit gezet met het idee dat ik er vast aan kon wennen. Mooi lang licht ook vanavond, alleen begon die voetbalwedstrijd zo tering laat
Vervelend saai, in scrabbelen zit meer spanningquote:Op zondag 29 maart 2009 03:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb maar half gekeken, saaie pot.
formul einzquote:Op zondag 29 maart 2009 03:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Slapen maar, morgen vroeg dag, om 13:00 de herhaling van de F1![]()
haha, kan ik wel doen, maar dan kom ik misschien wat oneerbiedig over towards the black cavequote:Op zondag 29 maart 2009 03:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Welterusten![]()
Ik geef je geen ongelijk.
Volgens mij gaat Willem-jozef niet meer uitweiden over zijn expedities in uitheemse vagina's.
Once you go black you never go back geldt dus niet voor jou.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, kan ik wel doen, maar dan kom ik misschien wat oneerbiedig over towards the black cave
Oei, een meehossert nog wel.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:16 schreef willem-jozef het volgende:
fritsie, gooi d'r is een lekkere meehossert in!
mjah, het was een hele mooie griet, maar ik kon er maar niet aan wennen, die dingesquote:Op zondag 29 maart 2009 03:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Once you go black you never go back geldt dus niet voor jou.
"Je had erbij moeten zijn"quote:Op zondag 29 maart 2009 03:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mjah, het was een hele mooie griet, maar ik kon er maar niet aan wennen, die dinges
in mijn tijd ook. heb nog wel 'ns een klap voor m'n harses gehad van zo'n ska-megool tijdens een concert van the specials in de melkweg tijdens het pogo-gebeuren (scheen 'normaal' te zijn) .quote:Op zondag 29 maart 2009 03:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
In mijn tijd heette het nog pogo, dat hossen
Hij neemt niet opquote:Op zondag 29 maart 2009 03:31 schreef willem-jozef het volgende:
hee frits, bel je pa wakker met whitney op de achtergrond en zeg dat je van 'm houdt! dan doe ik het ook!!![]()
![]()
![]()
gar nicht zum pogo-tanzenquote:Op zondag 29 maart 2009 03:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
wel leukquote:
Trusten WJquote:Op zondag 29 maart 2009 03:59 schreef willem-jozef het volgende:
trusten frits!
ik ga ff m'n roots uitslapen. mzzl![]()
[ afbeelding ]
Altijd blijven mixen.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Once you go black you never go back geldt dus niet voor jou.
Zo, die lijkt veel op de Nespresso Aeroccino:quote:Op zondag 29 maart 2009 11:48 schreef Juud79 het volgende:
Goodmorning! Hier Senseo dark roast (ja nog steeds Senseo), met opgeschuimde volle melk uit dit fantastische apparaat... een aanrader!
[ afbeelding ]
Deze is van Illy, iets groter wat betreft de inhoud. Ze lijken idd wel wat op elkaar, dat doen al die apparaten. Mij is verteld dat alleen deze twee goed werken, zit ook 2 jaar garantie op. Alle overige merken gaan snel kapot.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo, die lijkt veel op de Nespresso Aeroccino:
[ afbeelding ]
Ik doe het nog steeds met het schuimstaafje aan mijn Nespresso, maar zit er wel over te denken toch eens zo'n apparaat te kopen.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:30 schreef Juud79 het volgende:
Deze is van Illy, iets groter wat betreft de inhoud. Ze lijken idd wel wat op elkaar, dat doen al die apparaten. Mij is verteld dat alleen deze twee goed werken, zit ook 2 jaar garantie op. Alle overige merken gaan snel kapot.
Soms wil ik espresso, soms wil ik een macchiato en soms wil ik een cappuccino.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan iemand mij eens uitleggen wat er nu zo lekker is aan een mond vol schuim
Je wil toch koffie drinken?
Hier zit er eentje die altijd content is met wat sommigen slootwater noemen, namelijk senseo regular, mok of 6 - 10 per dagquote:Op zondag 29 maart 2009 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms wil ik espresso, soms wil ik een macchiato en soms wil ik een cappuccino.
Afwisseling!
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
Word ik overgeslagen in de fobo of pm ronde? Of is dat niet vandaag?
Moest ik ook nog iets achterlaten in je fobo?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
Is het weer zover? Hoeveel klonen heeft die gast wel niet?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moest ik ook nog iets achterlaten in je fobo?
Zeg, waar blijft je pica van Manchester?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:28 schreef Manu82 het volgende:
Moest ik ook nog iets achterlaten in je fobo?
Ja, hij doet aan pm verzoekjesquote:Op zondag 29 maart 2009 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is het weer zover? Hoeveel klonen heeft die gast wel niet?
Euphorie en adrenaline
Lees post van 03.44 uur.
Hè, hè, eindelijk een beetje opgeknapt. Goedemiddag.
Nah, das toch wel weer aardig.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ja, hij doet aan pm verzoekjes
Maar dat lijkt idd ook wel zijn stijl.
komt er zo aanquote:Op zondag 29 maart 2009 14:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg, waar blijft je pica van Manchester?
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:43 schreef Manu82 het volgende:
Hoe kun je het eigenlijk opslaan bij google?
Gewoon PrintScreen denk ik.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:43 schreef Manu82 het volgende:
Bij wat van Google?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:43 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:49 schreef Manu82 het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=45+daisy+bank+rd.,+manchester&sll=52.469397,5.509644&sspn=3.232629,9.84375&ie=UTF8&ll=53.458773,-2.210269&spn=0.012342,0.038452&t=h&z=15&iwloc=addr&layer=c&cbll=53.458755,-2.210491&panoid=MN-18RC1_jCYiqIdheC3DA&cbp=12,274.6610756315565,,0,4.799107142857142
Ik word overgeslagen.quote:
Zal zo wel even een eigen foto plaatsenquote:Op zondag 29 maart 2009 14:52 schreef beequeen het volgende:
Wat een lief straatje Manu. Kun je niet meer inzoomen op je huis? Moet in principe kunnen met de pijltjes.
Wie denk je?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik word overgeslagen.
Door wie eigenlijk?
Ah, ok dan.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:59 schreef Manu82 het volgende:
Zal zo wel even een eigen foto plaatsen
Lukt nu niet echt helemaal en moet opschieten
Ik kwam die zieke sukkel helaas alweer elders tegen.quote:
Niet vaak, maar had hem gelezenquote:Op zondag 29 maart 2009 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, ok dan.
Check jij je PM's eik wel?
Ik ben de beroerdste niet, en deel graag.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kwam die zieke sukkel helaas alweer elders tegen.
Fijn.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:05 schreef Manu82 het volgende:
Niet vaak, maar had hem gelezenBen alleen nogal druk nu, maar heb over uurtje wel tijd voor reactie
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
maar die dinsdag, dat slaat eigenlijk wel alles, want ik heb met hem de halve dag zitten vergaderen
Misschien moet adje ook maar eens een agenda aan gaan schaffen. Of zou het aan zijn naam liggen?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch maar even gebeld in een rookpauze en hem verteld waar ik zat, maar die dinsdag, dat slaat eigenlijk wel alles, want ik heb met hem de halve dag zitten vergaderen
Die heeft ie gewoon, ik denk dat het hem wat over de schoenen begint te lopen en hij zich aan het vertillen isquote:Op zondag 29 maart 2009 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien moet adje ook maar eens een agenda aan gaan schaffen. Of zou het aan zijn naam liggen?
Altijd leuk, betweterige HEAO'ers die denken de wijsheid in pacht te hebben.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die heeft ie gewoon, ik denk dat het hem wat over de schoenen begint te lopen en hij zich aan het vertillen is
Ik was even op verjaardagsvisite, maar ben dr weer. Tussen de 60 en 70 euro kost die opschuimer . Verkrijgbaar bij kookwinkels ed, waar ze ook Illy spul verkopen. En die van Nespresso dus bij de Bijenkorf. Tis echt een uitkomst, wij gebruikte voor die tijd zo'n glazen kan.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:40 schreef Copycat het volgende:
Oe, en nu zie ik zijn leren broekje pas strak zitten.
gewoon je steelpan vullen met melk en dan vergeten het van het vuur te halen. mooi compact schuim. kost niets (behalve 'n paar pakken schuursponzen per maand extra).quote:Op zondag 29 maart 2009 19:29 schreef Copycat het volgende:
Zo eentje heb ik ook nog gehad, en ook zo'n hout-ijzeren ding die je tussen je handpalmen moest rollen, alsof je vuur ging maken.
Maar die methodes werkten bij mij allebei vaker niet dan wel.
Ik moet gewoon vertrouwen op elektriek.
'quote:Op zondag 29 maart 2009 19:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi ouwe verzetsheldin (van me)
![]()
hoi cc, bunkersnol![]()
Ja ik was undercover aan het spioneren, maar er gebeurde niks.quote:
Waar?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik was undercover aan het spioneren, maar er gebeurde niks.
Dat is geheim.quote:
Nee.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is geheim.
Maar ben jij er nu al achter wat de Duitsers aan het bekokstoven zijn?
Ja, nou, het is een vermoéden hè, meer niet. Maar het kán gewoon niet dat ze niets van plan zijn. Duitsers zijn altijd iets van plan!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee.
Wanneer? Waarvoor? Wat? Ik mis alles.
Hmmm.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, nou, het is een vermoéden hè, meer niet. Maar het kán gewoon niet dat ze niets van plan zijn. Duitsers zijn altijd iets van plan!
hiquote:Op zondag 29 maart 2009 19:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
'
Haaaaaai WJ![]()
Lang geleden dat we saampjes tegelijk hier waren.
Hoest met de knie? Al wat beter?
Kus erop
was je gisteren bij de voetbalwedstrijd?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik was undercover aan het spioneren, maar er gebeurde niks.
Haha jaaaaa dat is toch veel te lang!!!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi![]()
ja, 12 dagen, 16 uur, 3 minuut 07![]()
redelijk. afgelopen week bij die ortho geweest. over 'n maand weer heen om verder te praten. alleen vergeten wat vragen te stellen toen(verkeerde lijstje mee naar afspraak; boodschappenlijstje haha). even doorgegeven en nu belt ie komende week ff op. lief he?
danke![]()
wat was dat nou met die biemert? had je een viewing zu hause?
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha jaaaaa dat is toch veel te lang!!!![]()
Hmm redelijk klinkt niet als goed. Controle was ook niet helemaal jofel?
Jeetje. En toen stond je bij de slager een kunstknie te bestellen? ( haha)
Fijn dat ie volgende week belt, dat is inderdaad heel lief.
Ja dochters hadden een feestje. Met film kijken, dus dan is een biemert wel leuk.
En fijn dat ik hem nog even mocht houden, dat kijkt echt prettig![]()
Vanavond moet ik er weer afscheid van nemen. Zónde!
okee, ik schrijf het op m'n hand met stift.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:11 schreef CarOnline het volgende:
Ah ja, dat is jammer voor je, dat je niet mag sporten.
Ik zou een gat in de lucht springen als de dok dat tegen mij zou zeggen, maar ja![]()
Ja dank je. Woensdag kan je nog voor de herkansing![]()
Geeft niet hoor, heb ik ook.
Ik ga even eten, hele dag hard gewerkt en nog niets gehad![]()
Daag
Hé wj, lekkere Jood van mequote:
quote:
gert twijfelt of ie de bunker definitief de rug toe zal keren. laat 'm maar evenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:19 schreef Copycat het volgende:
Gert! Heb jij Mad Men nu al gekocht/gedownload?
WJ Skattie!quote:
Not yet yet! Heb nog de films Milk en Gran Torino liggen, 7 afleveringen Heroes en 4,5 seizoen Cold Feet.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:19 schreef Copycat het volgende:
Gert! Heb jij Mad Men nu al gekocht/gedownload?
Het Judaïsme wordt via de vrouwelijke lijn doorgegeven, dus als jij daar jouw onbesneden lul in hebt gehangen ...quote:Op zondag 29 maart 2009 20:20 schreef willem-jozef het volgende:
![]()
ik ben geen jood. wel een joods vriendinnetje gehad, maar dat telt dan toch niet?
wat jaag jij er nou door aan nespresso-cups per maand? ik wel 200 op z'n minst..(sprak de jood)
Ja! Ik heb nu nog vier afleveringen te gaan. En die smeer ik nu maar een beetje uit omdat het tweede seizoen pas in juni of juli op DVD verschijnt.quote:
ja hoho is effe. die sikkel van mij is misschien wel besneden..quote:Op zondag 29 maart 2009 20:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het Judaïsme wordt via de vrouwelijke lijn doorgegeven, dus als jij daar jouw onbesneden lul in hebt gehangen ...
Niet zoveel hoor. Door de week drink ik 1 kopje per dag ('s avonds) en in het weekend een stuk of 3, 4 per dag. Dus dat is 5 x 1 = 5 + 2 x 4 = 8 = 13 per week x 4 = 52 per maand. Met wegschenkbakkies erbij, zo'n 65 per maand, schat ik.
Citroenkip met rozemarijnaardappeltjes en spinaziequote:Op zondag 29 maart 2009 20:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi da buuv![]()
![]()
whazzup, wat heb je die gozers thuis voorgeschoteld vanavond?
Cold Feetquote:Op zondag 29 maart 2009 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Not yet yet! Heb nog de films Milk en Gran Torino liggen, 7 afleveringen Heroes en 4,5 seizoen Cold Feet.
En dan begint de bunker ook nog, volgende maand.![]()
Maar jij bent helemaal fan, begrijp ik?
Nee niet naar de match geweest WJ. Gelukkig niet, beetje saai was het hè.
ja, matige pot.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Not yet yet! Heb nog de films Milk en Gran Torino liggen, 7 afleveringen Heroes en 4,5 seizoen Cold Feet.
En dan begint de bunker ook nog, volgende maand.![]()
Maar jij bent helemaal fan, begrijp ik?
Nee niet naar de match geweest WJ. Gelukkig niet, beetje saai was het hè.
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:40 schreef Copycat het volgende:
Pics or it didn't see a pair of scissors!
sounds good, hon. die meneer buuv en de kleine buufjes hebben het maar getroffen!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Citroenkip met rozemarijnaardappeltjes en spinazie![]()
Lekkah lekkah! Wat heb jij zitten nassen?
Voetbal kijken op een TV in Harlem City.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, matige pot.
nee, omdat je schreef dat je naar haarlem ging met de trein en iets over voetbal, vandaar m'n vraag.
Ik heb hier 5 seizoenen liggen, van Caro. Nog heel wat moois te goed dus.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Cold Feet![]()
Die serie moet ik toch ook weer eens kijken, vier jaar geleden voor t laatst gezien, toen heb ik de dvd's aangeschaft. Wat een mooie serie.
Kaasfondue uit een pak, dat kan niet lekker zijn, dat moet je gewoon zelf maken, is heul gemakkelijk....quote:Op zondag 29 maart 2009 20:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sounds good, hon. die meneer buuv en de kleine buufjes hebben het maar getroffen!
nog niet, ik zou in amsterdam eten maar heb weer gecancelled, ben een beetje brak door die 2 biertjes van gisteren![]()
![]()
ik heb nog wel e.e.a. lekkahs in stock waaronder zo'n pak om te kaasfonduen (een goede); allegaar groenten heb ik nog in huis en een stokbrood kan ik wel bij de avondspar scoren straks.
Kaasfondue? nu nog?! Wel lekker trouwensquote:Op zondag 29 maart 2009 20:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sounds good, hon. die meneer buuv en de kleine buufjes hebben het maar getroffen!
nog niet, ik zou in amsterdam eten maar heb weer gecancelled, ben een beetje brak door die 2 biertjes van gisteren![]()
![]()
ik heb nog wel e.e.a. lekkahs in stock waaronder zo'n pak om te kaasfonduen (een goede); allegaar groenten heb ik nog in huis en een stokbrood kan ik wel bij de avondspar scoren straks.
aah.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Voetbal kijken op een TV in Harlem City.![]()
Haarlem speelde vrijdag al. 2-1 gewonnen tegen FC Omniworld. Goed hè!
ik was er laat uit. werd vanochtend te vroeg wakker en heb vanmiddag nog gesnurkt.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kaasfondue? nu nog?! Wel lekker trouwens![]()
Wij kijken nog ff de K1 pot van gister.
Ik vind die uit een pak ook best lekker. Weet niet welk merk, maar bij AH en met een Zwitsers kruis op de verpakking.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:54 schreef Juud79 het volgende:
Kaasfondue uit een pak, dat kan niet lekker zijn, dat moet je gewoon zelf maken, is heul gemakkelijk....
pieterrrquote:Op zondag 29 maart 2009 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kom ik zo op m'n kamer, hey het is nog half 8, koffie zetten. Zit je aan je bakkie, oh fuck klok moet nog verzet worden, zit je om kwart voor 9 nog aan de koffie
.
goedeavond
Er zit zo'n Jupilerleague-blokje in het wauwelprogramma van Derksen en co. Mede mogelijk gemaakt door Jupiler. Maar de live vrijdagavondwedstrijd heb ik ehh.. nog nooit gezien.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:57 schreef willem-jozef het volgende:
netjes van haarlem! ik kijk eigenlijk nooit (meer) de eerste divisie op de buis. jij nog wel?
hoi juud. ik zweer het juh. er zijn twee merken die een errug lekker eindprodukt leveren. voeg ik nog wel wat dingetjes toe (rode peper, garlick en nootmuskloot), maar de basis is al goed.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Kaasfondue uit een pak, dat kan niet lekker zijn, dat moet je gewoon zelf maken, is heul gemakkelijk....
yup. 'alp pro' of zoiets en nu zijn er van die nieuwe ronde pakjes die ook lekkew bennequote:Op zondag 29 maart 2009 21:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind die uit een pak ook best lekker. Weet niet welk merk, maar bij AH en met een Zwitsers kruis op de verpakking.
vroegah keek ik alles: van bundesliga tot kindsoldaat-matches op animal planetquote:Op zondag 29 maart 2009 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zit zo'n Jupilerleague-blokje in het wauwelprogramma van Derksen en co. Mede mogelijk gemaakt door Jupiler. Maar de live vrijdagavondwedstrijd heb ik ehh.. nog nooit gezien.
Oh ja, dat zijn die eenpersoonsverpakkingen toch? Die zijn ook zwaar okay.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:06 schreef willem-jozef het volgende:
yup. 'alp pro' of zoiets en nu zijn er van die nieuwe ronde pakjes die ook lekkew benne
Niet alles is prettig om te zien idd.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik was er laat uit. werd vanochtend te vroeg wakker en heb vanmiddag nog gesnurkt.
haha, kijk je k1?
soms wel leuk, maar ook wel een beetje naar om die gasten elkaars hersencellen weg te zien slaan en schoppen.
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet alles is prettig om te zien idd.Maar Tyrone Spong wel hoor.
![]()
![]()
En het is nooit te laat voor koffie Pietje Sweetje
En dan ieder een eigen bijpassend pannetje zodat jullie geen ruzie krijgen.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat zijn die eenpersoonsverpakkingen toch? Die zijn ook zwaar okay.
't Is dat ik geen auto heb, anders was ik erin gesprongen om bij jou te komen fonduen!
Nou ja, ik wil om 11u wel kunnen slapenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:12 schreef debuurvrouw het volgende:
En het is nooit te laat voor koffie Pietje Sweetje
laten we eerst maar eensch neukenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat zijn die eenpersoonsverpakkingen toch? Die zijn ook zwaar okay.
't Is dat ik geen auto heb, anders was ik erin gesprongen om bij jou te komen fonduen!
Gevoelstijd of echte tijd?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil om 11u wel kunnen slapen.
Voortdurend heel hard tegen je hoofd worden getrapt en geslagen, bevordert de rekenvaardigheid ook niet echt denk ik.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:14 schreef Copycat het volgende:
En je hoeft 'm niet met mij te delen. Hij ziet eruit alsof ie zonder rekenmachine niet uit 1 + 1 = 2 kan komen.
Nope. Rare sport blijf ik dat vinden.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:16 schreef Gert het volgende:
Voortdurend heel hard tegen je hoofd worden getrapt en geslagen, bevordert de rekenvaardigheid ook niet echt denk ik.
Echt, ik moet er morgen om half 7 ook echt uitquote:
Je moet het wel een beetje binnen de context zien natuurlijk. De tegenstander was minder prettig om te zien (Saki) En hij is natuurlijk niet voor niks K1 vechter geworden.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:14 schreef Copycat het volgende:
Voor Buuf:
[ afbeelding ]
En je hoeft 'm niet met mij te delen. Hij ziet eruit alsof ie zonder rekenmachine niet uit 1 + 1 = 2 kan komen.
goeie appetizer, een ruzietje.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan ieder een eigen bijpassend pannetje zodat jullie geen ruzie krijgen.![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, what was I thinking om gewoon meteen met jou de fonduepan in te willen duiken ipv me eerst goed door je te laten uitwonen, zoals het een net meisje betaamt. Ordinair stuk vreten da'k ben.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:14 schreef willem-jozef het volgende:
laten we eerst maar eensch neuken
edit voor jou
Oei!quote:Op zondag 29 maart 2009 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Echt, ik moet er morgen om half 7 ook echt uit.
Nou ja. 's Nachts mee naar huis en de volgende ochtend heel vroeg oprotten en je merkt er weinig van.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar hij ziet er idd teleurstellend dom uit.
Dat heet "gezellig"quote:Op zondag 29 maart 2009 21:18 schreef willem-jozef het volgende:
ja, dat was vroeger wel het geval met die keine kutpannetjes en dan vlees bakken op tafel. nooit begrepen waarom dat niet gewoon op het fornuis kon in een grote pan
Ik vind er echt geen drol aan, zomertijd.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja. 's Nachts mee naar huis en de volgende ochtend heel vroeg oprotten en je merkt er weinig van.
Bah, wat is het al vroeg midden op de zondagavond, trouwens.
Maar dat uur dat je dan in oktober terug krijgt, is wel weer lekker.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen drol aan, zomertijd.Wel dat het langer licht is trouwens, dat wel. Maar ik loop echt de hele zomer een uur achter.
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heet "gezellig"
En zat je er dan ook altijd met een zure smoel bij? Zo van:"Dit schiet toch godverdomme niet op, ik heb HONGER!" ?
Dag WJquote:Op zondag 29 maart 2009 21:24 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga even naar de spar een stokbrood en zo kopen.
fijne avond nog!
9 uur toch? of zit je alweer in rotterdam?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu nog een supermarkt open, hier gaat ie om 8u dicht.
quote:
Er is hier één AH tot 23:00 uur open op zondag, maar die is ook meteen een stuk duurder.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu nog een supermarkt open, hier gaat ie om 8u dicht.
En gelukkig maar, daar waren we drie jaar geleden toch wel klaar mee. Niets ten nadele van Peter Heerschop overigens.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:48 schreef Manu82 het volgende:
Peter Heerschop heeft dit jaar z'n zomertijd grapje niet gemaakt
Hier is op zondag alleen de kerk openquote:Op zondag 29 maart 2009 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is hier één AH tot 23:00 uur open op zondag, maar die is ook meteen een stuk duurder.
En je hebt nog een AH "to go" op het CS, elke dag tot middernacht open, maar die heeft een zeer beperkt en duur aanbod.
Och het hoort er toch een beetje bij. Traditie enzoquote:Op zondag 29 maart 2009 21:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
En gelukkig maar, daar waren we drie jaar geleden toch wel klaar mee. Niets ten nadele van Peter Heerschop overigens.
Trusten all, wij gaan even een stukje film kijken.
Ja! Wat zij zegt.quote:
Was niet een echte grap, maar hij zei altijd het verkeerd om of een week te vroegquote:Op zondag 29 maart 2009 21:57 schreef Copycat het volgende:
Hoe gaat die grap dan?
Net zoiets als het vaderdag-topic dusquote:Op zondag 29 maart 2009 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was niet een echte grap, maar hij zei altijd het verkeerd om of een week te vroeg
Ben er volgens mij maar 1 keer ingetrapt
Ja, dat weet ik nogquote:Op zondag 29 maart 2009 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was niet een echte grap, maar hij zei altijd het verkeerd om of een week te vroeg
Ben er volgens mij maar 1 keer ingetrapt
Echtquote:Op zondag 29 maart 2009 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Normaal gesproken zou je niet moe moeten zijn, want je slaapt toch niet een uur korter, maar je wordt een uur later wakker. En eigenlijk is het nu pas 10 over 9.
Ja echt! Voorjaar=vooruit najaar is achteruit.quote:
Ja maar vooruit is korter dus?quote:Op zondag 29 maart 2009 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja echt! Voorjaar=vooruit najaar is achteruit.
Ho-oi!![]()
Ik denk het welquote:
Hahaha ik ben op een gegeven moment 's avonds op de bank in slaap gevallen,quote:Op zondag 29 maart 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk het wel![]()
Of je moet er normaal om 9 uur uitgaan en vanmorgen om 9 uur, dus ook om 8 uur, dan heb je een uur kortergeslapen. Maar was je pas om 10 uur wakker ipv 9 uur, dan heb je even lang als normaal geslapen.
En dan denk ik, van dat eventuele uurtje korter kan je toch niet moe zijn en dat ben ik wel![]()
Stomme zomertijd
Dan heb jij gewoon te weinig geslapen en ben ik een beetje gek in de kopquote:Op zondag 29 maart 2009 22:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha ik ben op een gegeven moment 's avonds op de bank in slaap gevallen,
later me naar boven gesleept, zag mn pc staan met een msn-melding, slaapdronken gert 2 smilies gegeven op msn, een bericht terug gehad, toen steeds wakkerder bij zitten teuten, naar bed, de wekker op kwart voor 8 gezet en om 8 uur eruit.
Dus géén idee hoeveel ik geslapen heb vannacht![]()
Ja, maar korter begint niet met voor.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:19 schreef CarOnline het volgende:
Ja maar vooruit is korter dus?
Lastig gedoe![]()
Boehoeee nou snap ik het niet meerquote:Op zondag 29 maart 2009 22:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar korter begint niet met voor.
Dan maar twee shifts achter elkaar.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan niet! Ik ben er nog en ik ben dagploeg vandaag.![]()
Dan kom ik nooit naar bed![]()
Ja! Goed idee, en dan doe ik het werken morgen er ook meteen achteraan.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan maar twee shifts achter elkaar.![]()
Of je belt af.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Goed idee, en dan doe ik het werken morgen er ook meteen achteraan.
Het wordt een zwaar afscheid, ook voor mij.quote:Op maandag 30 maart 2009 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal ik doen, hij weet wel wie je bent.
quote:Op maandag 30 maart 2009 01:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het wordt een zwaar afscheid, ook voor mij.
Trustenquote:Op maandag 30 maart 2009 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap lekker voor straks Fritsie!
Ja! Laten we een actie beginnen!quote:
Nou, ik heb ooit eens gehoord op tv dat men er iets aan wilde doen. Was zeker maar één zo'n Volkert.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! Laten we een actie beginnen!
Ja, geen idee. De hele week?! Ik loop de hele zomer een uur achter. Ik heb een nogal hardnekkig bioritme geloof ik.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, ik heb ooit eens gehoord op tv dat men er iets aan wilde doen. Was zeker maar één zo'n Volkert.
Ik ben iig teugen! De hele week is mijn ritme overstuur en die is al niet tof en nu maken ze me alleen maar gekker! Wie heeft die onzin bedacht?
Nee, met het paard en wagen hadden ze dit ook over boord moeten doen. En het miljeuj is toch al naar z'n grootje.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:47 schreef Noek het volgende:
En dat later licht. Het kan me niks schelen. Al zie ik geen hand voor ogen. Het is niet zo alsof ik 100.000 dingen moeten doen na 19.00 uur ofzo. Bbq-en doe ik wel met een lamp aan. Sterker nog, het gaat allemaal vanzelf. Het blijft vanzelf ook wel langer licht.
En in de winter geen centje pijn. Dat is goed ende heilig. Echt, fok ze. Volgend jaar doe ik gewoon niet meer mee.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, met het paard en wagen hadden ze dit ook over boord moeten doen. En het miljeuj is toch al naar z'n grootje.
Leuk hè?quote:
Speciale reden voor?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:22 schreef Dementor het volgende:
Ik ga een week zonder koffie proberen.
Goeie tip.quote:
Die vind ik echt geniaal.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Die motivational van YMCA is wel erg grappig
Haha ja, heerlijk speels.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Die motivational van YMCA is wel erg grappig
Nou ja zeg!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:39 schreef Coos het volgende:
![]()
Klotezooi, lag ik gisteren om 11 uur op bed in de veronderstelling dat om 7 uur die lui aan de gevel zouden hakken maar tot op dit moment nog niemand gezien.
Eerst alle kopgevels en ik woon op een hoek maar nog nergens geluid gehoord.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja zeg!![]()
Moet de hele straat en zijn ze wel ergens anders of is het helemaal stil?
Alleen wat jammer van haar verrotte innerlijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
Et dieu créa la femme. En what a job he did met BB.
Je zou bijna gaan geloven dat ie bestaat.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
Et dieu créa la femme. En what a job he did met BB.
Dat eerste laat ik met liefde aan Juud over en dat tweede lijkt me ook een straf.quote:
Ja heel eng!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alleen wat jammer van haar verrotte innerlijk.
Alleen stumperds doen het met de buurvrouw.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat eerste laat ik met liefde aan Juud over en dat tweede lijkt me ook een straf.
Zutphen kom d'r maar in...........quote:Op maandag 30 maart 2009 11:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alleen stumperds doen het met de buurvrouw.
Yep.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Alleen wat jammer van haar verrotte innerlijk.
Uh, oei.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep.
En de tand des tijds is ook niet aardig voor haar geweest.
Karma?
[ afbeelding ]
quote:
Oh, dan valt het vies tegen ja.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:58 schreef Copycat het volgende:
Ze is rond de 75 nu. Ik heb beter geconserveerde lijken gezien.
Zag zaterdag bij Raymann is Laat Bonnie.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:58 schreef Copycat het volgende:
Ze is rond de 75 nu. Ik heb beter geconserveerde lijken gezien.
Ow sorry, verkeerde plaatje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Je had misschien beter even kunnen wachten tot het moment dat de regering er een fors bedrag voor terug gaat geven bij inruil? Volgens mij had je zo ¤ 2.500 kunnen verdienenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:18 schreef Copycat het volgende:
Ik ga het vrijwaringsbewijs voor mijn ex-auto maar eens ophalen. Plus de 75 piek die ik er nog voor terug krijg.
Beter opletten pik!quote:Op maandag 30 maart 2009 12:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij had je zo ¤ 2.500 kunnen verdienen
Ik wist niet dat die regeling al volledig uitgewerkt was, goed dat jij wél een beetje opletquote:Op maandag 30 maart 2009 12:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Beter opletten pik!![]()
Voor 2500 moet je in Duitsland zijn.
Die krentenwegers hier op het binnenhof geven slechts 750 euro slooppremie en nog uitsluitend voor bedrijfsbestelbusjes en dat om het MKB tevreden te houden.
Oh, dit is nu zeker?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Beter opletten pik!![]()
Voor 2500 moet je in Duitsland zijn.
Die krentenwegers hier op het binnenhof geven slechts 750 euro slooppremie en nog uitsluitend voor bedrijfsbestelbusjes en dat om het MKB tevreden te houden.
Ik heb ooit een Seat Fura gehad, volgens mij de voorloper van de Marbella. Een koekblik vind ik voldoende, in a lifetimequote:Op maandag 30 maart 2009 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, dit is nu zeker?![]()
Dammit!Nou ja, iemand nog een zo goed als nieuwe Seat Marbella kopen?
Echt niet betwetertje.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Coos gooit even roet in het eten
Daar leek het al op uit te draaien idd, maar toch een domper dat het ook echt zo is nu.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Echt niet betwetertje.
Het is zoals ik zeg.
Wat dacht je van zoiets Buuf?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah nou, gecondoleerd dan maar.![]()
Enne Noeks, die bejaardenauto was een Anoz.(ofzoiets) dus kan ik met goed fatsoen nog wel een een Aygo stappen. (echt niet duur zeg!)
Ja, leuk, maar daar mag ik niet mee op de A7quote:Op maandag 30 maart 2009 13:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat dacht je van zoiets Buuf?![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me een prima idee, zal je vast goed bevallen. Ik drink nooit koffie en dat bevalt primaquote:Op maandag 30 maart 2009 11:27 schreef Dementor het volgende:
Gewoon om even wat te minderen op cafeïne.
Ik zat net op de fiets om de dompelpomp terug te brengen (vijver is leeg) en dacht laat ik het weer eens zonder koffie stellen.
Ok betwetertje, dat zeg ik toch ookquote:Op maandag 30 maart 2009 13:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Echt niet betwetertje.
Het is zoals ik zeg.
's Middags ook gewoon koffiequote:Op maandag 30 maart 2009 14:38 schreef Juud79 het volgende:
Koffie is heerlijk, ik drink iets van vijf koppen per dag en ik zou niet weten waarom ik het niet zou doen. Thee vind ik ook wel lekker, maar das meer iets voor de middag.
Eigenlijk slecht om bij een jongen die van de koffie probeert af te kicken heel de dag koffie te zuipenquote:Op maandag 30 maart 2009 14:38 schreef Juud79 het volgende:
Koffie is heerlijk, ik drink iets van vijf koppen per dag en ik zou niet weten waarom ik het niet zou doen. Thee vind ik ook wel lekker, maar das meer iets voor de middag.
Das goed, zo'n zuigende bitch naast je op de bank, die je zit te pestenquote:Op maandag 30 maart 2009 14:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eigenlijk slecht om bij een jongen die van de koffie probeert af te kicken heel de dag koffie te zuipen
Ze doet wel gekkere dingen.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eigenlijk slecht om bij een jongen die van de koffie probeert af te kicken heel de dag koffie te zuipen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |