Wat hij zegtquote:
Ja wel leuk liedje maar hoor hem al weer te vaak op 3fmquote:
Welke liedjes hoor je graag?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja wel leuk liedje maar hoor hem al weer te vaak op 3fm
Waarom adoreer jij plaatjes die grijsgedraaid worden op 3fm eigenlijk
Zo blijft 3fm zo saai
Ik hou van afwisseling dus niet een paar keer per dag datzelfde liedje van Krezip, als goed voorbeeldquote:
Wat concreter graag.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik hou van afwisseling dus niet een paar keer per dag datzelfde liedje van Krezip, als goed voorbeeld
Van mij mogen Krezip en the prodigy welk elke dag gedraaid worden, maar niet elke dag hetzelfde liedje, zoals dus bij Krezip gebeurtquote:Op zondag 29 maart 2009 17:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat concreter graag.
Krezip is inderdaad grijsgedraaid en bovendien vind ik het niet meer leuk worden.
The Prodigy kan ik daarentegen niet vaak genoeg horen op de radio.
Tevaak? ding is nog maar net 28x te horen geweest. Als je het had gezegd bij I'm Yours van Jason Mraz (400x) okay, dan had je een punt gehad. Ben je niet in de war met The Fear?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja wel leuk liedje maar hoor hem al weer te vaak op 3fm
Waarom adoreer jij plaatjes die grijsgedraaid worden op 3fm eigenlijk
Zo blijft 3fm zo saai
Ik vind het ook niet leuk hoe Giel draait hoor, ik vind alleen hem als dj leuk, bij de muziek draai ik ook vaak weg naar andere stations. Vaak kom ik dan even later weer luisterenquote:Op zondag 29 maart 2009 17:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tevaak? ding is nog maar net 28x te horen geweest. Als je het had gezegd bij I'm Yours van Jason Mraz (400x) okay, dan had je een punt gehad. Ben je niet in de war met The Fear?
Kan de bal ook terugkaatsen door aan jou te vragen waarom je fan bent van
een jock die al jaren hetzelfde doet.
Qua muziek vind ik het eerlijk gezegd ook een drama. Als jock ben ik er ook wel klaar mee, maar goed dat is hier al vaker besprokenquote:Op zondag 29 maart 2009 17:45 schreef Paul het volgende:
Ik vind het ook niet leuk hoe Giel draait hoor, ik vind alleen hem als dj leuk, bij de muziek draai ik ook vaak weg naar andere stations. Vaak kom ik dan even later weer luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |