Tof, ga meteen checkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:52 schreef Timo20 het volgende:
eindelijk zomertijd![]()
![]()
![]()
Oh ja Hans: you got mail![]()
Dan kun je toch beter werkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:55 schreef themauster het volgende:
morgen een dagje naar de schoonouders
Trustenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:55 schreef themauster het volgende:
nog even deze show afluisteren en dan naar bed morgen een dagje naar de schoonouders
dus ik zeg alvast welterusten in deze korte nacht
ik heb hele lieve schoonouders schatten van mensen alleen jammer dat we er bijna een uur voor in de auto moeten zittenquote:
Nu'ja' en zo 'nee'. Nu nog wel namelijk, maar ik wil zo gaan slapen.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:28 schreef Brennel het volgende:
Nog mensen aanwezig hier?
faal met 1 sec verschilquote:Op zondag 29 maart 2009 01:59 schreef Jimbo het volgende:
Eerste post in de zomertijd !!![]()
![]()
Let it be summer !
tevensch , weltrusten
Hoe gaat het met je pijn?quote:
Nú valt 't mee, maar vannacht tig keer wakker geweestquote:Op zondag 29 maart 2009 10:55 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen iedereenWakker Worden met Domien is wakker is goed te doen
![]()
[..]
Hoe gaat het met je pijn?
Thnx. Had gisteren ineens enorme kiespijn. Heel de avond en nacht last van gehad. Nú valt 't mee, maar nog niet helemaal wegquote:Op zondag 29 maart 2009 11:03 schreef Brennel het volgende:
Moggeirritante zomertijd...
Ik ga zometeen, terwijl het graftakkenweer is, m'n huisje maar poetsen. 't is dat het moet![]()
Roel: ik weet niet wat voor pijn je hebt, maar sterkte ermee!
quote:Op zondag 29 maart 2009 11:39 schreef -Hans- het volgende:
Morguh mensen! de zomertijd is een feit !!![]()
McLaren
Niks zeggen, ik moet straks nog kijken en ben ook voor McLarenquote:Op zondag 29 maart 2009 11:39 schreef -Hans- het volgende:
Morguh mensen! de zomertijd is een feit !!![]()
McLaren
13:00 uur is de herhaling op rtl 7.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:41 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Niks zeggen, ik moet straks nog kijken en ben ook voor McLaren
Ejquote:Op zondag 29 maart 2009 11:40 schreef MarijeH het volgende:
[..]Hans
MC laren was niet goed of wel? Heb je de hele race in Australie gezien?
Zal niets verklappen. Behalve gezien de complete uitslag dat het een maffe race is geweestquote:Op zondag 29 maart 2009 11:41 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Niks zeggen, ik moet straks nog kijken en ben ook voor McLaren
BBC ook al ?!quote:Op zondag 29 maart 2009 11:48 schreef borisz het volgende:
Mensen de BBC heeft de rechten dus ga daar op kijken.
RTL7 is geen keuze als de BBC ook de rechten heeftquote:Op zondag 29 maart 2009 11:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
BBC ook al ?!. Cool, dan kan ik uit 3 zenders kiezen. RTL 7, BBC en als het goed is ook nog de
Duitse RTL
Timur onair logischquote:Op zondag 29 maart 2009 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, ook nog dat KUTNUMMER van die snol erachteraan![]()
![]()
. De radio begint ineens ENORM te storen.
Ik blijf lekker bij rtl 7. Op bbc doen ze verslag in het engels.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:48 schreef borisz het volgende:
Mensen de BBC heeft de rechten dus ga daar op kijken.
Commentaar in het Engels vind ik 99 vd 100x beter dan Nederlands commentaarquote:Op zondag 29 maart 2009 12:07 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik blijf lekker bij rtl 7. Op bbc doen ze verslag in het engels.
ohja voor ik het vergeet: Olaf MolWaar is hij eigenlijk geeindigd in het sportcommentator topic?
Logisch dat de radio begint te storen dan als Timur on-air isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |