iets met remenergie dat word opgeslagen in een accupak en wat weer word vrijgegeven als een soort powerboostquote:
Tot zover het technische gedeelte van dit topic.quote:Op zondag 29 maart 2009 09:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
iets met remenergie dat word opgeslagen in een accupak en wat weer word vrijgegeven als een soort powerboost
Dan help ik Klonk wel met FC volbaggeren!quote:Op zondag 29 maart 2009 09:48 schreef BrandX het volgende:
Klonk!
ben strakkies weer weg hoor voor de rest van de dag
GC-topic lijkt mequote:
Het is idd winter jaquote:Op zondag 29 maart 2009 11:39 schreef DaMart het volgende:
Zo, mijn avatar even aangepast aan het jaargetijde!
zou er wel heen willen, maar mijn visum loopt morgen af, en om er nu nog heen te gaan is niet haalbaar vanwege de omvang van het rampgebied. Ik laat het maar over aan andere ramptoeristen en hoernalisten.quote:
Dus je moet snel het land uit voor een nieuw visum?quote:Op zondag 29 maart 2009 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zou er wel heen willen, maar mijn visum loopt morgen af, en om er nu nog heen te gaan is niet haalbaar vanwege de omvang van het rampgebied. Ik laat het maar over aan andere ramptoeristen en hoernalisten.
geen belangstelling voor eigenlijk, regelgeving is lekker stug hier...quote:Op zondag 29 maart 2009 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je moet snel het land uit voor een nieuw visum?
Kan je ondertussen niet een permanent visum krijgen?
ik probeer het:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:50 schreef OA het volgende:
[..]
Probeer eerst hier maar eens in te komen...![]()
[..]
tof, mijn buurman lijkt sprekend op een saaie lul...quote:Op zondag 29 maart 2009 12:10 schreef Pien85 het volgende:
Mijn nieuwe buurman lijkt als 2 druppels water op Bob Ross
[ afbeelding ]
Ook een mogelijkheid iddquote:Op zondag 29 maart 2009 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen belangstelling voor eigenlijk, regelgeving is lekker stug hier...
Het gaat om het aantal posts in KSC, niet over het hele forum.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik probeer het:
aantal posts: 10603 (gemiddeld 15 per dag)
mis er nog 3000 om er in te komen![]()
leugens.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:37 schreef OA het volgende:
[..]
Het gaat om het aantal posts in KSC, niet over het hele forum.
Ik wil ookquote:Op zondag 29 maart 2009 12:46 schreef DaMart het volgende:
Het is echt lekker buiten in de zon. Ik heb mijn trui zelfs al verruild voor een T-shirt.
Stuur die zon 's hierheen dan!quote:Op zondag 29 maart 2009 12:46 schreef DaMart het volgende:
Het is echt lekker buiten in de zon. Ik heb mijn trui zelfs al verruild voor een T-shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |