iets met remenergie dat word opgeslagen in een accupak en wat weer word vrijgegeven als een soort powerboostquote:
Tot zover het technische gedeelte van dit topic.quote:Op zondag 29 maart 2009 09:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
iets met remenergie dat word opgeslagen in een accupak en wat weer word vrijgegeven als een soort powerboost
Dan help ik Klonk wel met FC volbaggeren!quote:Op zondag 29 maart 2009 09:48 schreef BrandX het volgende:
Klonk!
ben strakkies weer weg hoor voor de rest van de dag
GC-topic lijkt mequote:
Het is idd winter jaquote:Op zondag 29 maart 2009 11:39 schreef DaMart het volgende:
Zo, mijn avatar even aangepast aan het jaargetijde!
zou er wel heen willen, maar mijn visum loopt morgen af, en om er nu nog heen te gaan is niet haalbaar vanwege de omvang van het rampgebied. Ik laat het maar over aan andere ramptoeristen en hoernalisten.quote:
Dus je moet snel het land uit voor een nieuw visum?quote:Op zondag 29 maart 2009 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zou er wel heen willen, maar mijn visum loopt morgen af, en om er nu nog heen te gaan is niet haalbaar vanwege de omvang van het rampgebied. Ik laat het maar over aan andere ramptoeristen en hoernalisten.
geen belangstelling voor eigenlijk, regelgeving is lekker stug hier...quote:Op zondag 29 maart 2009 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je moet snel het land uit voor een nieuw visum?
Kan je ondertussen niet een permanent visum krijgen?
ik probeer het:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:50 schreef OA het volgende:
[..]
Probeer eerst hier maar eens in te komen...![]()
[..]
tof, mijn buurman lijkt sprekend op een saaie lul...quote:Op zondag 29 maart 2009 12:10 schreef Pien85 het volgende:
Mijn nieuwe buurman lijkt als 2 druppels water op Bob Ross
[ afbeelding ]
Ook een mogelijkheid iddquote:Op zondag 29 maart 2009 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen belangstelling voor eigenlijk, regelgeving is lekker stug hier...
Het gaat om het aantal posts in KSC, niet over het hele forum.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik probeer het:
aantal posts: 10603 (gemiddeld 15 per dag)
mis er nog 3000 om er in te komen![]()
leugens.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:37 schreef OA het volgende:
[..]
Het gaat om het aantal posts in KSC, niet over het hele forum.
Ik wil ookquote:Op zondag 29 maart 2009 12:46 schreef DaMart het volgende:
Het is echt lekker buiten in de zon. Ik heb mijn trui zelfs al verruild voor een T-shirt.
Stuur die zon 's hierheen dan!quote:Op zondag 29 maart 2009 12:46 schreef DaMart het volgende:
Het is echt lekker buiten in de zon. Ik heb mijn trui zelfs al verruild voor een T-shirt.
Nouquote:Op zondag 29 maart 2009 12:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als het daar nou regende had ik hier zon
Enrique!quote:
Laat 'm 's opschieten dan!quote:Op zondag 29 maart 2009 12:55 schreef DaMart het volgende:
De wolken trekken vanaf hier in oostelijke richting weg, wat betekent dat Pien spoedig ook meer zon zal krijgen.
je zei trekkenquote:Op zondag 29 maart 2009 12:55 schreef DaMart het volgende:
De wolken trekken vanaf hier in oostelijke richting weg, wat betekent dat Pien spoedig ook meer zon zal krijgen.
Vraag je moeder of ze een boterham smeertquote:
quote:
zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zondag 29 maart 2009 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus volgens jou is regen wolkenfapsel?.
windowsquote:Op zondag 29 maart 2009 13:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maar mn moeder is bezig! met stofzuigen van papa, nou zo noemde ze het
btw mn Faptop is binnen59 updates aan windows
![]()
ja ze bleef maar naar de vloer roepen " WHOS YOUR DAADDY?"quote:Op zondag 29 maart 2009 13:06 schreef OA het volgende:
Stofzuigen van papa... dat gebeurt kennelijk niet vaak
Dat soort dingen moet je ook aan andere mensen overlatenquote:Op zondag 29 maart 2009 13:47 schreef OA het volgende:
Het gaat weer goed met mij.![]()
Komende week ga ik weer een aantal ochtenden werken.
Sommige dingen zijn nog wel vermoeiend. Stofzuigen bijvoorbeeld, merkte ik net.
Tofquote:Op zondag 29 maart 2009 13:47 schreef OA het volgende:
29 mei is het weer zover!quote:Op zondag 29 maart 2009 13:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je ook aan andere mensen overlatenMaar goed te horen dat het beter met je gaat! Kun je eerdaags weer op vakantie!
![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 13:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tofeen dag met OA en je leven is al een stuk beter
Goed om te horenquote:Op zondag 29 maart 2009 13:47 schreef OA het volgende:
Portugal.quote:
29/05 - 05/06quote:
ZA, VS en Portugal.... Wat komt daar nog meer bij dit jaar?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oeh, dan ben ik net terug uit Arie Zona.
Ik zou nog maar eens naar de programmering kijken... hij crasht in IE8quote:Op zondag 29 maart 2009 17:00 schreef cablegunmaster het volgende:
http://cablegunmaster.nl/test666.php
eerste bank rekening test programmatjevoor de lol
voor school
IE8 is ook een faal!quote:Op zondag 29 maart 2009 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou nog maar eens naar de programmering kijken... hij crasht in IE8.
...en het tabblad kan meteen niet meer gesloten worden....
12% is toch al meer dan de vorige versies van IE?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
IE8 is ook een faal!ondersteunt maar 12 % van de standaard vormwaarde's. daarom is het een slechte browser.
FF ondersteunt 100%quote:Op zondag 29 maart 2009 18:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
12% is toch al meer dan de vorige versies van IE?.
Mijn website werkt in IE8 alleen misschien die ene Java applet niet?.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en? Alle sites werken gewoon in IE8... nou ja, op die van jou na dan.
Nou niet echt , maar ik probeer er een zaak van te maken om netjes te spellen. Het zal mijn kansen verbeteren in een toekomstige baan , en overigens ook D en T's aanlerenquote:Op zondag 29 maart 2009 18:29 schreef OA het volgende:
Cablegunmaster, heeft iemand jou onlangs al gecomplimenteerd met je spelling?
Het is een heel stuk verbeterd!
Overigens een Nederlandse spelling toets gehaald. met m'n eerste poging een 1 (niet op komen dagen ) en daarna tweede poging een 7,2quote:
hoe bedoel je met crasht?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou nog maar eens naar de programmering kijken... hij crasht in IE8.
...en het tabblad kan meteen niet meer gesloten worden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |