Als jij al verdomd lekker bent, hoe lekker moet ik dan wel niet zijn?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo ben ik. Een beetje vreemd maar wel verdomd lekker..
Inderdaad. Ben benieuwd of ze ergens op komen te staanquote:Op zondag 29 maart 2009 01:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Leuke tent, leuke mannen. Die foto's van ons aan het maken waren
Minder. Sorry, de waarheid is hard.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als jij al verdomd lekker bent, hoe lekker moet ik dan wel niet zijn?
Ja ik ook, hahaquote:Op zondag 29 maart 2009 01:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben benieuwd of ze ergens op komen te staan
Foto's? Naaktfoto's?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En ik dan!quote:Op zondag 29 maart 2009 01:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als jij al verdomd lekker bent, hoe lekker moet ik dan wel niet zijn?
Leuke mannen... ik was er helemaal niet. Jullie zijn ze niet allemaal af geweest? (de kroegen, niet de mannen)quote:Op zondag 29 maart 2009 01:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Let your imaginary work..quote:
Moeten we morgen ofzo ff googlenquote:
De kroegen niet, de mannen welquote:Op zondag 29 maart 2009 01:11 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Leuke mannen... ik was er helemaal niet. Jullie zijn ze niet allemaal af geweest? (de kroegen, niet de mannen)
Jullie vielen dus wel opquote:
Nee! Mijn bier! Bier is goed! Af!quote:Op zondag 29 maart 2009 01:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee man, je ziet het weer helemaal verkeerd! stop eens met die biertjes!
Nee, we hebben nog wel een kleine wandeling gemaakt, maar niet alle kroegen af gegaan (en ook niet de mannen)quote:Op zondag 29 maart 2009 01:11 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Leuke mannen... ik was er helemaal niet. Jullie zijn ze niet allemaal af geweest? (de kroegen, niet de mannen)
Natuurlijk, 2 chicks in een kroeg met vrijwel alleen maar mannenquote:
Jaja daar was ik al bang voor. Had dus in het fust moeten zijn. Maar waarom zijn jullie al thuis? Meestal word het nu pas beetje gezellig daar.quote:
Ja toen ik in de auto zat had ik ook wel zin om te stappenquote:Op zondag 29 maart 2009 01:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jaja daar was ik al bang voor. Had dus in het fust moeten zijn. Maar waarom zijn jullie al thuis? Meestal word het nu pas beetje gezellig daar.
Volgende keer boeken we een hotelquote:Op zondag 29 maart 2009 01:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jaja daar was ik al bang voor. Had dus in het fust moeten zijn. Maar waarom zijn jullie al thuis? Meestal word het nu pas beetje gezellig daar.
nu snap ik ook q's opmerkingquote:Op zondag 29 maart 2009 01:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Natuurlijk, 2 chicks in een kroeg met vrijwel alleen maar mannen
Nou geef ik wel toe dat het soms moeilijk is een beetje leuke en gezellige kroeg te vinden in Rotterdamquote:
Oja en dan sms je niet?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja toen ik in de auto zat had ik ook wel zin om te stappen
"Jouw associatie"quote:Op zondag 29 maart 2009 01:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij en ik zouden een mooi stel zijn
quote:Op zondag 29 maart 2009 01:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja toen ik in de auto zat had ik ook wel zin om te stappen
Dat kwam pas echt door toen ik bij D-H reed. De stad danquote:
Nee, daar ging het vorige keer fout tussen onsquote:
Jij bent er toch niet?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En dan keer je niet om
![]()
Ik was vandaag trouwens langs aalsmeer geredenEn morgen denk ik weer
Gelukkig dat het bij de stad wasquote:Op zondag 29 maart 2009 01:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kwam pas echt door toen ik bij D-H reed. De stad dan
Thank godquote:
Dat is heel Rotterdam toch?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:18 schreef ThE_ED het volgende:
Overdag in de zon is stadhuisplein wel lekker maar 's avonds is dat zo'n plek waar foute lutsers en dito muziek gevaarlijk vaak de overhand gaan krijgen.
Nou, dan waren wij op tijd wegquote:Op zondag 29 maart 2009 01:18 schreef ThE_ED het volgende:
Overdag in de zon is stadhuisplein wel lekker maar 's avonds is dat zo'n plek waar foute lutsers en dito muziek gevaarlijk vaak de overhand gaan krijgen.
Maar het had wel gekundquote:
Ik "thank god' met je meequote:
Volgende keer moeten jullie naar plan c gaan op zaterdag. Daar kan je tot 12 uur 3 drankjes voor de prijs van 1 halenquote:
Haha, dat is nog best ver wegquote:Op zondag 29 maart 2009 01:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar het had wel gekund![]()
Gewoon over de snelweg erlangs
En morgen naar Artis, denk dat ik er dan ook langskom
Dat konden wij nu ook, hè Nouk?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Volgende keer moeten jullie naar plan c gaan op zaterdag. Daar kan je tot 12 uur 3 drankjes voor de prijs van 1 halen
Ik zag het op het bord staan, moest toen wel aan je denkenquote:
Trustequote:Op zondag 29 maart 2009 01:24 schreef mrbox het volgende:
goed toch maar tijd voor bedNachtploeg suc6 nog
Hihiquote:Op zondag 29 maart 2009 01:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oja stomme vrouwen, die krijgen alles in de schoot geworpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |