ik denk aan je, Bio.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:03 schreef Biogarde het volgende:
Ik ook. Ik ga nu ook poepen.
Je bent een 'Soapie'.quote:
Nou bio, was de reden?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik snapte de klacht niet en daarom het slotje wel, maar laat het wel aan Bio over die hem sloot.
Bagger.quote:
Ik moet bekennen dat ik het de laatste seizoenen (?) niet meer kijk. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het zitquote:Op donderdag 2 april 2009 00:20 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Misschien wel een beetje, maar weet jij waarom het niet meer westcoast customs heet?
Doe dan gewoon een schopje naar ONZ ofzoquote:Op donderdag 2 april 2009 15:29 schreef Adelante het volgende:
Laat ik het zo stellen: Of die kaste of ik als mod, beide gaat niet binnen KLB.
Kaste!quote:Op donderdag 2 april 2009 15:29 schreef Adelante het volgende:
Je staat er nota bene nog zelf in, nooit gedacht dat ik dit ooit nog zou zeggen maar je moet de kaste ook niet té serieus nemen.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:29 schreef Adelante het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je staat er nota bene nog zelf in, nooit gedacht dat ik dit ooit nog zou zeggen maar je moet de kaste ook niet té serieus nemen.
Beetje bullshit dit hoor, wie heeft er nou last van?quote:
je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op donderdag 2 april 2009 15:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Beetje bullshit dit hoor, wie heeft er nou last van?Blijkbaar vinden de nodige users het leuk, who cares?
Sterk punt eigenlijk.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:46 schreef TNA het volgende:
Beetje bullshit dit hoor, wie heeft er nou last van?Blijkbaar vinden de nodige users het leuk, who cares?
Later hè!quote:Op donderdag 2 april 2009 15:29 schreef Adelante het volgende:
Tsjah, liever pas ik niet zo'n flauwe manier toe om hem te posten maar zoals wel uit al het animo in dit topic blijkt, is er zeker een 'markt' voor. Er wordt niemand in belachelijk gemaakt of beledigd, eigenlijk is het gewoon een soort van eindstand in een jurysport.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:56 schreef koningdavid het volgende:
Emim... verzin dan een klacht en doe een 'verkapt-ik-post-de-kaste'-topic.
Vanwege die reactie in zo'n FOK userfoto topic hoor je wat mij betreft direct thuis in de hogere regionenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:01 schreef Nosh het volgende:
HEY EMIMIMIMICH WAT ZIJN DIT VOOR STREKEN.
Even hier maar een reactie omdat het nergens anders kan.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:59 schreef Nosh het volgende:
Oh, een ctrl+f leverde niks op in dat topic.
Oprotten met die onzin, DOOD moeten zij die waarde hechten aan die gekkigheid!
Oh ja, dat is ook wel zo. Ik ben meer van dat FOK-crackhol.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Even hier maar in reactie omdat het nergens anders kan.![]()
Je post te weinig in KLB man.
Post dat gewoon even in de FB wil je?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:06 schreef Nosh het volgende:
Hey Adelante, kan de TT van dit topic gewijzigd worden in 'KLB-Kaste v02042009 SC'?
Dank je.
Et tu, brutequote:Op donderdag 2 april 2009 16:27 schreef Beauregard het volgende:
Guttegut, het kaste topic op slot omdat Adelante's ego'tje het niet trekt.
Laat gewoon open, dwaas! Dat topic is de essentie van KLB. Hij zou zelfs sticky moeten zijn. Een soort handleiding voor users die nog nooit in KLB zijn geweest en willen weten wat de machtsverhoudingen zijn.
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:27 schreef Beauregard het volgende:
Dat topic is de essentie van KLB. Hij zou zelfs sticky moeten zijn. Een soort handleiding voor users die nog nooit in KLB zijn geweest en willen weten wat de machtsverhoudingen zijn.
Laat gewoon open, dwaas! Dat topic is de essentie van KLB. Hij zou zelfs sticky moeten zijn. Een soort handleiding voor users die nog nooit in KLB zijn geweest en willen weten wat de machtsverhoudingen zijn.
Ja, of iedereen ziet in dat klagen over een slotje toch geen zin heeftquote:Op donderdag 2 april 2009 18:25 schreef Adelante het volgende:
Fijn, dat er maar zo weinig klachten zijn en iedereen het er mee eens is dat die rotzooi zijn beste tijd heeft gehad.
goed ideequote:Op donderdag 2 april 2009 16:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maak van de kaste dan een sticky topic.
bowa 1quote:Op donderdag 2 april 2009 18:46 schreef kurk_droog het volgende:
De_boswachter is pro kaste dus hij kan open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |