Zo goed als: eerste toelating 01-10-2008, aanvang laatste tenaamstelling 21-01-2009quote:
Wat hadden ze er dan mee moeten doen, 'm vast houden in Lwd tot dat alle passagiers die er mee naar Fryslân gekomen zijn maandag of dinsdag weer terug gaan naar NH?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag hadden ze speciaal voor Beverwijker de 9165 op lijn 350 naar Alkmaar ingezet![]()
Heerlijk, die coördinatie tussen twee verschillende concessies.quote:De touringcar van ITS stond er voor Jan Doedel naast. Zo weinig passagiers waren er.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:12 schreef BeefRWijker het volgende:
Wat hadden ze er dan mee moeten doen, 'm vast houden in Lwd tot dat alle passagiers die er mee naar Fryslân gekomen zijn maandag of dinsdag weer terug gaan naar NH?
Hangt er vanaf of het een rit van Leeuwarden of van Alkmaar is of er goed overleg plaats zal vindenquote:[..]
Heerlijk, die coördinatie tussen twee verschillende concessies.
Connexxion heeft hem heel snel aan Pouw doorverkocht? Wat moet ik me hier bij voorstellen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:12 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Zo goed als: eerste toelating 01-10-2008, aanvang laatste tenaamstelling 21-01-2009
[..]
Geef me één goede reden waarom ik dát zou doenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt per ongeluk op je eigen voorhoofd gestempeld, en bent bang dat mensen je anders aan gaan houden?
Dat weten de mensen dat dat stempelnummer bij jou hoort.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:17 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Geef me één goede reden waarom ik dát zou doen
Nee, verhuurd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Connexxion heeft hem heel snel aan Pouw doorverkocht? Wat moet ik me hier bij voorstellen?
Waarom is hij dan opnieuw op naam gezet? Normaal gaat een bus vrij snel naar de klant nadat ie op kenteken is gezet, neem niet aan dat ie maandenlang in heerenveen op het terrein heeft gestaan en berkhof er in die tijd vrolijk belasting over heeft betaald....quote:
stempelfetishist?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:17 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Geef me één goede reden waarom ik dát zou doen
Vandaar dat ik dus een bloedhekel heb aan lui die in nummertjes praten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is een bus van Leeuwarden die rijdt ipv een Integro.
Niet voor * BeefRWijkerquote:En de vervoersstroom is andersom hoor![]()
Misschien is het tussen Alkmaar en Leeuwarden inderdaad wel beter dan bij Leeuwarden intern.quote:[..]
Hangt er vanaf of het een rit van Leeuwarden of van Alkmaar is of er goed overleg plaats zal vinden![]()
Nu begin ik zelfs te twijfelen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom is hij dan opnieuw op naam gezet? Normaal gaat een bus vrij snel naar de klant nadat ie op kenteken is gezet, neem niet aan dat ie maandenlang in heerenveen op het terrein heeft gestaan en berkhof er in die tijd vrolijk belasting over heeft betaald....
Lekkage schijnt me.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:55 schreef RealZeus het volgende:
Ik blijf me verbazen over die sneeuwfoto's trouwens.
Sommige mensen noemen dat ook wel ventilatie.quote:
Oh jee.quote:
Zonet was ie nog verhuurd.quote:Deze Amba was doorverkocht.
Wat is 't nou: gekocht of gekregen.quote:Verder heeft Pouw Vervoer vier Integro's aangekocht gekregen van Connexxion
quote:en elf andere zijn op leenbasis.
Het ging echter niet over een stempelnummer, maar een zonenummer; nml die van Apeldoorn (joh)quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weten de mensen dat dat stempelnummer bij jou hoort.
En dan zeker "join the club" gaan zeggen hé, no thnxquote:
Alex zei dat jij op je hoofd had gestempeld en toen vroeg jij je af waarom je dat zou doen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:13 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Het ging echter niet over een stempelnummer, maar een zonenummer; nml die van Apeldoorn (joh)
[..]
Dat moet Alex weten, ik had het van beginsafaan al over een zonenummerquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alex zei dat jij op je hoofd had gestempeld en toen vroeg jij je af waarom je dat zou doen.
Het stempelnummer is wel de enige constante bij zo'n ding.
geen pics maar het reed weer fantastisch!quote:Gnittoo heeft hem ook gehad volgens mij, dus mogelijk volgen er weer pics vanavond?
quote:
De nieuwe huisstijl voor de concessie SAN (Nijmegen-Arnhem)
Pouw heeft twee Amba's en vier Integro's van Connexxion gekocht en heeft 11 extra Integro's bijgeleend.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:45 schreef BeefRWijker het volgende:
Zonet was ie nog verhuurd.
Wat is 't nou: gekocht of gekregen.
Lijkt me sterk, dan had ik het moeten weten....quote:Op zondag 12 april 2009 13:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Aan de kleuren te zien een onderdeel van NS-zuurstokspeed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |