Dan wordt het inderdaad een puinhoop. Het verkeer wordt dan langs de Rijn geleid en daar is de ruimte nogal schaars.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:38 schreef -chefke- het volgende:
Het was een mooi zooitje in Arnhemop het Wilemsplein 1 kapotte trollybus en alles liep vast
quote:Qbuzz: doorgaan met aanbesteding
GRONINGEN - De aanbesteding van het openbaar vervoer in Groningen en Drenthe moet gewoon doorgaan. Dat vindt Qbuzz, één van de drie busbedrijven die meestrijd om de rechten.
Als het aan Gedeputeerde Staten ligt, wordt de aanbesteding met een jaar uitgesteld om het OV-bureau Groningen en Drenthe de kans te geven zich beter voor te bereiden.
Het OV-bureau zou deze week een keus maken uit Qbuzz, Connexxion en Arriva.
quote:[..]
Groningen, Groningen Stad en Drenthe
Blijkbaar heeft GS zich gemengd in de discussie en is dit een reactie van Qbuzz daarop?quote:Qbuzz: doorgaan met aanbesteding
GRONINGEN - De aanbesteding van het openbaar vervoer in Groningen en Drenthe moet gewoon doorgaan. Dat vindt Qbuzz, één van de drie busbedrijven die meestrijd om de rechten.
Als het aan Gedeputeerde Staten ligt, wordt de aanbesteding met een jaar uitgesteld om het OV-bureau Groningen en Drenthe de kans te geven zich beter voor te bereiden.
Het OV-bureau zou deze week een keus maken uit Qbuzz, Connexxion en Arriva.
Maar daar hebben we het dus niet meer over.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
vroegah was het wel GGD, omdat Groningen Stad los stond van Groningen streek
Waar slaat dit op, Folkert & Zwahiel?quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:02 schreef BeefRWijker het volgende:
[quote]Op donderdag 2 april 2009 18:07 schreef zwahiel het volgende:
Beef, ik sla 'm op zijn plaat als je me komt helpen! [/quote}
Hij schijnt 2 meter lang te zijn dus ik geef je wel een kontje.
Krijgen we weer die Brabantse toestanden!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:30 schreef BeefRWijker het volgende:
Peterselieman schreef het volgende:
[..]
Het is nu dan ook de concessie GD en niet GGD.
Gnittoo quote zonder bronvermelding:
[..]
Blijkbaar heeft GS zich gemengd in de discussie en is dit een reactie van Qbuzz daarop?
En over welk GS hebben we 't dan?
Ik heb geen idee, Maurits Vink. Jij misschien, Wiel (Zwahiel)?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:06 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
Waar slaat dit op, Folkert & Zwahiel?
En de kip zonder kop woont waar ook al weer precies? Oh wacht, Amsterdam.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:48 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Vandaag een gelede Jonckheere met een hangende toeter, pal naast het drukke winkelcentrum.
Had ie nou onderwijl een kwartier lang staan toeteren of hadden ze 'm in de tussentijd toch maar even uitgezet?quote:Ik was erbij blijven staan om te zien hoe er hulp zou worden geboden door middel van een servicebusje langs te sturen. Tot mijn verbazing reed de bus na ongeveer een kwartier stil te hebben gestaan doodleuk weg met een hangende toeter, richting de garage.
Klinkt niet echt gerust stellend, nee.quote:Volgens mij had de bus ook problemen met zijn knipperlichten, aangezien de knipper naar rechts stond terwijl de bus toch echt linksaf sloeg.
Ach, dat de claxon blijft hangen is dan weer een klein voordeel bij een nadeel, al zou waarschuwingslichten aan waarschijnlijk beter zijn, maar ja -als de electronica geheel ontregeld is- dan heb je het niet geheel voor het zeggen.quote:Lekker gevaarlijk als je het mij vraagt, is het normaal dat een bus gewoon naar de garage (die overigens niet om de hoek zit) rijdt met deze "probleempjes"?
Pluim voor deze sjoof!quote:APELDOORN - Een buschauffeuse heeft woensdagochtend een overvaller met een stempel de bus uit gemept. Met succes. De man, die uit was op de geldlade, ging er vandoor.
Het incident deed zich 's ochtends vlak voor 7 uur voor toen de chauffeuse even bij de halte bij de Aerensburg op de Soerenseweg wachtte omdat ze iets te vroeg was. De overvaller vluchtte richting de Juniperlaan.
Mocht je'm niet herkennen, het is die met een stempel op z'n plaatquote:Op donderdag 9 april 2009 18:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Nu die faalhaas nog pakken om hem definitief voor schut te zetten.
Met zone 4055 erop.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:05 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Mocht je'm niet herkennen, het is die met een stempel op z'n plaat
Je hebt per ongeluk op je eigen voorhoofd gestempeld, en bent bang dat mensen je anders aan gaan houden?quote:
Zo goed als: eerste toelating 01-10-2008, aanvang laatste tenaamstelling 21-01-2009quote:
Wat hadden ze er dan mee moeten doen, 'm vast houden in Lwd tot dat alle passagiers die er mee naar Fryslân gekomen zijn maandag of dinsdag weer terug gaan naar NH?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag hadden ze speciaal voor Beverwijker de 9165 op lijn 350 naar Alkmaar ingezet![]()
Heerlijk, die coördinatie tussen twee verschillende concessies.quote:De touringcar van ITS stond er voor Jan Doedel naast. Zo weinig passagiers waren er.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:12 schreef BeefRWijker het volgende:
Wat hadden ze er dan mee moeten doen, 'm vast houden in Lwd tot dat alle passagiers die er mee naar Fryslân gekomen zijn maandag of dinsdag weer terug gaan naar NH?
Hangt er vanaf of het een rit van Leeuwarden of van Alkmaar is of er goed overleg plaats zal vindenquote:[..]
Heerlijk, die coördinatie tussen twee verschillende concessies.
Connexxion heeft hem heel snel aan Pouw doorverkocht? Wat moet ik me hier bij voorstellen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:12 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Zo goed als: eerste toelating 01-10-2008, aanvang laatste tenaamstelling 21-01-2009
[..]
Geef me één goede reden waarom ik dát zou doenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt per ongeluk op je eigen voorhoofd gestempeld, en bent bang dat mensen je anders aan gaan houden?
Dat weten de mensen dat dat stempelnummer bij jou hoort.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:17 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Geef me één goede reden waarom ik dát zou doen
Nee, verhuurd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Connexxion heeft hem heel snel aan Pouw doorverkocht? Wat moet ik me hier bij voorstellen?
Waarom is hij dan opnieuw op naam gezet? Normaal gaat een bus vrij snel naar de klant nadat ie op kenteken is gezet, neem niet aan dat ie maandenlang in heerenveen op het terrein heeft gestaan en berkhof er in die tijd vrolijk belasting over heeft betaald....quote:
stempelfetishist?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:17 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Geef me één goede reden waarom ik dát zou doen
Vandaar dat ik dus een bloedhekel heb aan lui die in nummertjes praten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is een bus van Leeuwarden die rijdt ipv een Integro.
Niet voor * BeefRWijkerquote:En de vervoersstroom is andersom hoor![]()
Misschien is het tussen Alkmaar en Leeuwarden inderdaad wel beter dan bij Leeuwarden intern.quote:[..]
Hangt er vanaf of het een rit van Leeuwarden of van Alkmaar is of er goed overleg plaats zal vinden![]()
Nu begin ik zelfs te twijfelen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom is hij dan opnieuw op naam gezet? Normaal gaat een bus vrij snel naar de klant nadat ie op kenteken is gezet, neem niet aan dat ie maandenlang in heerenveen op het terrein heeft gestaan en berkhof er in die tijd vrolijk belasting over heeft betaald....
Lekkage schijnt me.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:55 schreef RealZeus het volgende:
Ik blijf me verbazen over die sneeuwfoto's trouwens.
Sommige mensen noemen dat ook wel ventilatie.quote:
Oh jee.quote:
Zonet was ie nog verhuurd.quote:Deze Amba was doorverkocht.
Wat is 't nou: gekocht of gekregen.quote:Verder heeft Pouw Vervoer vier Integro's aangekocht gekregen van Connexxion
quote:en elf andere zijn op leenbasis.
Het ging echter niet over een stempelnummer, maar een zonenummer; nml die van Apeldoorn (joh)quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weten de mensen dat dat stempelnummer bij jou hoort.
En dan zeker "join the club" gaan zeggen hé, no thnxquote:
Alex zei dat jij op je hoofd had gestempeld en toen vroeg jij je af waarom je dat zou doen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:13 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Het ging echter niet over een stempelnummer, maar een zonenummer; nml die van Apeldoorn (joh)
[..]
Dat moet Alex weten, ik had het van beginsafaan al over een zonenummerquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alex zei dat jij op je hoofd had gestempeld en toen vroeg jij je af waarom je dat zou doen.
Het stempelnummer is wel de enige constante bij zo'n ding.
geen pics maar het reed weer fantastisch!quote:Gnittoo heeft hem ook gehad volgens mij, dus mogelijk volgen er weer pics vanavond?
quote:
De nieuwe huisstijl voor de concessie SAN (Nijmegen-Arnhem)
Pouw heeft twee Amba's en vier Integro's van Connexxion gekocht en heeft 11 extra Integro's bijgeleend.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:45 schreef BeefRWijker het volgende:
Zonet was ie nog verhuurd.
Wat is 't nou: gekocht of gekregen.
Lijkt me sterk, dan had ik het moeten weten....quote:Op zondag 12 april 2009 13:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Aan de kleuren te zien een onderdeel van NS-zuurstokspeed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |