Wat gaat niet? WTF.quote:
.
Moment.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Yvonne heeft hem daar neergezet en ik kan hem niet wijzigen
Alle agenten zijn joooodeee!!quote:Op maandag 30 maart 2009 17:44 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Die sjaal ook. Paupervolk.
Met die sjaal is niets mis.quote:
Lekker hé. Al heb ik het tentamen verneukt.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:54 schreef Rucebo het volgende:
Tentamen gemaakt en nu twee weekjes vrij, relaxed.
welk programma is dat? probleemwijken?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:44 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Die sjaal ook. Paupervolk.
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
welk programma is dat? probleemwijken?
Ah die heb ik nog op de PC staan, kwam ze laatst tegen op torrentsquote:
Zeker, tentamen wel redelijk gemaakt ook nogquote:Op maandag 30 maart 2009 17:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekker hé. Al heb ik het tentamen verneukt.
In de klas deden we "wie het eerste buiten was".quote:Op maandag 30 maart 2009 18:01 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zeker, tentamen wel redelijk gemaakt ook nog.
hier ook een keer gehad, moest je een kwartier wachten totdat we weg mochtenquote:Op maandag 30 maart 2009 18:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
In de klas deden we "wie het eerste buiten was".
Ik zit niet meer op de middelbare school, maar hier mag je vanaf een kwartier (van de drie uur) wegquote:Op maandag 30 maart 2009 18:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
In de klas deden we "wie het eerste buiten was".
Dat was ook een tokkie eerste klas.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:23 schreef Prosac het volgende:
en zij valt nog mee vergeleken met die obsessieve ajaxfan uit Jouw Vrouw, Mijn Vrouw.
Hmm, ze lijkt iig op Gina Carano (MMA-vechtster)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |