quote:Op maandag 30 maart 2009 23:51 schreef Prosac het volgende:
Oh ja.. die vriend van mij?
Vriendin is op een nacht niet thuis gekomen, was bij een andere jongen in slaap gevallen en heeft toegegeven met hem vreemd te zijn gegaan.
DOEI!
Maar nooit de hoer die vraagt of die lekkere vriendin eens een keer mee mag doen.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:54 schreef Aanvoerder het volgende:
De moraal van het verhaal: alle vrouwen zijn hoeren!
Misschien wil hij mijn nieuwe shirt wel lenen.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:55 schreef Houniet het volgende:
Maar die andere gast is ook een duitser.
Hoedat zo? Ik heb anders ook vaak genoeg gerotzooit met andermans eigendom. Is niet meer op 2 handen te tellen zelfs geloof ik.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:55 schreef Houniet het volgende:
Ik zou dat nooit doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hoedat zo? Ik heb anders ook vaak genoeg gerotzooit met andermans eigendom. Is niet meer op 2 handen te tellen zelfs geloof ik.
Ik doe het ook het liefst met een getrouwde vrouw.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hoedat zo? Ik heb anders ook vaak genoeg gerotzooit met andermans eigendom. Is niet meer op 2 handen te tellen zelfs geloof ik.
Tsja, hun keuze. Ik ben vrij om te doen en laten wat ik wil. En lekker makkelijk als je niet op zoek bent naar iets vast. Minder leuk natuurlijk als die gasten erachter komen.quote:
1 keertje gedaan. Zit niet zoveel verschil in.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik doe het ook het liefst met een getrouwde vrouw.
Ik ben trouwens kwart Duitser he.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:55 schreef Houniet het volgende:
Je maakt een grapje toch?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:16 schreef sjimz het volgende:
Hounietbwhehe
[ afbeelding ]
Deze komt hopelijk snel mijn kant op
Ik heb het al ontelbaar keer gedaan met een getrouwde vrouw.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
1 keertje gedaan. Zit niet zoveel verschil in.
Omdat een zichzelf respecterende Nederlandse voetballiefhebber geen shirt van die Mannshaft in zijn huis wilt hebben.quote:
Weet je hoe cool!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Omdat een zichzelf respecterende Nederlandse voetballiefhebber geen shirt van die Mannshaft in zijn huis wilt hebben.
Ik heb een sjaaltje van Duitsland en een mok met Deutschland Europa Meister 2008quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Omdat een zichzelf respecterende Nederlandse voetballiefhebber geen shirt van die Mannshaft in zijn huis wilt hebben.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:14 schreef Aanvoerder het volgende:
En vier op een rij Huppekee!
Het wordt tijd om te gaan slapen denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het al ontelbaar keer gedaan met een getrouwde vrouw.
Ik heb een Duitslandshirt met Ballack achteropquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb een sjaaltje van Duitsland en een mok met Deutschland Europa Meister 2008
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |