quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:39 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe n00b zijn jullie? Kun je een ei scheiden? En dingen au-bain-marie bereiden?
Ook zelf gemalen die koffiebonen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik ga even koffiedrinken met mijn wettige echtgenoot
´quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar 's je chica?
En: bak een taart
Maar dan wel bij mij thuis, niet in je studentenflatjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:39 schreef Bravebart het volgende:
Staan puicke dingen in Fjets, dat vraagt om een kookmeet
Hey!quote:
Ok meneerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar dan wel bij mij thuis, niet in je studentenflatje
Hoi quote:
vanmiddag geluncht met kibbelingquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:42 schreef golfer het volgende:
Straks even een portie kibbeling van de visboer opwarmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Jaa wasquote:
Vergeet niet de klok een uur vooruit te zetten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:33 schreef kres het volgende:
Enige mindere is dat ik voor morgen mijn wekker moet zetten.. Wekker op zondag is niet leuk
Bedankt ome Golfer.. Was zo'n zonde geweest om laat te komen..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Vergeet niet de klok een uur vooruit te zetten.
quote:Hallo,
ik zag op de website van FOK dat jij Arabisch kan vertalen.
Zou je dit ook voor mij willen doen aub? Ik heb een paar smsjes die ik graag vertaald wil hebben, het staat geschreven in Arabische tekens. Dus vertalen naar het nederlands.
Ik hoor graag van je.
Groetjes
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg echt enkele malen per week medische vragen in mijn PM_box, is helemaal niet erg en ik beantwoord de meeste vragen. Maar dit is nieuw:
[..]
Hallo en goedenavond!
Ik krijg echt enkele malen per week medische vragen in mijn PM_box, is helemaal niet erg en ik beantwoord de meeste vragen. Maar dit is nieuw:
[..]
Hallo en goedenavond!
[..]
Hallo en goedenavond!
Isa akhbarquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hallo en goedenavond!
Alle frisdrank wordt toch gezoet met dat soort simpele suikers?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hier wel een blikje Mountain Dew, maar zie dat het hoofdingrediënt high fructose corn syrop is en ik wilde die troep niet meer eten(danwel drinken
) Tot zover de Mountain Dew.
[..]
Hallo en goedenavond!
Koken? Je weet wat voor een keukenprinses ik ben. Voor de rest, zie vorige topic.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat moet je in godsnaam nou weer in CUL, BB
Of met allemaal malle kankerverwekkende stofjesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alle frisdrank wordt toch gezoet met dat soort simpele suikers?
Is niet bewezen voor aspartaam.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of met allemaal malle kankerverwekkende stofjes
Daarom maar beter niet doen danquote:
Nee, maar van DKP wel. Hoewel een ADI van 7,5 mg/kg niet echt wereldschokkend is.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 00:22 schreef Bravebart het volgende:
We hebben teveel afrodisiaca tot ons genomen in onze culinaire experimenten Hobje, dus we stralen liefde uit, naar vrouwmenschen voor de rest van ons levenWe zijn de Obelixen van de culinaire wereld
nja wat bart dus zegtquote:
Somsquote:
Hé, dat is best leuk af en toe hoorquote:Op zondag 29 maart 2009 00:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Krijg de indruk ook ja
Vast een logeerpartijtje ofzo
Paar keer per jaar komen we, samenquote:
Fietsquote:Op zondag 29 maart 2009 00:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Paar keer per jaar komen we, samen
En dat bevalt prima. We vullen elkaar dan, goed aan.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Paar keer per jaar komen we, samen
quote:
Ja nou ja ik kan ook geheimzinnig blijven doenquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 00:39 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind het wel een mooie SC Fjets, dit, zijn we een keer niet de oudste
Nou Hobhob, regel dat Fjets, jij bent de überpimp heb je op menig ONZ-meet bewezen.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
En toch lopen er ook vrouwmenschen rond die we zouden doen
dat zou ook kunnen jaquote:Op zondag 29 maart 2009 00:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja nou ja ik kan ook geheimzinnig blijven doen![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 00:39 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind het wel een mooie SC Fjets, dit, zijn we een keer niet de oudste
Mja, en ik ook in SES, maar PUB beginnen we (eindelijkquote:Op zondag 29 maart 2009 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Veruit de jongsten zo te zien, zelfs.
Meestal bivakkeren jullie toch in Pub?
nou nou zijn dat niet te veel credits ?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou Hobhob, regel dat Fjets, jij bent de überpimp heb je op menig ONZ-meet bewezen.
Hé, een leeftijdsgenotequote:
Volgens mij heb jij op 3 meets iemand geregeldquote:Op zondag 29 maart 2009 00:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou nou zijn dat niet te veel credits ?
wat jij zegt!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, en ik ook in SES, maar PUB beginnen we (eindelijk) een beetje te ontgroeien
Op onze leeftijd hou je al die xD, ^^ en hyves rages niet meer bij
En dat valt ons zwaar
Dus daarom zijn we op zoek naar een goed en gezellig alternatief, is het niet Fjets?
Ik raad jullie Het Keldertje of KPD aan.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:48 schreef Bravebart het volgende:
( Dus daarom zijn we op zoek naar een goed en gezellig alternatief, is het niet Fjets?
Wat schat je ons weer hoog inquote:Op zondag 29 maart 2009 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik raad jullie Het Keldertje of KPD aan.
quote:Op zondag 29 maart 2009 00:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij op 3 meets iemand geregeld
Ik weet niet of het verstandig is dat we onze geesten blootstellen aan zaken uit het keldertjequote:Op zondag 29 maart 2009 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik raad jullie Het Keldertje of KPD aan.
Ach, we hebben een aantal .rar's ook overleefd, van niet altijd appetijtelijke dames, dus in die zinquote:Op zondag 29 maart 2009 00:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik weet niet of het verstandig is dat we onze geesten blootstellen aan zaken uit het keldertje
Wortelsquote:Op zondag 29 maart 2009 00:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, we hebben een aantal .rar's ook overleefd, van niet altijd appetijtelijke dames, dus in die zin
Ik heb afgelopen week voor het eerst ijsmeis.rar gezienquote:Op zondag 29 maart 2009 00:54 schreef Bravebart het volgende:
Ach, we hebben een aantal .rar's ook overleefd, van niet altijd appetijtelijke dames, dus in die zin
Transsubstantiatie? Que? Daar heb ik nu nog nooit van gehoord, straks eens lezen. Waarom weet jij zoveel, Steer?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, transsubstantiatie he. Alle koolhydraten van de hostie werden miraculeus eiwitten van het lichaam van christus. Zonder vet natuurlijk, want jezus was naast blond, ook tevens niet dik.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Transsubstantiatie
Compensatiegedrag.quote:
Huh, alweer? 't was toch in zo'n Van der Valk altijd? Is het alweer een jaar geleden?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:42 schreef golfer het volgende:
We gaan trouwens op tijd naar bed, want we moeten ons geestelijk even voorbereiden op het verjaardagsfeestje van mijn al jaren geleden overleden Pa dat traditioneel door mijn stiefMa nog steeds wordt gehouden met de hele familie.
Morgen dus een High Tea in een restaurant in Apeldoorn.
In China gingen we altijd de berg op waar opa en oma begraven waren, en dan offers brengen. Dus voedsel (geroosterd eend, char siu enzo), monopoly geld, papieren auto's etc.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:44 schreef Isabeau het volgende:
...ok, dat heb ik nog nooit ergens meegemaakt dat men verjaardagen blijft vieren van overleden mensen. Er even bij stilstaan, dat wel, maar echt vieren met familie die bij elkaar komt en zo, nee, dat niet
Slaap lekker, golfer & Bluezz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |