Wat erg!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
Kortom, deze grap is voor het imago van RC pure moord.
Nee het aanbod ervan in kroegen is niet naar wens, das nog wel de somberste conclusie van dit topicquote:
Echt waar?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ieder jaar, en dat nu al bijna 10 jaar lang, komt dit een of twee keer per jaar wel voor
Aan de ene kant komisch en aan de andere kant best wel tragisch, en dan is in deze Lamon nog wel de minst tragische.
WTFquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen toch steeds dat ik niet spoor, terwijl ik volgens mij de meest normale in dit hele topic ben, samen met Yvonne, en al kon ik zn opmerking niet zo waarderen is Real_Zeus ook wel redelijk normaal...
Ja, en daarom is ze ook van MSN af, fobo leeg etc etcquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wat erg!
Gelukkig is het leven groter dan Fok![]()
Hm.. Okequote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jou heb ik in het echt nog nooit ontmoet, dus dat weet ik niet.
Ik wéét gewoon dat je lurkt en je scheel lachtquote:
Dat advies geldt ook voor jou trouwensquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en daarom is ze ook van MSN af, fobo leeg etc etc
man man man![]()
![]()
Daar heb je een punt, yv.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
man man man![]()
![]()
Pardon?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen toch steeds dat ik niet spoor, terwijl ik volgens mij de meest normale in dit hele topic ben, samen met Yvonne, en al kon ik zn opmerking niet zo waarderen is Real_Zeus ook wel redelijk normaal...
Jawel, je valt best meequote:
Kind, je bent amper user, je kent ons niet, je kent FOK! niet, niet dat dat erg is, maar probeer iig iets minder domme uitspraken te doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:02 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat advies geldt ook voor jou trouwens
Ik kom hier al aardig wat langer (jaartje of 10), niet dat dat uitmaakt, ik snap niet waarom jij overtuigd bent dat fok bijna gelijk is aan de hele samenleving of whatever... tenminste zo komt dat over.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kind, je bent amper user, je kent ons niet, je kent FOK! niet, niet dat dat erg is, maar probeer iig iets minder domme uitspraken te doen.
Kusje erop
Ja, dat fotoboek was rond een uur of 16 opeens leeg zag ik toevallig. Ken heel red cat niet namelijk en heb meteen dat fobo gecheckt, daarna wilde ik dat nog een keer doen en was ie leeg. Ik dacht dat hoort bij de grap, nu moeten mensen gaan vragen, "hey, waarom zijn je foto's weg, we willen je foto's zien, ah toe, zet ze terug"quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
man man man![]()
![]()
Dat jij niet kunt inschatten wat de impact is van topics als deze op een toch al niet bijstere reputatie moet je dan maar gewoon van me aannemen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:05 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik kom hier al aardig wat langer (jaartje of 10), niet dat dat uitmaakt, ik snap niet waarom jij overtuigd bent dat fok bijna gelijk is aan de hele samenleving of whatever... tenminste zo komt dat over.
Echt hèquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, dat fotoboek was rond een uur of 16 opeens leeg zag ik toevallig. Ken heel red cat niet namelijk en heb meteen dat fobo gecheckt, daarna wilde ik dat nog een keer doen en was ie leeg. Ik dacht dat hoort bij de grap, nu moeten mensen gaan vragen, "hey, waarom zijn je foto's weg, we willen je foto's zien, ah toe, zet ze terug"
Voor een bepaald kringetje (de zeer actieve mensen op fok) ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat jij niet kunt inschatten wat de impact is op topics als deze op een toch al niet bijstere reputatie moet je dan maar gewoon van me aannemen.
Mijn beeld van RC is eigenlijk helemaal niet veranderd. Alleen dat Lamon niet grappig is beschouw ik als nieuws.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
Kortom, deze grap is voor het imago van RC pure moord.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn beeld van RC is eigenlijk helemaal niet veranderd. Alleen dat Lamon niet is grappig beschouw ik als nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |