Zo je kickt ff een historisch topic om iedereen op zijn plaats te zetten! touchequote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:10 schreef Ventilator het volgende:
..wat een zielige reacties.Is weer duidelijk hoe Nederlanders denken over mensen met een eigen stijl!
9 van de 10 zijn nogal gay, maar boeiend? En is t skinny jeans bashen niet een klein beetje 2004? Kindertjes.
Is skinny broeken dragen ook niet een klein beetje 2004? Hedi Slimane is al een tijdje gestopt, de hype is nu wel zo'n beetje voorbijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:10 schreef Ventilator het volgende:
..wat een zielige reacties.Is weer duidelijk hoe Nederlanders denken over mensen met een eigen stijl!
9 van de 10 zijn nogal gay, maar boeiend? En is t skinny jeans bashen niet een klein beetje 2004? Kindertjes.
Een eigen stijlquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:10 schreef Ventilator het volgende:
Waarom zou je het dan niet meer dragen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:16 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Is skinny broeken dragen ook niet een klein beetje 2004? Hedi Slimane is al een tijdje gestopt, de hype is nu wel zo'n beetje voorbij
net wat minder triest dan mensen die consistent een jaar te laat zijn met het meeliften op trends.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:00 schreef got.rice het volgende:
[..]
Waarom zou je het dan niet meer dragen?Beetje sad als je een bepaald kledingstuk niet/wel draag vanwege een hype/trend. fail
Ik heb ook eigen stijl want ik had laatst een net overhemd aan, een baggy hiphopbroek en een bomberjackquote:
Ik ben zelf sowieso niet echt van het meeliften op de trends van elk seizoen, al doe ik elk jaar wel weer genoeg ideeën op uit de verschillende collecties. Ik krijg alleen het idee dat veel mensen op die foto's wel het idee hebben dat ze vernieuwend en hip bezig zijn, terwijl deze trend in werkelijkheid al een paar seizoenen geleden na die Dior shows de hype was en nu wat afgezaagd begint te worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:00 schreef got.rice het volgende:
[..]
Waarom zou je het dan niet meer dragen?Beetje sad als je een bepaald kledingstuk wel of niet draagt vanwege een hype of trend
Ok, thanks man ik ga gelijk morgen naar de winkelquote:
Dat maakt toch niet uit? Jij hebt er toch geen last van als iemand anders een stuk kleding draagt wat volgens jou afgezaagd is, zolang diegene het maar mooi vindt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:25 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik ben zelf sowieso niet echt van het meeliften op de trends van elk seizoen, al doe ik elk jaar wel weer genoeg ideeën op uit de verschillende collecties. Ik krijg alleen het idee dat veel mensen op die foto's wel het idee hebben dat ze vernieuwend en hip bezig zijn, terwijl deze trend in werkelijkheid al een paar seizoenen geleden na die Dior shows de hype was en nu wat afgezaagd begint te worden.
Ik geloof niet dat iemand in dit topic daadwerkelijk ergens last van heeft in het dagelijks leven, we wisselen gewoon wat meningen uit.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:57 schreef got.rice het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Jij hebt er toch geen last van als iemand anders een stuk kleding draagt wat volgens jou afgezaagd is, zolang diegene het maar mooi vindt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |