abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68565796
Die zakelijke lui zijn wel hard
De rest is gay
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:56:48 #202
168255 J.Herrer
pi_68565986
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:10 schreef Ventilator het volgende:
..wat een zielige reacties. Is weer duidelijk hoe Nederlanders denken over mensen met een eigen stijl! 9 van de 10 zijn nogal gay, maar boeiend? En is t skinny jeans bashen niet een klein beetje 2004? Kindertjes.
Zo je kickt ff een historisch topic om iedereen op zijn plaats te zetten! touche
Die neger was ik alweer vergeten, maar als ik zo weer terugzie past er maar 1 smilie bij:
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_68581468
quote:
..wat een zielige reacties. Is weer duidelijk hoe Nederlanders denken over mensen met een eigen stijl! 9 van de 10 zijn nogal gay, maar boeiend? En is t skinny jeans bashen niet een klein beetje 2004? Kindertjes.
Is skinny broeken dragen ook niet een klein beetje 2004? Hedi Slimane is al een tijdje gestopt, de hype is nu wel zo'n beetje voorbij
pi_68581535
quote:
Een eigen stijl .

Ja dat is het idd, het is niet blindelings elkaar volgen, want zodra je je in skinny jeans met een raar truitje hult, heb je ineens een eigen stijl. Wel een geniaal concept trouwens, maar het is natuurlijk de grootste onzin.
pi_68582051
Jij hebt het over een unieke stijl. Dat is wat anders.

Een eigen stijl hebben is zoiets als een stijl die bij je past, die je je 'eigen' hebt gemaakt. 't Gaat er dus om dat het fijn is om te zien dat er ook nog mensen zijn die dat daadwerkelijk doen. Als casual bij je past is dat prima, maar ik geloof niet dat iedereen die zich casual kleedt dat ook als bewuste keuze doet. En dat is eigenlijk ook prima. Maar ga niet lopen zeiken als iemand het heeft over een eigen stijl.
voyeurism is participation
pi_68582073
Ah op die manier. Mjah maar ik vraag me af hoever dat echt zo is, is het daar ook niet gewoon meedoen met de mode?

En voor iedereen die huilt dat mensen er in Nederland zo droevig slecht bijlopen, ga eens naar een willekeurige kunstacademie. Daar kun je ook genoeg foto's maken die hier of in het meisjestopic passen.
pi_68585330
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 02:16 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Is skinny broeken dragen ook niet een klein beetje 2004? Hedi Slimane is al een tijdje gestopt, de hype is nu wel zo'n beetje voorbij
Waarom zou je het dan niet meer dragen? Beetje sad als je een bepaald kledingstuk wel of niet draagt vanwege een hype of trend
.mwep
pi_68585402
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:00 schreef got.rice het volgende:

[..]

Waarom zou je het dan niet meer dragen? Beetje sad als je een bepaald kledingstuk niet/wel draag vanwege een hype/trend. fail
net wat minder triest dan mensen die consistent een jaar te laat zijn met het meeliften op trends.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:45:50 #209
168255 J.Herrer
pi_68586447
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 02:22 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Een eigen stijl .
Ik heb ook eigen stijl want ik had laatst een net overhemd aan, een baggy hiphopbroek en een bomberjack
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_68587368
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:00 schreef got.rice het volgende:

[..]

Waarom zou je het dan niet meer dragen? Beetje sad als je een bepaald kledingstuk wel of niet draagt vanwege een hype of trend
Ik ben zelf sowieso niet echt van het meeliften op de trends van elk seizoen, al doe ik elk jaar wel weer genoeg ideeën op uit de verschillende collecties. Ik krijg alleen het idee dat veel mensen op die foto's wel het idee hebben dat ze vernieuwend en hip bezig zijn, terwijl deze trend in werkelijkheid al een paar seizoenen geleden na die Dior shows de hype was en nu wat afgezaagd begint te worden.
pi_68652021
Waar kan je die zakelijke kleren in nederland kopen ?
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_68698658
In de winkel, obviously
pi_68805763
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 17:15 schreef Azaron het volgende:
In de winkel, obviously
Ok, thanks man ik ga gelijk morgen naar de winkel
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:57:25 #214
45512 got.rice
slipkont
pi_68820933
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:25 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Ik ben zelf sowieso niet echt van het meeliften op de trends van elk seizoen, al doe ik elk jaar wel weer genoeg ideeën op uit de verschillende collecties. Ik krijg alleen het idee dat veel mensen op die foto's wel het idee hebben dat ze vernieuwend en hip bezig zijn, terwijl deze trend in werkelijkheid al een paar seizoenen geleden na die Dior shows de hype was en nu wat afgezaagd begint te worden.
Dat maakt toch niet uit? Jij hebt er toch geen last van als iemand anders een stuk kleding draagt wat volgens jou afgezaagd is, zolang diegene het maar mooi vindt.
.mwep
pi_68821852
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:57 schreef got.rice het volgende:

[..]

Dat maakt toch niet uit? Jij hebt er toch geen last van als iemand anders een stuk kleding draagt wat volgens jou afgezaagd is, zolang diegene het maar mooi vindt.
Ik geloof niet dat iemand in dit topic daadwerkelijk ergens last van heeft in het dagelijks leven, we wisselen gewoon wat meningen uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')