Kom op hé , je gaat je toch niet kleden om op te vallen , hoe zielig kan je zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 12:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ach, de een gaat lopen gillen hoe ontzettend heteroseksueel en mannelijk hij wel niet is op een internetforum om op te vallen en de ander kleedt zich wat exentrieker dan de rest om op te vallen.
Iedere gek z'n gebrek toch?
Zat hij vorige week niet bij Smaken verschillen?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:22 schreef -skippybal- het volgende:
-EDIT- Oh, plaatjes doen het hetKlikken dan maar!!
http://3.bp.blogspot.com/(...)600-h/10092008_6.jpg
Urkel!!!quote:
Die tweede een ander kapsel en andere bril en ik ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 9 april 2009 12:01 schreef MrBrightside het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is tof.
[ afbeelding ]
Hij is tof.
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:25 schreef Chav het volgende:
[..]
Zat hij vorige week niet bij Smaken verschillen?
Kom op man , met dit soort idote kleding vragen ze er om om afgezeken te wordenquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:02 schreef Azaron het volgende:
Best wel grappig hoe al de keyboardwarriors die waarschijnlijk gepaard gaan met bandshirts en zwarte straight leg broeken iedereen met een beetje stijl afzeiken
"e:Op donderdag 9 april 2009 12:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de enige twee opties.
En mensen die hun zogenaamde excentriciteit moeten hebben van hun kleding, zijn het vaak totáál niet.
Misschien moeten jullie het inderdaad maar bij plaatjes kijken houden, lezen is blijkbaar toch een minder goed idee.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Kom op hé , je gaat je toch niet kleden om op te vallen , hoe zielig kan je zijn
tja je moet toch een benaming verzinnen he..quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Scandiboys is dat net zoiets als de Socaboys?
Alleen die man in pak kan ik wel waarderen.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nee hoor. Om ontopic te blijven, wat voorbeelden:
zweedse jongens:
Precies, een subtiel stukje sprezzatura in een verder nette outfit maakt veel meer indruk op me dan zo'n combinatie van compleet contrasterende kleuren, patronen en stoffen die willekeurig bij elkaar geraapt lijkt te zijn. Sowieso is er meer lef en creativiteit voor nodig voor een jong iemand om er bijvoorbeeld zo:quote:Op zondag 12 april 2009 00:40 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Alleen die man in pak kan ik wel waarderen.
Het heeft niks met durven of niet durven te maken. Het is allemaal imo too much trendywendy: Skinny pants, sjaaltje, jeanspijpen in laarzen gestopt, neonkleuren, sneakers, ketting. Maar in Nederland zie je in A'dam ook een 1-persoons-variant hierop: Converse handtas, Adidas trainingsbroek of skinnyjeans, Arafat-sjaaltje, rozenkransje,etc. Ik vind ze allemaal zo op elkaar lijken, dus uniek is het al weer niet.
Persoonlijk ben ik meer van less is more. Eén van die eerdergenoemde aspecten subtiel verwerkt in je dagelijkse outfit is al goed genoeg.
Nou dit ziet er nog erger uit dan zo'n scandinavierquote:Op donderdag 9 april 2009 02:19 schreef MrBrightside het volgende:
Oh. Voor Amsterdam zijn er trouwens ook wat streetstyle blogs, het leeft een heel klein beetje, al haalt het het zeker niet bij Copenhagen of Stockholm.
www.damstyle.blogspot.com
www.fadtony.blogspot.com
www.amsterdamstreetstyle.blogspot.com
Die laatste is nieuw, staan nog geen foto's op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |