Die 2e ziet er wel leuk uit, alleen soms heb ik ook echt zoiets vanquote:Op zondag 29 maart 2009 01:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nee hoor. Om ontopic te blijven, wat voorbeelden:
zweedse jongens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] aw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
finse jongens:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens. Die broeken zijn gewoon té strak. Beetje strakke broek heb ik ook, gister nog zo´n kekke zwarte gekocht, low-waist en regular fit. LEGENDARY.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jawel, maar zij volgen evengoed de massa alleen loopt de massa dan wat voor op de Nederlandse massa.
Ik heb gewoon een probleem met die broeken. Ofwel je ziet spillepoten, of O-benen, of dikke benen. En ik vind dat de verhoudingen zo zoekraken. Bijna iedereen lijkt korte benen en een lang bovenlijf te hebben en ik val op lang en lange benen.
Jij bent om te janken dat je je serieus met 'streetstyle' en dat soort onzin bezig houdt.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:17 schreef MrBrightside het volgende:
Het is gewoon een feit dat in Scandinavische steden streetstyle veel groter is dan in andere steden in Europa. Ik denk niet dat streetstyle representatief is voor de gemiddelde zweed of deen. Dat hoeft ook helemaal niet. Het is wel echter de hippe modieuze jeugdcultuur.
De reacties in dit topic zijn echt om te janken trouwens.
Doe niet zo kortzichtigquote:Op donderdag 9 april 2009 07:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
Jij bent om te janken dat je je serieus met 'streetstyle' en dat soort onzin bezig houdt.
Of je bent homo.
quote:Op donderdag 9 april 2009 02:19 schreef MrBrightside het volgende:
Oh. Voor Amsterdam zijn er trouwens ook wat streetstyle blogs, het leeft een heel klein beetje, al haalt het het zeker niet bij Copenhagen of Stockholm.
www.damstyle.blogspot.com
www.fadtony.blogspot.com
www.amsterdamstreetstyle.blogspot.com
Die laatste is nieuw, staan nog geen foto's op.
En dat leid je af uitquote:Op donderdag 9 april 2009 02:17 schreef MrBrightside het volgende:
Het is gewoon een feit dat in Scandinavische steden streetstyle veel groter is dan in andere steden in Europa. Ik denk niet dat streetstyle representatief is voor de gemiddelde zweed of deen. Dat hoeft ook helemaal niet. Het is wel echter de hippe modieuze jeugdcultuur.
De reacties in dit topic zijn echt om te janken trouwens.
Jij bent om te janken dat je op internet anoniem mensen gaat afzeiken die daadwerkelijk interesses hebben.quote:Op donderdag 9 april 2009 07:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
Jij bent om te janken dat je je serieus met 'streetstyle' en dat soort onzin bezig houdt.
Of je bent homo.
Het aantal foto's, de mensen die op de foto's staan en ook inderdaad in het wild, ja. Misschien heb je er minder oog voor en valt het je niet zo op, dat zou kunnen.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dat leid je af uitHet aantal foto's op websites? Want 'in het wild' zie je ze even weinig lopen in Scandinavische steden als in elke andere stad in Europa.
Ze zullen het wel doen om op te vallen ja , typisch gevalletje van chronisch gebrek aan aandacht.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:32 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
...
Over die laatste drie foto's: dat vind ik ook niet tof. Die laatste twee gasten zie je trouwens overal op het internet, in ieder geval omdat ze opvallen, ze doen ook iets in de mode of zo geloof ik.
Die beentjes ookquote:Op donderdag 9 april 2009 11:53 schreef boskameel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een site. Wtf, daar ga je toch niet in lopen? Weg mannelijkheid. Oh wat hebben ze verder allemaal een mooie unieke stijl, skinnyjeans, natuurlijk met een sjaaltje, en quasi-interessante houding
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Nou ik ben heel benieuwd als ik over een paar weken in Kopenhagen zitquote:Op donderdag 9 april 2009 11:34 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Het aantal foto's, de mensen die op de foto's staan en ook inderdaad in het wild, ja. Misschien heb je er minder oog voor en valt het je niet zo op, dat zou kunnen.In Stockholm/Copenhagen is er echter wel meer streetstyle te vinden dan bijv. in Amsterdam. Het begint al met je broekspijpen omkrullen, volgens mij hebben behoorlijk veel mensen dat daar (aldus een vriend van mij die er laatst was), en dat is toch echt doorgestroomd uit streetstyle (en ook wel sommige designers).
Als lachmateriaal, ja.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:26 schreef MrBrightside het volgende:
Maar toch, ze vallen in ieder geval wel op in de menigte.
Die wilde ik ook net postenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:22 schreef -skippybal- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stijl m´n aars! Dit is gewoon verkapt Downsyndroom.
-EDIT- Oh, plaatjes doen het hetKlikken dan maar!!
http://3.bp.blogspot.com/(...)600-h/10092008_6.jpg
Dat zijn inderdaad de enige twee opties.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ach, de een gaat lopen gillen hoe ontzettend heteroseksueel en mannelijk hij wel niet is op een internetforum om op te vallen en de ander kleedt zich wat exentrieker dan de rest om op te vallen.
Iedere gek z'n gebrek toch?
Kom op hé , je gaat je toch niet kleden om op te vallen , hoe zielig kan je zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 12:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ach, de een gaat lopen gillen hoe ontzettend heteroseksueel en mannelijk hij wel niet is op een internetforum om op te vallen en de ander kleedt zich wat exentrieker dan de rest om op te vallen.
Iedere gek z'n gebrek toch?
Zat hij vorige week niet bij Smaken verschillen?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:22 schreef -skippybal- het volgende:
-EDIT- Oh, plaatjes doen het hetKlikken dan maar!!
http://3.bp.blogspot.com/(...)600-h/10092008_6.jpg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |