Dat gedrag zie je ook als een buschauffeur mensen aanspreekt op hun gedrag.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:44 schreef Myuym het volgende:
Waarom kijken die andere 16 mensen dan alleen maar toe?
Das veiliger denk ik, daarnaast weet je niet hoeveel daarvan bejaarde of ouders met kinderen ofzo zijn.
Maar er zouden toch wel een paar moeten tussen zitten die hadden kunnen helpen.
Dat zie je helaas niet alleen in Arnhem.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Omdat in arnhem je nooit geholpen word door anderen.
Hoe vaak ik wel niet dit soort shitzooi mee heb gemaakt in de bus.
Meiden die worden lastig gevallen door van die mocro's.
(die komen dan altijd bij mij zitten lol ik ben nogal groot dus dan flikkeren die mietjes meestal gauw op)
Of de bus chauffeur die lastig gevallen word.
Mensen die gewoon vervelend doen.
Het is echt een walgelijke stad.
En dit is nu net het probleem, mensen roepen dit wel (vooral op internet) maar uiteindelijk kijktquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:56 schreef Detecheda het volgende:
wow ik zou die kop hebben vastgepakt en tegen de raam van de bus hebben geramd tot bloedens toe. Daarna; Buschuaffeur, doe je de deur open? eruit schoppen en weer zitten op je plaats.
Er staat nergens dat niemand hielp. Dat neem je aan, maar hoeft niet zo te zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:36 schreef Colnago het volgende:
Waarom kijken die andere 16 mensen dan alleen maar toe?
En maar klagen dat er zoveel mis is in de maatschappij natuurlijk.
Juist. Als het er echt om gaat, is niemand thuis. Heb ook wel eens heibel gehad bij een tramhalte op het Rokin, tig mensen om je heen en iedereen kijkt de andere kant uit. Echt idioot.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dit is nu net het probleem, mensen roepen dit wel (vooral op internet) maar uiteindelijk kijkt
iedereen toe.
Uiteraard. Als je ingrijpt komt de politie je oppakken voor openbare geweldpleging. Nee laat dan maar een onschuldig koppel (bijna) de dood in worden getrapt. Gewoon rustig de politie bellen, lekker toekijken en alles komt goed.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dit is nu net het probleem, mensen roepen dit wel (vooral op internet) maar uiteindelijk kijkt
iedereen toe.
waarom zou dat er niet staan denk je?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:14 schreef Lkw het volgende:
[..]
Er staat nergens dat niemand hielp. Dat neem je aan, maar hoeft niet zo te zijn.
Waarom zou het er wel staan denk jij?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:48 schreef Colnago het volgende:
[..]
waarom zou dat er niet staan denk je?
Er staat,quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:29 schreef Lkw het volgende:
[..]
Waarom zou het er wel staan denk jij?
Ik zie het niet in ieder geval, alleen dat er 20 mensen in die bus zaten.
Wat denk je zelf?quote:
Ja zeg, de politie heeft wel wat beters te doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:30 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard. Als je ingrijpt komt de politie je oppakken voor openbare geweldpleging. Nee laat dan maar een onschuldig koppel (bijna) de dood in worden getrapt. Gewoon rustig de politie bellen, lekker toekijken en alles komt goed.
Marokkanencountry zeker?quote:Op zondag 29 maart 2009 08:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Is idd. een vreselijke stad, trouwens.. heb er jarenlang gewoond, blij dat ik er weg ben..
De hoogste tijd voor de PVV.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:43 schreef Colnago het volgende:
Nu is er weer een hoofdconducteur (in burger) mishandeld omdat hij een man aansprak die in de trein (op het balkon) stond te zeiken.
De man is zodanig geschopt en geslagen dat hij het bewustzijn verloor.
Dus ik snap wel dat mensen niks meer durven zeggen maar dat houd dan wel in dat de aso's de macht hebben in het land.
quote:
Helemaal mee eens, maar met onze linkse rakkers in het parlement zal geen enkel punt er ooit doorheen komenquote:Op zondag 29 maart 2009 11:06 schreef Colnago het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval een goed plan zo te zien.
Het is een kerntaak van de overheid om de Nederlandse burger zo veel als mogelijk is te bevrijden van de criminaliteit. Door een "zero tolerance"-beleid en aanmerkelijk strenger te straffen, kan de criminaliteit binnen 4 jaar tenminste met de helft worden verminderd.
Om dat te bereiken moeten de volgende maatregelen worden genomen:
Bij geweldsmisdrijven en andere ernstige overlast veroorzakende misdrijven zeer forse minimumstraffen en substantiële verhoging van de maximumstraffen;
Versobering van het gevangenisregime: geen televisie meer in cellen, geen keuze uit verschillende maaltijden, geen toegang tot internet, geen airconditioning
Criminelen moeten in boevenpakken in het openbaar werkzaamheden verrichten
De identiteit en straf van veroordeelde criminelen wordt via een website bekend gemaakt. De overheid wordt als het gaat om pedofielen verplicht – na afloop van hun detentie – de wijken waar betrokkenen gaan wonen hierover te informeren
Criminelen dienen de kosten van hun proces en detentie (mee) te betalen, hun gehele financiële vermogen moet hiervoor te worden uitgeput
De korting op de maximumstraf in het geval van poging tot misdrijf wordt afgeschaft
De vervroegde invrijheidsstelling na 2/3 van de straf wordt afgeschaft
Zwaardere straffen voor beschadiging/vernieling van ons cultureel erfgoed
Afschaffen 0900-8844 nummer, politiebureaus moeten altijd bereikbaar zijn voor de burger, op grote politiebureaus dienen burgers 24 uur per dag aangifte te kunnen doen
Minder stafmedewerkers en meer uitvoerenden politiemensen: schaal 9 moet de straat op!
Het financieel plukken van criminelen moet een wettelijke verplichting van politie en OM worden
Denaturalisatie en uitzetting van straatterroristen met een dubbele nationaliteit
Introductie administratieve detentie en andere vrijheidsbenemende maatregelen bij terrorisme
Invoering absoluut kraakverbod
Geheel drugsvrij maken van gevangenissen door inzet drugshonden en intensieve fysieke controle na bezoek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |