Mannen met vlechtjes in hun zakhaarquote:Op maandag 30 maart 2009 06:21 schreef SuperwormJim het volgende:
'Mannen' met een kale zak [ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mannen met vlechtjes in hun zakhaar
PLAYAquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:03 schreef jennafan het volgende:
Mijn vriendin wilde dat eerst ook niet. Toen heeft een vriendin van mijn vriendin het mooi kaal geschoren bij mij
Haha...was mooi zeg. Mijn eigen vriendin keek gewoon toe hoe een vriendin van haar het bij mij scheerde. Vooral toen ze mijn balzak moest doen en ze mijn harry aan de kant moest schuiven...quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:03 schreef jennafan het volgende:
Mijn vriendin wilde dat eerst ook niet. Toen heeft een vriendin van mijn vriendin het mooi kaal geschoren bij mij
Wel pics van beide maar die zend ik liever niet via het forum. Via msn kan wel maar niet hier.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:21 schreef raaavi het volgende:
[..]
pics van beide?
Als die vriendin geiler zou zijn dan je vriendin, en je een boner zou krijgen
had je denkik ruzie
Raar verhaal. Scheer maar lekker zelfquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:34 schreef jennafan het volgende:
[..]
Wel pics van beide maar die zend ik liever niet via het forum. Via msn kan wel maar niet hier.
Ik kreeg overigens wel een beetje een boner, dat was de reden dat mijn vriendin het over wilde nemen:)
PM ze danquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:34 schreef jennafan het volgende:
[..]
Wel pics van beide maar die zend ik liever niet via het forum. Via msn kan wel maar niet hier.
Ik kreeg overigens wel een beetje een boner, dat was de reden dat mijn vriendin het over wilde nemen:)
als je dan toch bezig bent met pm'enquote:
voeg me maar toe op msn. Mijn postvak op fok doet raar.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:27 schreef MvdZ het volgende:
[..]
als je dan toch bezig bent met pm'enik ben toch wel nieuwsgierig geworden naar de dames in kwestie
Ik was gaan liggen op de grond (vloerbeddking) gewoon. Dan ligt het zaakje ook meteen goed opzich voor het scheren. Mijn vriendin wilde natuurlijk niet dat haar vriendin het schuim uitsmeerde. Begrijpelijk. Dus dat deed ik zelf en haar vriendin mocht daarna gewoon rustig scheren. Ging wel goed. Was wel kriebelig waardoor ik een lichte boner kreeg maarja kan bijna niet anders lijkt mee:Dquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:29 schreef devl1nsect het volgende:
Als je je zak laat scheren, ga je dan op bed liggen met een bus scheerschuim met je benen wijd?![]()
Of sta je dan onder de douche en jij trekt het za(a)kje strak en zij scheert?![]()
Graag uitleg.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:29 schreef jennafan het volgende:
[..]
voeg me maar toe op msn. Mijn postvak op fok doet raar.
Bedankt voor je uitleg.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:36 schreef jennafan het volgende:
[..]
Ik was gaan liggen op de grond (vloerbeddking) gewoon. Dan ligt het zaakje ook meteen goed opzich voor het scheren. Mijn vriendin wilde natuurlijk niet dat haar vriendin het schuim uitsmeerde. Begrijpelijk. Dus dat deed ik zelf en haar vriendin mocht daarna gewoon rustig scheren. Ging wel goed. Was wel kriebelig waardoor ik een lichte boner kreeg maarja kan bijna niet anders lijkt mee:D
Stofzuigen is het hele werkwoord. -en halen wij eraf.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |