Zometeen heeft ie echt geen vriendin meer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een, vindt je vriendin vast leuk als je dat voor haar doet
dat was niet de op liefjequote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een, vindt je vriendin vast leuk als je dat voor haar doet
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]ik heb dat ooit een keer gedaan
haha jong en onwetend
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]ik heb dat ooit een keer gedaan
haha jong en onwetend
't was valentijns dag !quote:
ik zal eens kijkenquote:
ach gossie wat romantischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peter Griffin zei het gisternacht.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:16 schreef Jimbo het volgende:
(ik zag het bij hogan knows best en daar zeiden ze dat t hoed voor je relatie was)
zie je , het rug scheren is gewoon een hype !quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:38 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Peter Griffin zei het gisternacht.![]()
Ohja:
Ik durf de zak van Jimbo ook niet aan te raken hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:25 schreef hoerezooi het volgende:
ff voor de duidelijkheid, je bij je vriendin groeit nog geen schaamhaar, jij scheert je zak en zij durf je zak niet aan te raken?![]()
als je vriendin ben van iemand dan neem ik aan dat zijn zak niet helemaal onbekend gebied isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik durf de zak van Jimbo ook niet aan te raken hoor.
Nouja die details weten we niet of dat onbekend gebied is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:29 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
als je vriendin ben van iemand dan neem ik aan dat zijn zak niet helemaal onbekend gebied is
en ts zn vriendin is 10
mensen die een user als jimbo ook maar een beetje serieus nemenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:25 schreef hoerezooi het volgende:
ff voor de duidelijkheid, je bij je vriendin groeit nog geen schaamhaar, jij scheert je zak en zij durf je zak niet aan te raken?![]()
quote:
Goede samenvatting van het topic.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:25 schreef hoerezooi het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |