Thanx!quote:
Kut Marokkanen ook altijd.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Posting troll is obvious. Paupertje, ga hem gewoon lekker in de winkel scoren.
DAT DIT KAN OP MIJN MOOIE FOK! ONGELOFELIJK!
Ja torrents zijn altijd betrouwbaar, je moet alleen vuze ofzo downloaden om ze te openen. Maar als je dat al te eng vindt kun je hem beter kopen idd.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:57 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Thanx!
Ik weet alleen niet of die sites wel te vertrouwen zijn, daarom gebruik ik google liever niet.
Modjes zijn ff de hond uitlaten voor het avondeten....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Posting troll is obvious. Paupertje, ga hem gewoon lekker in de winkel scoren.
DAT DIT KAN OP MIJN MOOIE FOK! ONGELOFELIJK!
Ja echt he...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:59 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja torrents zijn altijd betrouwbaar, je moet alleen vuze ofzo downloaden om ze openen. Maar als je dat al te eng vindt kun je hem beter kopen idd.
Dat geldt niet voor software...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:01 schreef Rosbief het volgende:
Downloaden is legaal toch? Alleen uploaden mag niet!
Niet altijd, maar aan de comments te lezen haal je er dat meestal wel uit, en je ziet aan bestanden vanzelf wel wat je binnenhaalt.quote:
Krijg ik hem dan naar Marokko opgestuurd?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:58 schreef geelkuikentje het volgende:
Opzouten met je illegale linkjes
http://store.steampowered.com/agecheck/app/12210/
Koop gewoon...
Ik weet niet of steam ook werkt in Marokko. Heb je geen shops in Marokko waar je legale software/games kan kopen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:03 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Krijg ik hem dan naar Marokko opgestuurd?
Ben je zeker!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:04 schreef Steengijl het volgende:
Kutkloon
Dan moet ik helemaal de stad in, en met dit hondenweer hier zie ik dat niet zitten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:04 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik weet niet of steam ook werkt in Marokko. Heb je geen shops in Marokko waar je legale software/games kan kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |