abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67571268
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 09:31 schreef MarMar het volgende:

[..]

In dit soort gevallen vind ik tattoos ook stom DD
Zijn we het toch eens een keer eens
pi_67573484
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 10:38 schreef Stali het volgende:

[..]

Iemand heeft mij hier recent uitgelegd wat een tosti betekent en wat niet is kan nog komen. .
Ach veel meer uitlubberen dan al gebeurt is met het uitpersen van kindjes zal vast niet gebeuren

Hoewel ik wel gehoord heb dat zwaartekracht een bitch is als je oud wordt!
pi_67574639
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:54 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ach veel meer uitlubberen dan al gebeurt is met het uitpersen van kindjes zal vast niet gebeuren

Hoewel ik wel gehoord heb dat zwaartekracht een bitch is als je oud wordt!
Dat is gewoon een kwestie van na de bevalling weer strak laten dichtnaaien. .

Ik vind het vreemd trouwens, je hoorde toch vroeger nooit iets over dat je schaamlippen op den duur gaan hangen?
Het kan aan mij liggen maar ik wist echt niet wat ik hoorde, jij wel? En werkt zoiets als een spijkerbroek dan niet als een soort BH, vraag ik me eigenlijk af.
pi_67575870
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 12:29 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat is gewoon een kwestie van na de bevalling weer strak laten dichtnaaien. .

Ik vind het vreemd trouwens, je hoorde toch vroeger nooit iets over dat je schaamlippen op den duur gaan hangen?
Het kan aan mij liggen maar ik wist echt niet wat ik hoorde, jij wel? En werkt zoiets als een spijkerbroek dan niet als een soort BH, vraag ik me eigenlijk af.
Dat doet een spijkerbroek wel met kontjes

Lekker strak in et broekje en dan opeens 20 cm lager hangende billen als de broek uit gaat

Ach mensen proberen tegenwoordig met alle macht de zwaartekracht tegen te gaan, tieten worden gelift, gezichten worden gelift, oogleden worden gelift, buikjes worden getucked, dus ja, logischerwijs zijn de schaamlippen dan ook een keer aan de beurt samen met het anusbleken.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 13:55:36 #205
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_67577391
Ik zat zo eens naar mijn scherm te staren....en dacht....19inch ...hoe je het ook wend of keert, das een flinke klabanus. Maar als die met bloed volgepompt moet worden, hoeveel energie hou je dan eigenlijk over om te bewegen? En is dat niet vreselijk onhandig? Krijg je dan niet iets van, ik blijf liggen, kom jij maar bovenop schatje?

Ja, ik heb op het moment inderdaad geen zin in werken, voor iemand daar over begint...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_67585847
"?
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:46 schreef Stali het volgende:
Jij bent een goed mens, dipshit.
[..]

Niet opgeven he, ooit vind je er vast wel een die niet bij je hoeft rond te zwemmen. .
Niet opgeven he, uiteindelijk merkt een mannelijke fokker wel op hoe vreselijk stoer jij anoniem andere vrouwen durft af te kraken en wordt je bloempje toch nog eens geplukt

Echt he, ik kom máánden niet in dit subforum, één fakking post en wie moet er meteen weer bovenop springen? Jij moet wel ontstellend lelijk zijn, anders deed je niet zo onaardig tegen vrouwen.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 20:12:44 #207
233083 DeRuphelman
To the moon and beyond
pi_67589604
heey TS is er weer

en ik zeg eerlijk:

mijn jongeheer is 14 cm bij een erectie

zo dus ik schaam me nergens voor
  dinsdag 31 maart 2009 @ 20:14:38 #208
233083 DeRuphelman
To the moon and beyond
pi_67589668
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 18:11 schreef Dipkip het volgende:
"?
[..]

Niet opgeven he, uiteindelijk merkt een mannelijke fokker wel op hoe vreselijk stoer jij anoniem andere vrouwen durft af te kraken en wordt je bloempje toch nog eens geplukt

Echt he, ik kom máánden niet in dit subforum, één fakking post en wie moet er meteen weer bovenop springen? Jij moet wel ontstellend lelijk zijn, anders deed je niet zo onaardig tegen vrouwen.
Jij moet wel ontstellend lelijk zijn, anders deed je niet zo onaardig tegen vrouwen.

mooi gezegd
pi_67589682
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 18:11 schreef Dipkip het volgende:
"?
[..]

He dipshit. .
Een regeltje van mij en dan ga je weer helemaal los. Echt zo gaaf, vind ik dat.
Maar even voor de duidelijkheid, ik ben eigenlijk altijd vriendelijk tegen andere users, ook tegen andere vrouwen en dat ik dat tegen jou niet ben mag je dan ook eindelijk wel eens persoonlijk gaan opvatten.
pi_67589738
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 20:14 schreef DeRuphelman het volgende:

[..]

Jij moet wel ontstellend lelijk zijn, anders deed je niet zo onaardig tegen vrouwen.

mooi gezegd
Ik ben er echt he-le-maal kapot van.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 21:01:42 #211
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_67591428
Overigens, kent iemand deze site al?

http://www.penissizedebate.com/
pi_67592162
De maximale grootte van een lul is trouwens zo rond de 2,1 meter
  dinsdag 31 maart 2009 @ 21:22:02 #213
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_67592194

pi_67594092
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 21:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
De maximale grootte van een lul is trouwens zo rond de 2,1 meter
pi_67594180
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 21:22 schreef Hephaistos. het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is helaas een mooi staaltje fotoshop want ik heb de originele versie weleens gezien. Zal kijken of ik die nog kan vinden.
pi_67594300
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef linkziz25 het volgende:

[..]

Dit is helaas een mooi staaltje fotoshop want ik heb de originele versie weleens gezien. Zal kijken of ik die nog kan vinden.
Ik dacht dat het echt was
pi_67594458
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 20:14 schreef Stali het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid, ik ben eigenlijk altijd vriendelijk tegen andere users, ook tegen andere vrouwen en dat ik dat tegen jou niet ben mag je dan ook eindelijk wel eens persoonlijk gaan opvatten.
Ik heb je nooit een reden gegeven om mij te gaan stalken en iedere post die ik plaats te voorzien van dit geklier op brugklasniveau, dus zeg gewoon wat je zo dwars zit als een volwassene of hou je infantiele smoel verder. Het slaat helemaal nergens op en er op kicken dat je zo onaardig kan doen dat iemand er wat van zegt getuigt ook niet van enige rudimentaire vorm van intelligentie, dus je zult wel geen reden hebben - maar mocht je toch wat kunnen verzinnen zeg het dan gewoon en doe niet zo verwijfd.
pi_67594839
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:13 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik heb je nooit een reden gegeven om mij te gaan stalken en iedere post die ik plaats te voorzien van dit geklier op brugklasniveau, dus zeg gewoon wat je zo dwars zit als een volwassene of hou je infantiele smoel verder. Het slaat helemaal nergens op en er op kicken dat je zo onaardig kan doen dat iemand er wat van zegt getuigt ook niet van enige rudimentaire vorm van intelligentie, dus je zult wel geen reden hebben - maar mocht je toch wat kunnen verzinnen zeg het dan gewoon en doe niet zo verwijfd.
Rustig aan stresskip, want Stali vind ik wel een van de vrouwelijke users hier die het minst verwijfd is. En dat zegt ook wel wat, tis prima user.
pi_67595100
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:13 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Stalken? Iedere post? Kind, waar zit je? .
Deepshit, ik zoek je nergens op. Je post alleen heel zelden in topics waar ik al veel eerder in post, zoals deze. Dat heet tegenkomen.

Toon trouwens maar eens even aan waar ik jou stalk met die op hol geslagen paranoia van je. Maf mens.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:30:19 #220
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_67595179
Bitch fight!
pi_67595191
Woah, wat heb ik gemist?

catfight!
pi_67595233
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef TradingStock het volgende:
Rustig aan stresskip, want Stali vind ik wel een van de vrouwelijke users hier die het minst verwijfd is. En dat zegt ook wel wat, tis prima user.
Ik heb geen flauw idee wie jij bent en de rest van Stali's posts heb ik geen moeite mee, ik vind het alleen nogal kinderachtig iemand duidelijk te willen maken dat je persoonlijk iets tegen ze hebt (persoonlijk.... op het anonieme internet ) door iedere post van diegene aan te grijpen om te gaan zitten katten.

Zeg dan gewoon wat je issue is, dan kan ik er op reageren en is het klaar. Dat achterbakse kattige gedoe vind ik uitermate wijverig, als je een beetje ballen hebt zeg je het gewoon als iets je zo vreselijk dwars zit al maanden lang kom op zeg, wat kan ik nou helemaal gedaan hebben. Ik post voornamelijk over zeep en H&M broeken. Check mn postgeschiedenis maar, ik ben niet echt het type wat loopt te trollen en dit soort sneu gedrag verdient. Ik heb het ook met niemand anders ooit meegemaakt, alleen deze Stalio trol vind het nodig zo te doen en ik wil nou wel eens weten waarom eigenlijk
pi_67595340
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:28 schreef Stali het volgende:
Stalken? Iedere post? Kind, waar zit je? .
Deepshit, ik zoek je nergens op. Je post alleen heel zelden in topics waar ik al veel eerder in post, zoals deze. Dat heet tegenkomen.

Toon trouwens maar eens even aan waar ik jou stalk met die op hol geslagen paranoia van je. Maf mens.
Alsof ik de moeite ga nemen dat allemaal op te zoeken je zegt zelf al dat het langere tijd aan de gang is en dat je er wat mee bedoelt:
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 20:14 schreef Stali het volgende:
He dipshit. .
Een regeltje van mij en dan ga je weer helemaal los. Echt zo gaaf, vind ik dat.
Dus: zeg het maar. Wat heb ik gedaan. Heeft je vriendje naar me gedigiflirt, heb ik je lievelingsbroek lelijk genoemd, gooi het er uit meid.
pi_67595622
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:31 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee wie jij bent en de rest van Stali's posts heb ik geen moeite mee, ik vind het alleen nogal kinderachtig iemand duidelijk te willen maken dat je persoonlijk iets tegen ze hebt (persoonlijk.... op het anonieme internet ) door iedere post van diegene aan te grijpen om te gaan zitten katten.

Zeg dan gewoon wat je issue is, dan kan ik er op reageren en is het klaar. Dat achterbakse kattige gedoe vind ik uitermate wijverig, als je een beetje ballen hebt zeg je het gewoon als iets je zo vreselijk dwars zit al maanden lang kom op zeg, wat kan ik nou helemaal gedaan hebben. Ik post voornamelijk over zeep en H&M broeken. Check mn postgeschiedenis maar, ik ben niet echt het type wat loopt te trollen en dit soort sneu gedrag verdient. Ik heb het ook met niemand anders ooit meegemaakt, alleen deze Stalio trol vind het nodig zo te doen en ik wil nou wel eens weten waarom eigenlijk
Ik heb geen issue met jou, ik vind je gewoon een idioot zoals je post.
Dus als je om mij heen gaat posten kun je wel eens een kat verwachten. Dat is ook FOK! en dan maak je dat ook eens mee.

Je kunt hier nu wel een beetje de huillie gaan uithangen en mij beschuldigen van stalken e.d.
Maar je bent zeker vergeten hoe je een poos geleden iedere keer als een gek persoonlijk te keer ging en op een manier zoals je dat ook in dit topic doet. Ik vind het inderdaad bijzonder grappig hoe ik jou met 1 regeltje over zeik kan krijgen. Heerlijk, daar kan ik van genieten. Ga zo door of negeer me, het is aan jou hoor. .
pi_67595755
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:34 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Alsof ik de moeite ga nemen dat allemaal op te zoeken je zegt zelf al dat het langere tijd aan de gang is en dat je er wat mee bedoelt:
[..]

Dus: zeg het maar. Wat heb ik gedaan. Heeft je vriendje naar me gedigiflirt, heb ik je lievelingsbroek lelijk genoemd, gooi het er uit meid.
Ga je weer. .

Luister eens, je beticht mij van stalken, toon het maar aan met je grote mond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')