Ik snap best dat zo iemand zich belachelijk maakt op dat moment, maar ik gok zomaar dat hij op dat moment zelf ook tegen beter weten in handelt. Als een man zich piepklein (quote:Op zondag 29 maart 2009 12:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Laat hem dat dan in zijn hoofd doen! Zo verwacht je als vrouwzijnde heel wat en dan blijkt er vrijwel niets daar te bungelen! In zo'n geval zou ik mijn lach ook echt niet in kunnen houden denk ik.
Lijkt me vooral heel lachwekkend als het verder een hele sterke stoere gozer is
Het was toch niet haar bedoeling een man belachelijk te maken? Dat had hij al voor haar gedaan! Die gozer kan er dan niets aan doen dat hij een pinkeltje heeft, maar door zo op te scheppen vestigt hij er juist dubbel zoveel aandacht op! Iedere lamlul kan zich dat toch wel bedenken? Als manzijnde zou ik juist een waarschuwinkje geven, snap ook best dat je schrikt als je dat dingetje ziet.. ik bedoel wat ze zegt dat is nog minder dan de helft van wat je zou mogen verwachten en dat zou hij ook moeten wetenquote:Op zondag 29 maart 2009 12:25 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik snap best dat zo iemand zich belachelijk maakt op dat moment, maar ik gok zomaar dat hij op dat moment zelf ook tegen beter weten in handelt. Als een man zich piepklein (. ) opstelt is het ook niet goed, ik ruik gewoon dat dit voor gefrustreerde vrouwen een uitgelezen kans is om een man belachelijk te maken, nou ja, hoe groot ben je zelf dan ?
.
Mja, dat is toch anders weet je!quote:Als ik een plaat van een vrouw in mijn bed aantref die vertelt over al haar ervaring en me helemaal de hemel in neukt en vervolgens blijkt dat ze een mismaakte tosti-kut heeft of ze stinkt als een otter, moet ik ook lachen, maar niet recht in haar bek.
Doe vooral wat jou leuk lijkt, we verschillen hierin en ik vind het gewoonweg zielig om iemand te pakken op zijn tekort-(!!!)komingen.
Prima dat jullie zoveel weten te melden over wat de betreffende man niet moet doen, maar vertel nu eens wat hij wél had moeten doen ? Hoi, ik heb een kleine pik, maar we zien wel wat we ermee doen ? Het is simpelweg een stukje slecht toegepaste hoogmoed. Ik vind het ook onhandig, maar om hem vervolgens uit te lachen ... tja sorry hoor, maar dan laat je je als vrouw toch ook behoorlijk in de bek kijken.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Het was toch niet haar bedoeling een man belachelijk te maken? Dat had hij al voor haar gedaan! Die gozer kan er dan niets aan doen dat hij een pinkeltje heeft, maar door zo op te scheppen vestigt hij er juist dubbel zoveel aandacht op! Iedere lamlul kan zich dat toch wel bedenken? Als manzijnde zou ik juist een waarschuwinkje geven, snap ook best dat je schrikt als je dat dingetje ziet.. ik bedoel wat ze zegt dat is nog minder dan de helft van wat je zou mogen verwachten en dat zou hij ook moeten weten.
En natuurlijk is het hartstikke zielig voor die gozer enzo, maar je kan MarMar niets kwalijk nemen vind ik.
Ik heb vrouwen over van alles horen opscheppen, hun bekkenbodemspieren, de vorm, alles en ik vond het vreselijk geil. Zo heb ik ook hele verhalen over mijn pik, terwijl hij volgens mij redelijk gemiddeld is (met een unieke draai natuurlijk). Of hebben alle vrouwen het alleen maar over de pik van hun partner en is de kut een (te) gevoelig onderwerp, óf weet je simpelweg te weinig over je eigen vleeswaren ? Ik kan boeken schrijven over de kutten van mijn ex-en hoor. Damn.quote:Mja, dat is toch anders weet je!Meer alsof een vrouw op loopt te scheppen over haar strakke kut of whatever en dan blijkt dat er zo een baby uit kan komen lopen ofzo
. Maar heb nog nooit een vrouw horen opscheppen over het formaat van haar kut eigenlijk
en dat is toch weer anders vind ik.. ik weet het niet! Het valt ten eerste niet direct zo op en ik weet niet of het echt een drama is als het daarzo flink uitgewoond is
quote:De gemiddelde lengte van een mannelijke erectie zit zo om de 17 a 18cm en dat is hetgene waar een vrouw het meest begeert, het gaat erom dat ze gestimuleert wordt, daarbij is een te grote penis vaak pijnlijk voor haar en is zeker niet een genot.
Jajaja nou, ik heb al begrepen hoe je dingen verdraait MarMar, gisteren was het uitlachen en nu is het in de lach schieten ... Hier dan nog maar eens mijn goed bedoelde tip voor jou :quote:Op zondag 29 maart 2009 14:19 schreef MarMar het volgende:
Grappig hoe in de lach schieten als misdadig wordt gezien, terwijl dat bekant een reflex is, terwijl gewoon lopen te liegen opeens helemaal goedgepraat wordt en diegene er niets aan kan doen dattie niet gewoon eerlijk is of gewoon zn mond had gehouden
Kom op zeg, een kerel mag wel een klein beetje verantwoordelijkheid nemen voor zn eigen woorden, doe je dat niet, ben je in mijn ogen geen echte vent en dat heeft geen zak met penislengte te maken!
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:39 schreef elcastel het volgende:
Je mag zeggen wat je wilt, alleen in jouw geval zou ik wat vaker mijn mond houden, want tegen de pleepot spetterende diaree klinkt een stuk aangenamer.
Jij kan ook niet lezen zegquote:Op zondag 29 maart 2009 14:27 schreef elcastel het volgende:
[..]
Jajaja nou, ik heb al begrepen hoe je dingen verdraait MarMar, gisteren was het uitlachen en nu is het in de lach schieten ... Hier dan nog maar eens mijn goed bedoelde tip voor jou :
[..].
Naakt?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jij kan ook niet lezen zeg
"iemand mijn slaapkamer uitgelachen"
Alsin, ik schoot in de lach, waardoor hij dus uit de slaapkamer ging..
Het is goed met je MarMar, nuff said. Succes met die plaat voor je kop.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:50 schreef MarMar het volgende:
Jij kan ook niet lezen zeg
"iemand mijn slaapkamer uitgelachen"
Alsin, ik schoot in de lach, waardoor hij dus uit de slaapkamer ging..
Wat heb je dan voor je hoofd als je een grote bek hebt over dingen die je niet waar kan maken?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:56 schreef elcastel het volgende:
[..]
Het is goed met je MarMar, nuff said. Succes met die plaat voor je kop.
Dat die tuinkabouter niet handig was in zijn aanpak waren we het wel over eens dacht ik, het ging mij meer om hoe jij ermee omging en dat voor iemand uit de psychiatrie. Maar blijf het ontwijken, blijf zoeken naar die escape, ik vermaak me prima met je ontwijkende gedrag hoor. Maar over wanhoop gesproken ...quote:Op zondag 29 maart 2009 15:06 schreef MarMar het volgende:
Wat heb je dan voor je hoofd als je een grote bek hebt over dingen die je niet waar kan maken?
ffs zeg
Raar is dat, dat mensen altijd meteen willen dat je ze als patient behandelt zodra bekend wordt dat je in de pyschiatrie zitquote:Op zondag 29 maart 2009 15:09 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat die tuinkabouter niet handig was in zijn aanpak waren we het wel over eens dacht ik, het ging mij meer om hoe jij ermee omging en dat voor iemand uit de psychiatrie. Maar blijf het ontwijken, blijf zoeken naar die escape, ik vermaak me prima met je ontwijkende gedrag hoor. Maar over wanhoop gesproken ...
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:12 schreef MarMar het volgende:
Raar is dat, dat mensen altijd meteen willen dat je ze als patient behandelt zodra bekend wordt dat je in de pyschiatrie zit![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:36 schreef elcastel het volgende:
Absoluut niet, maar je hoeft er ook niet gelijk een nieuwe patient van te maken. Maar ook dit gaf je al aan, het is je brood. Maar doe vooral alles af als een lachertje, ik weet genoeg en je bent inderdaad - zoals Swets aangeeft - niet echt de moeite om een normaal gesprek mee te voeren.
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:12 schreef MarMar het volgende:
Maar goed, als jij beweert op je 18e al even verantwoordelijk en volwassen te zijn als op je 32e, good for you
En :quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:36 schreef elcastel het volgende:
Allejezus, ik vertelde je eerder al dat je erover praat alsof het morgen weer zo zou gaan, je moest er zelfs wederom om lachen. Kortom je bent nog geen centimeter (. ) verder gekomen in die 14 jaar.
Spiegeltje spiegeltje aan de wand ... lezen MarMar lezen ... en een beetje aan je geheugen werken want je valt (wederom) in herhaling.quote:
En jij helemaaaaaaaaaal nietquote:Op zondag 29 maart 2009 15:17 schreef elcastel het volgende:
Spiegeltje spiegeltje aan de wand ... lezen MarMar lezen ... en een beetje aan je geheugen werken wantje valt (wederom) in herhaling.
.
Trut, nu moet ik mijn monitor poetsen, ik hield de cola nu echt niet meer binnen.quote:
Ik lees gewoon wat er staat, je flipflopt dame, al een tijdje, best geinig hoor ...quote:En de subtiele verandering van de betekenis van het woordje uit laat je ook maar lekker voor wat het is![]()
Denk je ? Zeker weten ?quote:Nevermind dan![]()
Eeehhm waar doel je op ?quote:En sorry voor toen, is het nog goed gekomen met je ego?
Ik zal jouw geheugen ook even opfrissen:quote:Op zondag 29 maart 2009 15:17 schreef elcastel het volgende:
Spiegeltje spiegeltje aan de wand ... lezen MarMar lezen ... en een beetje aan je geheugen werken want je valt (wederom) in herhaling.
.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:36 schreef elcastel het volgende:
Maar doe vooral alles af als een lachertje, ik weet genoeg en je bent inderdaad - zoals Swets aangeeft - niet echt de moeite om een normaal gesprek mee te voeren.
Boefje !quote:Op zondag 29 maart 2009 15:23 schreef Xennia het volgende:
Ik zal jouw geheugen ook even opfrissen:
[..]
nee dat deed je dus nietquote:Op zondag 29 maart 2009 15:22 schreef elcastel het volgende:
Ik lees gewoon wat er staat, je flipflopt dame, al een tijdje, best geinig hoor ...
Jawel, maar dan houd je dus van gesprekken die niet de moeite waard zijn.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:25 schreef elcastel het volgende:
[..]
Boefje !
Je weet toch dat ik hier van leef ?
Nee en het klinkt me gelijk niet meer als uitlachen ...quote:Op zondag 29 maart 2009 15:25 schreef MarMar het volgende:
je las dat ik hem uitgelachen heb, ik schreef dat ik hem mijn slaapkamer uitgelachen heb, woordspelletjeding
En ja, hij ging weg toen ik moest lachen en ik vind dat niet zo raar![]()
Ja loop maar weer weg, neem je tijd. Ik weet niet of ik nog kom kijken hoor, ik kreeg zojuist een gouden tip onder ogen in dit topic. En buiten dat, je vergeet dat je alles al had gemeld en neemt mij mee in je cirkeltje. Wat mij betreft heb je genoeg van jezelf laten zien voor vandaag (en de rest van je leven). Succes met je patienten.quote:Kom op zeg, beetje zelfspot kan je ook al niet lezen tussen de regels door zie ik
Maar nu echt nevermind, want mn kiddo is uit bed en ik verveel me niet meer dus
mss kom ik vanavond nog wel even bekvechten met je als de kids weer op bed zijn, manlief heeft namelijk late dienst.
Ik denk het niet. Vrijwel iedere man vindt zijn penis op zijn minst gemiddeld groot. Het is hetzelfde als met intelligentie. Vrijwel niemand vindt zichzelf dommer dan gemiddeld.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:25 schreef Perpetual het volgende:
Ik vermoed dat als een gast met veel grootspraak een meid probeert te pooien, en zo'n kleine blijkt te hebben hij al naar 'straws' aan het graspen was en dondersgoed wist dat dat iets was wat hij had kunnen verwachten van een vreemde.
Hee ik probeer mensen te redden ! Over zorg gesproken !quote:Op zondag 29 maart 2009 15:27 schreef Xennia het volgende:
Jawel, maar dan houd je dus van gesprekken die niet de moeite waard zijn.
Nou ik vermoed dat mannen het ook wel eens over formaat hebben hoor.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Vrijwel iedere man vindt zijn penis op zijn minst gemiddeld groot. Het is hetzelfde als met intelligentie. Vrijwel niemand vindt zichzelf dommer dan gemiddeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |