Ik wilde je vraag niet afbrandenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
Imho ook.
Maar dat maakt niet uit, iemand die sportvragen stelt verwacht dat iedereen sport kijkt, iemand die medische vragen stelt verwacht dat iedereen een arts is.
Veel van de vragen hier hebben niets met algemene kennis te maken maar meet met weetjes en feitjes, dat weet je of je weet het niet, geen algemene kennis.
Wat suggereer je hier?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:34 schreef BasOne het volgende:
iemand die medische vragen stelt verwacht dat iedereen een arts is.
Als het antwoord al letterlijk gegeven is, alleen in een andere taal en met een beetje combineren, en het lukt nog steeds nietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Maar door al die hints en omdat je steeds zei 'nu moeten jullie het wel weten' werd het een beetje vervelend.
In het algemeen liebchen, ik heb er ook een paar gesteld en anderen ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:38 schreef starla het volgende:
[..]
Wat suggereer je hier?![]()
Zoveel medisch getinte vragen stel ik ook weer niet hoor, maximaal 10%....
Ah bedankt voor de info, ik ga mijn vragendatabase overhoop gooien.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:39 schreef qonmann het volgende:
Het hangt ook een beetje vanaf wie er deelnemen.
Meestal weet je wel ongeveer welke vragen het zullen halen
Als bv. Scott of TT aanwezig zijn kun je gerust een relatief moeilijk wielrenvraagje plaatsen etc.
En als Etcetera er is iets over Groningen
Ik probeer vragen te stellen die niet alleen in mijn intresses liggen, maar sommige dingen waarvan ik denk die zijn moeilijk worden binnen 30 seconden beantwoord, en andere dingen waarvan ik denk het is makkelijk duurt het een uur met 20 hints voordat het geraden word.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wilde je vraag niet afbrandenIedereen stelt het liefste vragen over iets die hij of zij interessant vind
zo kan ik bijv. alle mogelijke zin en onzin over NCIS vertellen, maar dat betekend niet dat iemand anders dat ook maar ene reet kan boeien
Ahjoh, maak je er niet zo druk om. Het was ook meer bedoeld omdat het zo'n zware bevalling was, niet om je vraag af te branden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:46 schreef BasOne het volgende:
Ik kan niet ruiken wat een ander weet, daarintegen stel ik het ook niet op prijs als mensen gaan roepen 'god wat ben ik blij dat het beantwoord is'.
Ik kan niet weten wat een ander weet, voor hetzelfde geld was er iemand geweest die het in een minuut had geweten.
Yep, zand erover en verderquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ahjoh, maak je er niet zo druk om. Het was ook meer bedoeld omdat het zo'n zware bevalling was, niet om je vraag af te branden.
Zo kwam het wel overquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ahjoh, maak je er niet zo druk om. Het was ook meer bedoeld omdat het zo'n zware bevalling was, niet om je vraag af te branden.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:55 schreef BasOne het volgende:
Dream theater
BeatlesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jon bon Jovi
Led Zeppelin+1
`
Stand deel 1467:
Zeroku 3
qonnman 1
Mark 1
Ofyles2 1
BasOne 4
Starla 2
Tomtomaat
Terpentin07 1I feel kinda Locrian today
Forum Opties | |