Renaat is een klein jongetje in de grote-mensen-wereld, die vindt alles schitterend.quote:
Dan zou ik ook zeker op de VRT overschakelen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nederland moest eens een renner van het kaliber Boonen hebben, dan zouden we wat meemaken met Peppi en Kokki in de commentaarbox.
Pardonquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:32 schreef wimderon het volgende:
De volgende keer ook gezeik op de NOS graag. De VRT is minder chauvinistisch dan de NOS.
Nou als je de wielertopics volgt weet je dat er ook heeeel veel, naar mijn mening terechte, kritiek is op NOS en z'n commentators. En over zogenaamde succesjournalistiek, dat geldt natuurlijk ook voor VRT. Zie b.v. maar vrouwentennis.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nederland moest eens een renner van het kaliber Boonen hebben, dan zouden we wat meemaken met Peppi en Kokki in de commentaarbox. Sporza covert tenminste bijna al het wielrennen, de NOS niks buiten de grote afspraken. Ja, tenzij er ineens een Nederlander vooraan mee gaat doen.
En het valt bij de NOS natuurlijk niet zoveel op omdat je zelf meejuichtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:03 schreef El_Bassie het volgende:
Inderdaad, de VRT is zeker niet minder chauvinistisch dan de NOS.
Hij zei dus gewoon Bole, die die sprint ook won.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:43 schreef tong80 het volgende:
Haussler won de sprint van zijn groepje en de verslaggever zei Boonen
Verstond ik het verkleerdquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij zei dus gewoon Bole, die die sprint ook won.
Die vallen al geruime tijd tegen... Evans heeft vandaag pas de eerste overwinning van de ploeg behaald in de Coppa Bartali. In de kasseikoersen zijn ze dit seizoen echt triest bezig. Misschien dat Gilbert morgen het moraal in de ploeg wat meer op kan krikken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:21 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, alleen de uitslag. Ligt het aan mij of viel Silence-lotto wat tegen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:32 schreef wimderon het volgende:
De volgende keer ook gezeik op de NOS graag. De VRT is minder chauvinistisch dan de NOS.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:39 schreef Ereinion het volgende:
Dit soort topics eindigen ook altijd hetzelfde.
Dat zei Wuyts wel, ik heb het nota bene net nog teruggekeken aangezien ik de hele koers heb opgenomen. Hij had het over dat McEwen slim in het wiel ging zitten en wat inhield en dat Hoogerland zich toch zou opblazen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat was dan ook niet wat Wuyts zei.
Oh nee hoor, het gaat niet om het zeiken op Wuyts, want ik ben met hem al vele malen gelukkiger dan met Maarten en Herbert die er sowieso al weinig verstand van hebben. Ik ben alleen van mening dat Wuyts per jaar ook minder gaat weten. Hij maakt steeds meer fouten en fouten die hij vroeger nooit gemaakt heeft. En dat is gekomen sinds de opkomst van Boonen en dat meen ik serieus.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat McEwen de kop deed op zo'n heuveltje en dat Wuyts toen beweerde dat hij dat deed zodat Hoogerland het tempo niet kon opleggen waardoor hij (McEwen) dus zich niet zou moeten opblazen om toch te kunnen volgen.
Ik doe niet moeilijk, ik ben die azijnpisserij, puur om te kunnen zeiken, over Wuyts wat beu. Dat is niet meer foutjes vaststellen, maar er achter gaan zoeken.
Zo meen ik me het ook te herinneren.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat McEwen de kop deed op zo'n heuveltje en dat Wuyts toen beweerde dat hij dat deed zodat Hoogerland het tempo niet kon opleggen waardoor hij (McEwen) dus zich niet zou moeten opblazen om toch te kunnen volgen.
Inderdaad. En zo zijn er nog wat meer. Voeckler bijvoorbeeld, die juist aantrekkelijk koerst en voor iemand met zijn kwaliteiten een prima erelijst bijeen aan het rijden is, moet ook altijd afgezeken worden. Bijvoorbeeld toen hij vorig jaar in de Tour bergpuntjes ging sprokkelen. Mocht niet kennelijk. Dat hij daarmee duizenden euro's verdiende gold blijkbaar niet. Evans is er nog zo een. Omdat die in de Tour naar z'n mogelijkheden koerst nog wel. Dat hij daarbuiten vaak genoeg aanvalt wordt even buiten beschouwing gelaten.quote:Ik doe niet moeilijk, ik ben die azijnpisserij, puur om te kunnen zeiken, over Wuyts wat beu. Dat is niet meer foutjes vaststellen, maar er achter gaan zoeken.
Op die motor na, vond ik het bijzonder amusant, met name over die poster met die naakte vrouw, ben alleen kwijt welke vrouw van een wielrenner het was. ach echt goed zal het toch nooit zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:30 schreef TheArt het volgende:
Ik lach meer de VRT uit dan Boonen.
Eerst Wuyts met die onzin over die motors, dan Karl met die onzin over die versnellingsapparaat en dan laten ze in de samenvatting alle momenten van Boonen zien, maar de sprint laten ze er maar voor het gemak uit
Het is Joke Eeckhout, de zus van Nico Eeckhout.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:34 schreef maril het volgende:
[..]
Op die motor na, vond ik het bijzonder amusant, met name over die poster met die naakte vrouw, ben alleen kwijt welke vrouw van een wielrenner het was. ach echt goed zal het toch nooit zijn.
Nochtans is Maarten toch degene die op topniveau heeft gekoerst.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:04 schreef Reya het volgende:
Iemand kan ook wel eens een verkeerde inschatting maken, heh. Wuyts begrijpt de sport alsnog vele malen beter dan H&M.
O de zus, oke thanks.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is Joke Eeckhout, de zus van Nico Eeckhout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |