abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67502282
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 20:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat McEwen de kop deed op zo'n heuveltje en dat Wuyts toen beweerde dat hij dat deed zodat Hoogerland het tempo niet kon opleggen waardoor hij (McEwen) dus zich niet zou moeten opblazen om toch te kunnen volgen.

Ik doe niet moeilijk, ik ben die azijnpisserij, puur om te kunnen zeiken, over Wuyts wat beu. Dat is niet meer foutjes vaststellen, maar er achter gaan zoeken.
Oh nee hoor, het gaat niet om het zeiken op Wuyts, want ik ben met hem al vele malen gelukkiger dan met Maarten en Herbert die er sowieso al weinig verstand van hebben. Ik ben alleen van mening dat Wuyts per jaar ook minder gaat weten. Hij maakt steeds meer fouten en fouten die hij vroeger nooit gemaakt heeft. En dat is gekomen sinds de opkomst van Boonen en dat meen ik serieus.
pi_67502706
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 20:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat McEwen de kop deed op zo'n heuveltje en dat Wuyts toen beweerde dat hij dat deed zodat Hoogerland het tempo niet kon opleggen waardoor hij (McEwen) dus zich niet zou moeten opblazen om toch te kunnen volgen.
Zo meen ik me het ook te herinneren.
quote:
Ik doe niet moeilijk, ik ben die azijnpisserij, puur om te kunnen zeiken, over Wuyts wat beu. Dat is niet meer foutjes vaststellen, maar er achter gaan zoeken.
Inderdaad. En zo zijn er nog wat meer. Voeckler bijvoorbeeld, die juist aantrekkelijk koerst en voor iemand met zijn kwaliteiten een prima erelijst bijeen aan het rijden is, moet ook altijd afgezeken worden. Bijvoorbeeld toen hij vorig jaar in de Tour bergpuntjes ging sprokkelen. Mocht niet kennelijk. Dat hij daarmee duizenden euro's verdiende gold blijkbaar niet. Evans is er nog zo een. Omdat die in de Tour naar z'n mogelijkheden koerst nog wel. Dat hij daarbuiten vaak genoeg aanvalt wordt even buiten beschouwing gelaten.

Ja, Wuyts heeft veel aandacht voor Boonen. Mag het ook, Boonen is een van de beste coureurs ter wereld, zeker op zo'n parcoursen. Ik heb hem vandaag ook vaak genoeg lovend gehoord over Pozzato. Dan heb je de twee besten uit koers ook meteen te pakken.

Als je op commentatoren wil afgeven zijn Herbert en Ducrot betere doelwitten. Die herkennen amper renners, Herbert heeft geen koersinzicht en Maarten leeft van z'n stokpaardjes. Je zou die twee moeten horen als Gesink in de Tour in dienst op kop rijdt op een serieuze col.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 20:34:42 #278
127004 maril
Smeetsfan
pi_67502756
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:30 schreef TheArt het volgende:
Ik lach meer de VRT uit dan Boonen.

Eerst Wuyts met die onzin over die motors, dan Karl met die onzin over die versnellingsapparaat en dan laten ze in de samenvatting alle momenten van Boonen zien, maar de sprint laten ze er maar voor het gemak uit
Op die motor na, vond ik het bijzonder amusant, met name over die poster met die naakte vrouw, ben alleen kwijt welke vrouw van een wielrenner het was. ach echt goed zal het toch nooit zijn.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_67502832
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 20:34 schreef maril het volgende:

[..]

Op die motor na, vond ik het bijzonder amusant, met name over die poster met die naakte vrouw, ben alleen kwijt welke vrouw van een wielrenner het was. ach echt goed zal het toch nooit zijn.
Het is Joke Eeckhout, de zus van Nico Eeckhout.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 20:37:50 #280
127004 maril
Smeetsfan
pi_67502853
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 20:04 schreef Reya het volgende:
Iemand kan ook wel eens een verkeerde inschatting maken, heh. Wuyts begrijpt de sport alsnog vele malen beter dan H&M.
Nochtans is Maarten toch degene die op topniveau heeft gekoerst.
Weet je wie ik goed vind, ja nou wordt ik misschien uitgelachen, maar dat is Jose de Cauwer.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 20:38:36 #281
127004 maril
Smeetsfan
pi_67502878
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 20:37 schreef TheArt het volgende:

[..]

Het is Joke Eeckhout, de zus van Nico Eeckhout.
O de zus, oke thanks.
pi_67503097
De NOS had wel eerder door dan de VRT wie MSR had gewonnen overigens.

Ik vind die lui niet zo erbarmelijk als hier vaak wordt gezegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')