Goh, heeft Boonen dit al 4 keer gewonnen? Dan ligt deze koers hem blijkbaar goed.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:06 schreef Ereinion het volgende:
Altijd een mooie en zware koers. De belangrijkste test voor de Ronde
Wuyts heeft deze koers allang tot 'Boonenkoers' gekroondquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:17 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Goh, heeft Boonen dit al 4 keer gewonnen? Dan ligt deze koers hem blijkbaar goed.
Ben erg benieuwd, zoals altijd, naar Rabobank.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:47 schreef FredWielergek het volgende:
Eigenlijk zou in de atlassen en in wikipedia's enzo bij 'Vlaanderen' staan bij religie: Rooms Katholiek en tweede religie: Boonenisme. Soms denk ik wel dat het andersom is.
Morgen gaan we in de Ardennen fietsen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:58 schreef Sautor het volgende:
Vandaag, goed dat ik het lees, dacht dat het morgen was
Inderdaad en ik ga er niet veel van zien helaas.quote:
Later wordt het echter wel droog.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:51 schreef TheArt het volgende:
Inmiddels is het gaan regenen en hagelen, dus Sebas kunnen we schrappen voor vandaag. Die zal wel weer verkleumd afstappen.
Dan is ie vast al verkleumd, dus daar heeft ie weinig aan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Later wordt het echter wel droog.
Haussler zekerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:18 schreef Sjiznit het volgende:
Nu ja, als Chavanel er niet meer bij is. Wie moet Flecha dan terughalen?
Of gewoon een andere Rabo.quote:
KBK was 2 of 3 weken geleden al.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:43 schreef Zwansen het volgende:
Is morgen nu KBK?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:52 schreef LesWallace het volgende:
Mocht iemand nog op zijn werk zitten :
Live stream : http://www.channelsurfing.net/watch-rtbf-sport.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |