Nu vroeg ie laatst of ik ff meeging naar de kroeg. Zijn natuurlijk iets te lang doorgegaan. Aan het eind van de avond begon ie me steeds meer aan te raken, probeerde de hele tijd mn hand vast te houden en bekende dat ie me altijd al veel leuker dan gewoon leuk had gevonden maar dat ie het gevoel had dat ie niet genoeg 'te bieden had'. Naja, altijd wel geweten eigenlijk maar hij hield steeds voor zich- drunk confessions! Ik zei dat ik hem erg graag mocht en dat ie ie een leuke vrouw genoeg te bieden had maar dat ik natuurlijk al een vriend had blabla. Of ik mee zus ging doen en zo ging doen en ik met m'n aangeschoten harses onder het mom van moet kunnen 'tuuuurlijk doen we toch' Wat is dat toch altijd lastig dat je de day after je hele week blijkt te hebben volgeboekt en je iedereen weer af moet bellen - anyway!
Ik werd katerig wakker en had iets van, het waait wel over. Dat deed het dus niet, want hij klopte smorgens meteen aan, of de afspraken noch stonden. Ik riep dat ik ff onder de douche ging en niet aangekleed was (was ook zo) en voegde eraan toe dat ik andere plannen had. Met andere woorden: vergeet gisteravond. En later belde hij, niet een maar vijf keer. Een lichte paniek maakte zich van mij meester (heel lichtjes hoor) Heb het gevoel dat hij het enorm te pakken heeft en met dat soort situaties heb ik niet zulke goeie ervaringen (gestalkt etc).
Kan er al niet zo goed tegen als iemand daas van me is (meestal verpest ik het dan met opzet) maar in dit geval vind ik het heeeel jammer als ik mn maatje en goede buur verlies. Ik ben niet zo gewend dit soort zaken zonder grap en met voldoende tact op te lossen, en ben nu wel benieuwd wat jullie in mijn geval zouden doen?
Misschien moet je even een tijdje afstand van hem nemen (en hij natuurlijk ook van jou)
Het is heel vervelend dat je op deze manier een goede buur & maat verliest...
wat is lmk?
quote:Dankjewel Meneer Aart.
Op zondag 07 april 2002 15:53 schreef Meneer_Aart het volgende:
Tsja, ik zou er gewoon serieus met hem over praten, als het zo'n slim & innemend persoon is. Maar ik heb 0 ervaring met dit soort dingen.
Ja maar dat serieus praten, daar zie ik juist zo tegenop, ik wil het graag zo licht mogelijk houden. Ik eh, heb een beetje een eh, intimiteitsprobleem met mensen die dat zelf geheel niet met mij hebben.
quote:Ja dat ik hem a) niet wil kwetsen maar b) toch duidelijk wil zijn is juist de reden dat ik jullie om raad vraag, want ik ben niet zo vaak op een tactvolle manier duidelijk in dit soort situaties.
Op zondag 07 april 2002 15:55 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik begrijp dat als jij "iets toestaat" dat de buurman denkt dat je meer wilt, maar: jouw "nee" is en blijft "NEE"! Maak 'm dat dan duidelijk, maar wees een beetje voorzichtig, want ook jouw buurman heeft emoties en gevoelens. Ik zou trachten het eerst op een nette manier op te lossen.
quote:Kijk, daar heb ik wat aan. Zal het proberen.
Op zondag 07 april 2002 16:05 schreef LeefbaarFok het volgende:
Je kunt het gesprek natuurlijk ook beginnen à la: "Ik weet niet zo goed hoe ik het je moet vertellen, maar ik wil niet dat je ...., etc...!"
quote:Desnoods kijk je 'm niet recht in zijn ogen, maar een beetje naar de grond. Als de eerste zin eruit is volgt het ene woord toch meestal het andere. je kunt na de openingszin ook gelijk zien hoe die man reageert. Is hij kwaad, verbaasd, geschrokken. Daar kun je dan misschien ook op inspelen, want als hij vriendelijk en begripvol blijft, verloopt het gesprek ook gelijk soepeler.
Op zondag 07 april 2002 16:13 schreef Manono het volgende:[..]
Kijk, daar heb ik wat aan. Zal het proberen.
quote:In principe kun je het ongecompliceerd houden, maar dat kan alleen als hij je dan in het vervolg zodanig met rust laat dat jij ermee kunt leven. Als hij met aanbellen blijft doorgaan heb je natuurlijk nog steeds de mogelijkheid om de deur te sluiten (desnoods de politie te bellen, indien het niet anders kan). Maar misschien ziet hij wel in dat hij de vriendschap met jou niet te grabbel moet gooien en laat hij je verder met rust.
Op zondag 07 april 2002 16:22 schreef Manono het volgende:
Hij gaat verontschuldigend reageren weet ik nu al. Wil gewoon dat ongecompliceerde met m houden maar dat zit er niet in denk ik. Eigenlijk wil ik per direct stoppen met hem te trainen, maar da's wel een beetje vreemd he?
quote:(-3 generalisatie)!
Op zondag 07 april 2002 16:23 schreef Tyler_Durden het volgende:
dat was te verwachten he, mannen zijn nou eenmaal snel verkocht als ze een beetje aandacht krijgen van een leuke vrouw !
quote:Tja, als ik nou nog leuk was!
Op zondag 07 april 2002 16:23 schreef Tyler_Durden het volgende:
dat was te verwachten he, mannen zijn nou eenmaal snel verkocht als ze een beetje aandacht krijgen van een leuke vrouw !
quote:Waarom zou je niet leuk zijn?
Op zondag 07 april 2002 16:30 schreef Manono het volgende:[..]
Tja, als ik nou nog leuk was!
quote:Geintje, ben natuurlijk bereleuk.
Op zondag 07 april 2002 16:32 schreef LeefbaarFok het volgende:[..]
Waarom zou je niet leuk zijn?
quote:Tja, dat fantaseren kun je niet tegenhouden......
Op zondag 07 april 2002 16:34 schreef Manono het volgende:
Het stomme is dat ik ook niet wil dat ie over me fantaseert, kwordt eng bij de gedachte! Dat ZIE je gewoon aan iemand, dat druipt dan uit z'n ogen weetjewel, brrr
Niet dat je dr nu veel aan hebt, maar hou het in je achterhoofd voor een volgende keer...;)
quote:In ieder geval veel succes, en: altijd jezelf blijven. Nee=nee, no matter wat iemand van je wilt.
Op zondag 07 april 2002 16:43 schreef Manono het volgende:
Ja, doe ik. Zo heftig is de situatie trouwens niet hoor, en hopelijk wordt ie dat ook niet.
quote:Wat wil je nou zeggen? Dat wij mannen zwijnen zijn?
Op zondag 07 april 2002 16:48 schreef Tyler_Durden het volgende:
tja als een meisje naar mij toe komt, en ze is leuk en ze doet aardig tegen mij, ook al heeft ze een vriend , dan ga ik er snel van uit dat ze mij leuk vind, en hoop ik op meer ! En ik denk dat de meeste mannen dat hebben... Ik denk zelf dat je er als vrouw nooit van uit moet gaan dat een man ook graag een vriendschappelijke eh..vriendschap wil, er zal altijd meer zijn (of ie daar wat mee doet, dat ligt aan de man natuurlijk).Niet dat je dr nu veel aan hebt, maar hou het in je achterhoofd voor een volgende keer...;)
quote:ik hou het liever op dat het de natuur is, lekker PC he
Op zondag 07 april 2002 16:52 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat wil je nou zeggen? Dat wij mannen zwijnen zijn?
quote:In dat geval houd ik van de natuur en ben ik een natuurmens!
Op zondag 07 april 2002 16:55 schreef Tyler_Durden het volgende:[..]
ik hou het liever op dat het de natuur is, lekker PC he
quote:*mental note*
Op zondag 07 april 2002 16:34 schreef Manono het volgende:
Het stomme is dat ik ook niet wil dat ie over me fantaseert, kwordt eng bij de gedachte! Dat ZIE je gewoon aan iemand, dat druipt dan uit z'n ogen weetjewel, brrr
Niet meer rukken op manono
quote:Precies wat Speelbeest ook altijd zegt. Maar ja, da's een Schorpioen, die denken altijd maar aan 1 ding (als je geld even niet meerekent). De buurman is Weegschaal ascendant Weegschaal (ik ben zelf maagd ascendant ram, dus vaak fatal attraction bij weegschalen.
Op zondag 07 april 2002 16:48 schreef Tyler_Durden het volgende:
Ik denk zelf dat je er als vrouw nooit van uit moet gaan dat een man ook graag een vriendschappelijke eh..vriendschap wil, er zal altijd meer zijn (of ie daar wat mee doet, dat ligt aan de man natuurlijk).
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 07-04-2002 17:01]
quote:Ik denk niet dat ik met jou ooit een intimitietsprobleem zou hebben, dus ga gerust je gang
Op zondag 07 april 2002 16:56 schreef Swetsenegger het volgende:
*mental note*Niet meer rukken op manono
quote:Oe!
Op zondag 07 april 2002 17:00 schreef Manono het volgende:[..]
Ik denk niet dat ik met jou ooit een intimitietsprobleem zou hebben, dus ga gerust je gang
maar eh, ook ik ben slim, dus waar bazeer jij op dat ik niet woest aantrekkelijk voor je zou zijn?
Tenslotte ben ik een jonge god
quote:hehehe
Op zondag 07 april 2002 17:01 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
quote:Tussen al die onzin gelukkig ook nog een intelligente opmerking? NOT!
Op zondag 07 april 2002 16:56 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
*mental note*
Niet meer rukken op manono
quote:geloof nou maar in wat ik je vertel, en niet die bullshit uit zo'n horoscoopboekje.....
Op zondag 07 april 2002 16:58 schreef Manono het volgende:[..]
Precies wat Speelbeest ook altijd zegt. Maar ja, da's een Schorpioen, die denken altijd maar aan 1 ding (als je geld even niet meerekent). De buurman is Weegschaal ascendant Weegschaal (ik ben zelf maagd ascendant ram, dus vaak fatal attraction bij weegschalen.
quote:Nou eh goddelijke jongen, je lijkt me niet het type dat een vrouw zwoel en dweilerig aankijkt terwijl hij haar hand vasthoudt en haar de liefde verklaart. Vandaar. Dus dan mag je rukken tot je een ons weegt, hehe
Op zondag 07 april 2002 17:01 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Oe!
maar eh, ook ik ben slim, dus waar bazeer jij op dat ik niet woest aantrekkelijk voor je zou zijn?
quote:Ik beaamde dat wat je zei, maw, ik geloof je.
Op zondag 07 april 2002 17:03 schreef Tyler_Durden het volgende:[..]
geloof nou maar in wat ik je vertel, en niet die bullshit uit zo'n horoscoopboekje.....
quote:heel fijn
Op zondag 07 april 2002 17:11 schreef Manono het volgende:[..]
Ik beaamde dat wat je zei, maw, ik geloof je.
maar nou ben ik wel benieuwd hoe die gast er uit ziet, lijkt ie een beetje op hulk hogan ofzo ?!?!?
quote:Neuh, dat stadium bereik ik alleen als haar hoofd op kruishoogte zit.
Op zondag 07 april 2002 17:10 schreef Manono het volgende:[..]
Nou eh goddelijke jongen, je lijkt me niet het type dat een vrouw zwoel en dweilerig aankijkt terwijl hij haar hand vasthoudt en haar de liefde verklaart. Vandaar. Dus dan mag je rukken tot je een ons weegt, hehe
Maar ff ontopic, voordat leefbaarfok met het schuim op zijn lippen zit...
Vertel hem in luchtige bewoording wat je hier neergetikt hebt.
quote:Ik ben een grotere God!
Op zondag 07 april 2002 17:10 schreef Manono het volgende:[..]
Nou eh goddelijke jongen, je lijkt me niet het type dat een vrouw zwoel en dweilerig aankijkt terwijl hij haar hand vasthoudt en haar de liefde verklaart. Vandaar. Dus dan mag je rukken tot je een ons weegt, hehe
[geinmode] Hoe denk je voor mijn goede advies te gaan betalen [/geinmode]
Hahahahahahaha!
quote:Nee hoor, hij is denk ik iets van 2 meter, blondig, beetje vormgeverstype. En aardig in shape.
Op zondag 07 april 2002 17:13 schreef Tyler_Durden het volgende:[..]
heel fijn
maar nou ben ik wel benieuwd hoe die gast er uit ziet, lijkt ie een beetje op hulk hogan ofzo ?!?!?
wat is nou weer een vormgeverstype ??
ps het wordt wel een beetje een offtopic slowchat he
Even snel uitleggen dat je in de kroeg en na een paar biertjes wel een en ander hebt gezegd, maar dat hij dat toch maar niet al te serieus moet nemen ofzo...anders heb je dadelijk inderdaad zo iemand achter je aan wandelen met de aanbidding in zijn ogen en dat is knap irritant, zeker als hij ook nog beneden je woont
Indien jij duidelijk kan maken hoe het precies met jouw gevoelens naar hem toe zit en daadwerkelijk ook je grenzen aangeeft, dan kan hij er wat mee. Dus gewoon een eerlijk gesprek en niet een 'open deur' laten dat hem hoop geeft.
Succes!
Ik heh ooit ook zo'n persoonlijke situatie gehad en en we zijn de beste vrienden geworden/gebleven.
quote:1. Je vindt 'm aardig
Op zondag 07 april 2002 15:39 schreef Manono het volgende:
bla bla bla....slim en gezellig om mee te kletsen
Hij komt regelmatig koffiedrinken en we trainen samen. bladibla.......blablabla meeging naar de kroeg.
.... Of ik mee zus ging doen en zo ging doen en ik met m'n aangeschoten harses onder het mom van moet kunnen 'tuuuurlijk doen we toch'Wat is dat toch altijd lastig dat je de day after je hele week blijkt te hebben volgeboekt en je iedereen weer af moet bellen - anyway!
Wat was zijn "zus en zo-voorstel"? Je hebt een volle agenda, maar hij zal het w.s. ook waarderen als het een weekje later wordt. Maar w.s. was je nuchter toch niet zo in voor "zus en zo".
Wat wilde hij met je doen??
quote:Het gaat er gewoon om dat hij (erg, merk ik) verliefd op me is, ik daar geen zin in heb, eigenlijk ook meteen geneigd ben alle contact (even) te willen verbreken ware het niet dat we samen trainen en ik met mn dronken harses een aantal afspraken met hem heb gemaakt die eigenlijk betekenen dat we stuctureel meer contact gaan hebbben en niet minder. Wil overal voorlopig van af, even laten afkoelen en dan af en toe gewoon weer koffiedrinken alsof er niets is gebeurd. Wil hem verder niet kwetsen. Dat is het. Is toch niet zo ingewikkeld?
Op maandag 08 april 2002 07:59 schreef Ludo het volgende:[..]
1. Je vindt 'm aardig
2. Hij komt af en toe koffie drinken
3. Je traint met 'm samen
4. Jullie zijn naar een kroeg geweestWat was zijn "zus en zo-voorstel"? Je hebt een volle agenda, maar hij zal het w.s. ook waarderen als het een weekje later wordt. Maar w.s. was je nuchter toch niet zo in voor "zus en zo".
Wat wilde hij met je doen??
quote:Hmmmm..ontwijkend antwoord.
Op maandag 08 april 2002 10:29 schreef Manono het volgende:[..]
Het gaat er gewoon om dat hij (erg, merk ik) verliefd op me is, ik daar geen zin in heb, eigenlijk ook meteen geneigd ben alle contact (even) te willen verbreken ware het niet dat we samen trainen en ik met mn dronken harses een aantal afspraken met hem heb gemaakt die eigenlijk betekenen dat we stuctureel meer contact gaan hebbben en niet minder. Wil overal voorlopig van af, even laten afkoelen en dan af en toe gewoon weer koffiedrinken alsof er niets is gebeurd. Wil hem verder niet kwetsen. Dat is het. Is toch niet zo ingewikkeld?
quote:
Op maandag 08 april 2002 11:07 schreef Ludo het volgende:
Hmmmm..ontwijkend antwoord.
Ik zocht naar een goede toch tactvolle ontwijkende move, wat ie verder allemaal wil plannen doet niet zo ter zake.
quote:Tuurlijk wel.
Op maandag 08 april 2002 11:16 schreef Manono het volgende:[..]
Ik zocht naar een goede toch tactvolle ontwijkende move, wat ie verder allemaal wil plannen doet niet zo ter zake.
"Goh Manono, zullen we samen een cursus bloemschikken gaan doen?"
of
"Goh Manono, ik laat me iedere donderdagavond vastketenen in de SM-kerker om de hoek. Wordt lid van mijn clubje en ik laat iedere donderdag mijn kaarsvet op jouw tepels druppelen"
tip van bix: zeg hem dus nog maar snel waar het op staat, des te meer kans heb je op een snelle terugkeer naar een ontspannen buur/vriendschap.
quote:
Op maandag 08 april 2002 12:38 schreef Ludo het volgende:
Tuurlijk wel."Goh Manono, zullen we samen een cursus bloemschikken gaan doen?"
of
"Goh Manono, ik laat me iedere donderdagavond vastketenen in de SM-kerker om de hoek. Wordt lid van mijn clubje en ik laat iedere donderdag mijn kaarsvet op jouw tepels druppelen"
Eventueel wel het sporten aanhouden, maar in ieder geval andere afspraken uit de weg gaan. En ook even aan hem duidelijk maken dat eventueel in dronkenschap gecreeerde verwachtingen maar beter vergeten kunnen worden.
En wat hij in zijn eigen bed uitspookt met een handdoekje, daar heb je weinig invloed op. Maar die blik in de ogen zal hij dan ook wel voor het kroegbezoek hebben gehad. Dus was bij eventuele walging van een dergelijke blik het stappen niet zo'n goed plan.
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 08-04-2002 19:04]
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 08-04-2002 19:04]
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 08-04-2002 19:05]
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 08-04-2002 19:05]
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 08-04-2002 19:06]
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 08-04-2002 19:06]
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 08-04-2002 19:07]
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 08-04-2002 19:07]
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 08-04-2002 19:08]
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 08-04-2002 19:09]
quote:
Op maandag 08 april 2002 12:38 schreef Ludo het volgende:[..]
Tuurlijk wel.
"Goh Manono, zullen we samen een cursus bloemschikken gaan doen?"
of
Wat voort plan dan ook, volgens mij willie alles wel en dat maakt dat ik dan eigenlijk ook helemaal niks meer hoef. Ik wil gewoon OVERAL onderuit.
quote:Goh knappe meid, je zou wel eens gelijk kunnen hebben, zeker doordat ik er vriendelijk bij lachte. Hij heeft m'n signalen verkeerd begrepen. OK, gewoon terug naar duidelijke Manono dus?
Op maandag 08 april 2002 13:00 schreef bixister het volgende:
de reden "ik heb al een vriend" impliceert "als ik geen vriend had, dan maakte je wel een kans".tip van bix: zeg hem dus nog maar snel waar het op staat, des te meer kans heb je op een snelle terugkeer naar een ontspannen buur/vriendschap.
Wat een opluchting, ik hoef me niet aan te passen. Vond het al zo gevoelig en beladen worden.
quote:Het feit dat ik het aan hem (heb ge)zie(n) maakt dat ik hem niet om me heen kan hebben. Hij is normaal gesproken terughoudend en meestal verpakt ie het wel in wat nonchalante complimentjes ofzo, maar de blik werd bij iedere borrel mooi steeds erger. En toen had ik er niet zo'n last van, want ik was aangeschoten, maar kreeg de volgende dag flah-backs, rrrrrillll.
Op maandag 08 april 2002 13:22 schreef Da hopman het volgende:
En wat hij in zijn eigen bed uitspookt met een handdoekje, daar heb je weinig invloed op. Maar die blik in de ogen zal hij dan ook wel voor het kroegbezoek hebben gehad. Dus was bij eventuele walging van een dergelijke blik het stappen niet zo'n goed plan.
quote:Als je het maar laat!
[quote]Op maandag 08 april 2002 19:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
Slotje?
Op maandag 08 april 2002 19:09 schreef shmoopy het volgende:
*zucht* ![]()
[/quote]
Jaaaah, dat staat inderdaad een stuk beter Shmoops!
Wat stond er? ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 08-04-2002 20:51]
quote:aha, dat verklaart een hoop voor mij, dank je wel
Op zondag 07 april 2002 16:58 schreef Manono het volgende:[..]
Precies wat Speelbeest ook altijd zegt. Maar ja, da's een Schorpioen, die denken altijd maar aan 1 ding (als je geld even niet meerekent). De buurman is Weegschaal ascendant Weegschaal (ik ben zelf maagd ascendant ram, dus vaak fatal attraction bij weegschalen.
quote:[confronterende mode]Of denk je je dit te herinneren om je eigen gedrag te kunnen verbloemen en het hele "gebeuren" als een fout van zijn kant te zien[/confronterende mode]
Op maandag 08 april 2002 20:28 schreef Manono het volgende:[..]
Het feit dat ik het aan hem (heb ge)zie(n) maakt dat ik hem niet om me heen kan hebben. Hij is normaal gesproken terughoudend en meestal verpakt ie het wel in wat nonchalante complimentjes ofzo, maar de blik werd bij iedere borrel mooi steeds erger. En toen had ik er niet zo'n last van, want ik was aangeschoten, maar kreeg de volgende dag flah-backs, rrrrrillll.
Het klinkt hard, maar deze persoon heeft echt heel duidelijke taal nodig. Probeer een gesprek voor te bereiden waarin je in duidelijke taal tegen hem zegt wat je denkt. Probeer het niet te verzachten, dat werkt averechts, want iedere verzachting ziet hij als een mogelijkheid dat je twijfelt en dat er kans is.
En sowieso maar even alle afspraken cancelen. Heb je er geen problemen mee om verder te trainen, ok, kan. Daarmee geef je aan dat je alles weer terug bij af wilt. Maar alle andere afspraken de deur uit.
quote:
Op maandag 08 april 2002 20:31 schreef Manono het volgende:
Wat stond er?
quote:Sterker nog, ik zou durven beweren dat het ON-TOPIC was
Op dinsdag 09 april 2002 09:32 schreef bixister het volgende:[..]
leukere teksten/plaatjes dan dat ge-edit-offtopic-gedoe-edit, en niet eens zo off-topic!
Het was ook wel grappig,maar ik wist natuurlijk niet hoe Manono het op zou vatten.
Vandaar.
Toch
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 13:55 schreef shmoopy het volgende:Het was ook wel grappig,maar ik wist natuurlijk niet hoe Manono het op zou vatten.
Vandaar.Toch
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 15:08 schreef Ludo het volgende:[..]
Inderdaad, Manono is zo'n serieus
zeikwijf
quote:En waar heb je dat nou weer gehoord?
Op dinsdag 09 april 2002 15:30 schreef bixister het volgende:[..]
dit in tegenstelling tot Shmoopy, die schijnt een groot gevoel voor humor te bezitten.
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 15:32 schreef shmoopy het volgende:En waar heb je dat nou weer gehoord?
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 13:55 schreef shmoopy het volgende:Het was ook wel grappig
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 13:55 schreef shmoopy het volgende:
quote:Is dit niet meer iets voor het SPORTforum, met al dat getrain??
Op woensdag 10 april 2002 11:41 schreef Ludo het volgende:
*HOP* en omhoog met die buurman.
quote:Het is idd de bovenbuurman.
Op woensdag 10 april 2002 11:41 schreef Ludo het volgende:
*HOP* en omhoog met die buurman.
quote:haha, volgens mij bedoeld Ludo dat het topic naar bovne moet.
Op woensdag 10 april 2002 12:40 schreef Da hopman het volgende:[..]
Het is idd de bovenbuurman.
quote:
Op woensdag 10 april 2002 12:44 schreef prodent het volgende:[..]
haha, volgens mij bedoeld Ludo dat het topic naar bovne moet.
(typfout buiten beschouwing gelaten)
quote:haha, je bent boos, hè?
Op woensdag 10 april 2002 14:35 schreef Love Mae King het volgende:[..]
bedoelt
(typfout buiten beschouwing gelaten)
Update over de buurman:
De buurman neemt altijd mijn vuilnis mee naar beneden als ik die op de gang heb staan. De laatste vuilnisdienst had ie dat niet gedaan, en omdat ik zelf ff niet thuis was geweest stond het er nog. Ineens had ie 'm gisteravond wel (veel te vroeg) weggehaald, en dus stond daar vandaag mijn eenzame vuilniszak in de straat. Het was denk ik vooral onhandigheid van hem, al weet je nooit of ie me stiekem een boete toewenst.
Had gisteravond een briefje op de trap gelegd (kan ff niet mee trainen, geldgebrek, spreek je snel oid)
Was ik net even alle oude kranten achter de gezamelijke voordeur aan het opruimen (toevallig met zonnebril op) en ja hoor, sleutel in het slot. Ik riep: wacht even met de deur opendoen!
Nou zeg!
Vraag me af hoe ik mijn gezellige buurman weer terugkrijg.
quote:Nou moe, wat heb jij, beje boozzz, of bejje sjagerijnig?
Op woensdag 10 april 2002 12:14 schreef Love Mae King het volgende:
Is dit niet meer iets voor het SPORTforum, met al dat getrain??
quote:Hehe.
Op woensdag 10 april 2002 12:24 schreef kikkerlikker het volgende:
he het leikt me het beste dat alle bovestaanden berichten worde gewist je weet immers nooit heo monono ze op zal vatten he he
quote:Schmoopy ik eis dat je alles weer terugtypt!
Op dinsdag 09 april 2002 11:05 schreef GHaven het volgende:
Geef ik ook 'ns advies zeg. Bedankt hoor Schmoopy. NOT.
quote:Nou, gelukkig dat de buurman zijn zakken huisvuil nu niet bij jou voor de deur zet.
Op woensdag 10 april 2002 19:28 schreef Manono het volgende:
Ik zou het leuk vinden Schmoops, als je je voortaan niet meer om mijn tere ziel bekommert, thanx already.Update over de buurman:
De buurman neemt altijd mijn vuilnis mee naar beneden als ik die op de gang heb staan. De laatste vuilnisdienst had ie dat niet gedaan, en omdat ik zelf ff niet thuis was geweest stond het er nog. Ineens had ie 'm gisteravond wel (veel te vroeg) weggehaald, en dus stond daar vandaag mijn eenzame vuilniszak in de straat. Het was denk ik vooral onhandigheid van hem, al weet je nooit of ie me stiekem een boete toewenst.
Had gisteravond een briefje op de trap gelegd (kan ff niet mee trainen, geldgebrek, spreek je snel oid)
Was ik net even alle oude kranten achter de gezamelijke voordeur aan het opruimen (toevallig met zonnebril op) en ja hoor, sleutel in het slot. Ik riep: wacht even met de deur opendoen!
[bixister mode]
'spreek je snel of iets dergelijks' zou kunnen impliceren dat je 'm oraal gaat bevredigen.
[/bixister mode]
quote:Leer eerst mijn naam maar eens goed schrijven.
Op woensdag 10 april 2002 19:48 schreef Manono het volgende:[..]
Schmoopy ik eis dat je alles weer terugtypt!
On topic, een buurman die je vuilnis aan de weg zet moet je koesteren en hoop blijven geven!
quote:1. Dat briefje, dat is toch afschepen met een smoesje? En daar vraag je hier allerlei tips voor om dit tactisch aan te pakken. Had dan gewoon om een smoes gevraagd. Dat was een stuk eenvoudiger.
Op woensdag 10 april 2002 19:28 schreef Manono het volgende:
quote:meschien leest ze the sun he he weet jij veel wat maakt dat nou uit iedere gek heb ze gebrek het is meteen een handege maneir om die buur man niet onder ogen te hoeve komen he he
Op donderdag 11 april 2002 09:36 schreef Da hopman het volgende:[..]
2. Waarom ruim je ouwe kranten met een zonnebril op?
quote:Zeg Manono, hoe dronken was die buurman eigenlijk op het moment dat jullie spannende afspraakjes aan het plannen waren?
Op woensdag 10 april 2002 19:28 schreef Manono het volgende:Had gisteravond een briefje op de trap gelegd (kan ff niet mee trainen, geldgebrek, spreek je snel oid)
Het lijkt erop alsof hij net zo min een vervolg wil geven aan die 'gezellige' avond in de kroeg als jij.
quote:
Op donderdag 11 april 2002 07:25 schreef Ludo het volgende:
Nou, gelukkig dat de buurman zijn zakken huisvuil nu niet bij jou voor de deur zet.
[bixister mode]
'spreek je snel of iets dergelijks' zou kunnen impliceren dat je 'm oraal gaat bevredigen.
[/bixister mode]
quote:Het briefje heb ik neergelegd even de druk vd ketel te halen mbt het trainen, wat ik dus later eventueel wel weer wil oppakken. Het briefje was niet bedoeld als vervanginging voor 'het praatje'. Leg wel vaker een briefje voor hem neer. Bel binnnekort wel bij hem aan ofzo.
Op donderdag 11 april 2002 09:36 schreef Da hopman het volgende:
1. Dat briefje, dat is toch afschepen met een smoesje? En daar vraag je hier allerlei tips voor om dit tactisch aan te pakken. Had dan gewoon om een smoes gevraagd. Dat was een stuk eenvoudiger.
2. Waarom ruim je ouwe kranten met een zonnebril op?
quote:
Op donderdag 11 april 2002 09:42 schreef kikkerlikker het volgende:
meschien leest ze the sun he he weet jij veel wat maakt dat nou uit iedere gek heb ze gebrek het is meteen een handege maneir om die buur man niet onder ogen te hoeve komen he he
quote:Zou kunnen, hij was behoorlijk dronken ja. Alhoewel, ik heb al vaker gemerkt dat ie me leuk vindt en dat heeft ie me ook al eerder gezegd dus ik denk het niet. En waarom praat ie dan niet gewoon met me, als ik wat tegen m zeg? Maar wie weet heb je gelijk!
Op donderdag 11 april 2002 09:55 schreef kasper het volgende:
Zeg Manono, hoe dronken was die buurman eigenlijk op het moment dat jullie spannende afspraakjes aan het plannen waren?
Het lijkt erop alsof hij net zo min een vervolg wil geven aan die 'gezellige' avond in de kroeg als jij.
Ga in de komende dagen wel ff bij m langs.
quote:....de melkboer kwam toch altijd langs bij Manono??
Op vrijdag 19 april 2002 09:06 schreef kasper het volgende:
Manono, hoe is het afgelopen met de buurman?
De vuilnisman is allang weer een keer langsgeweest dus graag een update.
Nadat ik vorige week met een vriendin uit eten was geweest, kwam ik wederom aangeschoten thuis. Ik vond dat het maar eens over moest zijn met dat spastsische gedoe en belde hem of ie even meeging een borrel halen. Hij kon niet ivm werk (andere keer graaaaag) en was merkbaar opgelucht dat ik hem belde. Hij vertelde dattie naar een bepaalde sportclub was gaan kijken om daar eventueel samen te gaan trainen maar dattie het niks vond. Als ik zin had kon ik beter bij de club blijven waar hij was maar hij wilde daar toch niet weg. Ik zei dat ik juist wel naar een andere club wilde en zou proberen een vriendin mee te krijgen. 'Oké, prima, maar als dat je niet mocht lukken kun je altijd weer bij mij komen trainen' was zijn antwoord waarmee we na verloop van tijd dus gewoon weer op basis van vrijblijvendheid samen zouden kunnen trainen. Gister kwam ik hem weer tegen voor de dood en hij riep over straat 'heee wat zie je er chique uit' maar ik gaf niet echt sjoege omdat ik even iets vervelends aan m'n hoofd had. Desondanks lijken de verhoudingen genormaliseerd. Gelukkig!
quote:Ah, laat me raden; het heeft te maken met een hond en een pakje boter?
Op zondag 21 april 2002 17:02 schreef Manono het volgende:
maar ik gaf niet echt sjoege omdat ik even iets vervelends aan m'n hoofd had.
quote:Op uw hoofd meneer!
Op maandag 22 april 2002 07:24 schreef Ludo het volgende:
een pakje boter?
quote:hihi, ze zei 'meneer' tegen me....
Op maandag 22 april 2002 07:36 schreef Manono het volgende:[..]
Op uw hoofd meneer!
dus hieronder graag even een kort update over jouw "een goede buur is beter dan een hond en een pakje boter"-verhaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |