Lekkerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik plaats gewoon nog een foto van een lekker wijf:
[cimg=600]http://i42.tinypic.com/x3i8wp.jpg[cimg]
Nou............ Roosbeef is Roosbeef. Niet van die makkelijke 13-in-dozijn-rommel die iedereen al maakt en je de hele godganse dag al moet aanhoren.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:02 schreef LeonH het volgende:
[..]
Iemand die Roosbeef wel goed vindt andere muziekbarbaren noemen
Achja... Gelukkig verschillen smaken...
Geen idee, maar ik vind 't wel lekker klinken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:03 schreef -Hans- het volgende:
Wat de <piep> is dit nou weer??
Cyaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:02 schreef Brennel het volgende:
Mijn bedje lonkt, heb nogal een niet-uitrustend nachtje en een chaotische werkdag gehad.
Fijne nacht en slaap lekker enzo!
Iemand die U2 en The killers goed vindt zou gewoon zijn mond dicht moeten houden als het over muzikale smaak gaatquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:02 schreef LeonH het volgende:
[..]
Iemand die Roosbeef wel goed vindt andere muziekbarbaren noemen
Achja... Gelukkig verschillen smaken...
Het swingt in elk geval heel behoorlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind 't wel lekker klinken.
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Iemand die U2 en The killers goed vindt zou gewoon zijn mond dicht moeten houden als het over muzikale smaak gaat
Nu vraag je toch wel heul wat van 'm hoor!quote:
Nou.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:11 schreef cosmick het volgende:
Deze stijl is helemaal hip geloof ik vandaag de dag.
Ik doe nog even een pEpquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:12 schreef Sersjee het volgende:
Ik kan heel slecht tegen dit programma... Ik heb maar even Ride the lightning opgezet, bij wijze van voorbereiding.
Bert op KX met heerlijke ouwe meukquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:12 schreef Sersjee het volgende:
Ik kan heel slecht tegen dit programma... Ik heb maar even Ride the lightning opgezet, bij wijze van voorbereiding.
Zo, jij hebt een boel speakerts!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:14 schreef -Hans- het volgende:
Signaal gaat ook alle kanten op.. eerst door m'n center speaker, nu front left en daarna front right
" dat ben ik sowieso "quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:16 schreef cosmick het volgende:
Kyteman. Ook zo hip.
Nou, ik heb er ook heel veel hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een pallet vol aan speakerts! En een geluid, ge-wel-dig!
Inderdaad, zeg dat wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:18 schreef cosmick het volgende:
Nou Roosbeef, kom er maar in, dan kan ik naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |