Sweet dreamsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:44 schreef DarkElf het volgende:
succes met isa de nacht door helpen, ik duik mijn bedje in
Ik heb ooit een internist met zijn assistente betrapt in een spreekkamerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
Als ik al die ziekenhuisseries moet geloven, is het héél normaal om wel affaires en sex op jouw werk te hebben
En toen ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ooit een internist met zijn assistente betrapt in een spreekkamer![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:45 schreef golfer het volgende:
Wij hebben bijna elke dag seks.
..........
.
.
.
.
.
We doen het bijna op maandag, bijna op dinsdag, bijna op woensdag.....
En toen deed ik heel stom en liep bijna tegen een deur aan en de internist is gaan scheiden en is al jaaaaaaaaaaren ferrie heppie met zijn assistente die nu zijn vrouw isquote:
Een happy end... Voor de meeste dan...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En toen deed ik heel stom en liep bijna tegen een deur aan en de internist is gaan scheiden en is al jaaaaaaaaaaren ferrie heppie met zijn assistente die nu zijn vrouw is
Ik denk idd dat zijn ex-vrouw daar heel anders over denktquote:
Nou ik weet niet wat ik heb maar na 1 dag werken leg ik tegenwoordig al het loodje om 10 uur savondsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker DE
En wat lief dat jullie verder allemaal wakker blijven(DE is ook een beetje ziekjes, die moet slapen
)
Je bent welcomequote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker DE
En wat lief dat jullie verder allemaal wakker blijven(DE is ook een beetje ziekjes, die moet slapen
)
Die was woest en bleef achter met 4 kinderen, waaronder 1 zwaar gehandicapt kindquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk idd dat zijn ex-vrouw daar heel anders over denkt
Bek houwe kuikenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:52 schreef Isabeau het volgende:
O, een vissen-meet!![]()
Ben je niet gewoon in de overgang, Bluezz
Wat een zak van een ventquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Die was woest en bleef achter met 4 kinderen, waaronder 1 zwaar gehandicapt kind
Yepquote:
Het was sinsdien altijd lente in de dollartekens in de ogen van de doktersassistentequote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:53 schreef Isabeau het volgende:
Wat een zak van een ventEn ik hoop dat die assistente een waar kreng bleek te zijn die zijn leven ooit heel erg zuur gaat maken. Bah bah bah.
Dat is wel minder... Dan kan ik me heel goed voorstellen dat die vrouw er niet echt om kon lachen..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die was woest en bleef achter met 4 kinderen, waaronder 1 zwaar gehandicapt kind
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ooit een internist met zijn assistente betrapt in een spreekkamer![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oooooh dat wordt me een conversatie met jullie vissige afkortingen
Soms loopt het niet helemaal zoals je verwacht in het leven.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat doen die dingen met je ?quote:
Jaja, de winnares uit het programma "De Nieuwe Moscovicz". Dat programma had toch een ander doel dan zo op het eerste gezicht.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:56 schreef Stereotomy het volgende:![]()
![]()
Beetje zoals Moscovicz met die stagaire van hem
Dat zou je wel denken he ?!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaja, de winnares uit het programma "De Nieuwe Moscovicz". Dat programma had toch een ander doel dan zo op het eerste gezicht.
Die meid heet Nienke.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaja, de winnares uit het programma "De Nieuwe Moscovicz". Dat programma had toch een ander doel dan zo op het eerste gezicht.
No way ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
Wisten jullie dat Bitter Lemon eigenlijk Tonic met een citroensmaakje is?
Nou. Ik had dus een Dark Room feestje gehad, en ik herinnerde me dat Tonic door de quinine blauw oplicht onder een UV lamp. Dus ik lees er even wat meer over op Wikipedia:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:04 schreef kres het volgende:
[..]
No way ?
Tonic vind ik niet lekker maar Bitter Lemon![]()
Hoe kom je aan deze wijsheid Steer
Heh. Toen mijn ex meldde dat ze sort of iets had met een Duitser die ze op haar laatste vlucht van haar ouders terug naar Nederland in het vliegtuig had ontmoet, heb ik ook niet naar zijn naam gevraagd.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind ze ook beiden erg lekker
En misschien heel vreemd, maar ik informeer eigenlijk nooit naar de relationele stand van zaken in Atrimar's leven. Gek hè
Durf ik te vragen wie Atrimar is ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind ze ook beiden erg lekker
En misschien heel vreemd, maar ik informeer eigenlijk nooit naar de relationele stand van zaken in Atrimar's leven. Gek hè
Ik vermoed dat het idd een dwerg is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:13 schreef Isabeau het volgende:
Alsof je op gedetailleerde info zit te wachten. En nòg kleiner dan jij SteerIs het een dwerg? * Isabeau rent snel weg
Ach ja na 2,5 jaar relatie gaat het uit... Nog geen drie dagen later had ze al een nieuwe vriend..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heh. Toen mijn ex meldde dat ze sort of iets had met een Duitser die ze op haar laatste vlucht van haar ouders terug naar Nederland in het vliegtuig had ontmoet, heb ik ook niet naar zijn naam gevraagd.
Wat moet ik overigens met de opmerking dat ze het wel een beetje vervelend vindt dat die Duitser nog een stuk kleiner is dan ik?Oh en hij is 10 jaar ouder dan zij
FAIL.
Ik denk dat ik het al weet wie hij is....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:13 schreef Isabeau het volgende:
Alsof je op gedetailleerde info zit te wachten. En nòg kleiner dan jij SteerIs het een dwerg? * Isabeau rent snel weg
Hm, als ik jou en Isa zo hoor doe ik het zo slecht nog niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:14 schreef kres het volgende:
[..]
Ach ja na 2,5 jaar relatie gaat het uit... Nog geen drie dagen later had ze al een nieuwe vriend..
Oke jij wint....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:16 schreef Isabeau het volgende:
Die van mij had een nieuwe vriendin vóór het uit was
Hoe is het met jouw ex, Boriszje?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:17 schreef borisz het volgende:
* Schenkt nog een glaasje Elegant Frog in
quote:
Welke ex ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw ex, Boriszje?
Nou, vertel dan even over je scharrelsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Welke ex ?Op wat basisschool grappen en grollen heb ik nooit een serieuze relatie gehad.
Je bent ook nog jongquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:24 schreef borisz het volgende:
Welke ex ?Op wat basisschool grappen en grollen heb ik nooit een serieuze relatie gehad.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De helft van Isa ofzo
* Stereotomy rent heel hard weg
En ik weet nog niet hoe oud hij is ......quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, ik geloof dat ik op de leeftijd van Boris ook nog nooit een serieuze relatie had gehad
Isa is comming.....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet stil blijven staanRENNEN
! REN VOOR JE LEVEN!
Maar de helft van mij lijkt me niet waarschijnlijk, dan is de arme jongen nog minderjarig ookquote:
20quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:32 schreef kres het volgende:
[..]
En ik weet nog niet hoe oud hij is ......
Ik ergens vanaf mijn 17e.... Als het uit ging zat er steeds paar mnd tussen... Dit keer duurt het wat langer..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik wel, ik had van mijn 15e t/m 18e al iets 'serieus'En nadat dat uit was had ik binnen 2 maanden oid alweer een nieuwe vriend. En wat scharrels tussendoor gehad. Als je ouder wordt word je blijkbaar kritischer
Daarom geloofde ik het ook niet...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar de helft van mij lijkt me niet waarschijnlijk, dan is de arme jongen nog minderjarig ook
Een broekkie...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:35 schreef borisz het volgende:
[..]
20
Dan zou Isa 40 zijn. Dan is Tante Bloes bijna nog jonger
.
Hmm dat zou idd leuk zijn...quote:
Maar daar ben je niet alleen in. Op mijn 20e dacht ik ook nooit zo mega hard over mijn toekomst. Ik bedoel je bent wel met je werk en zo bezig maar je loopt veel meer rond met het gevoel we zien het wel...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:54 schreef Isabeau het volgende:
Toen ik 20 was dacht ik eigenlijk nooit zo na over het leven, over de toekomst of over mezelf. Had ik veel minder ballast. Was iedereen om me heen een stuk gelukkiger. Dus ik denk niet dat ik per se weer 20 wil zijn, ik denk dat ik zelf zo zou willen zijn als toen ik 20 was. Vrijer, blijer en onbezorgder
Dat klopt opzich welquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:54 schreef Isabeau het volgende:
Toen ik 20 was dacht ik eigenlijk nooit zo na over het leven, over de toekomst of over mezelf. Had ik veel minder ballast. Was iedereen om me heen een stuk gelukkiger. Dus ik denk niet dat ik per se weer 20 wil zijn, ik denk dat ik zelf zo zou willen zijn als toen ik 20 was. Vrijer, blijer en onbezorgder
Ik ook niet, ik heb ook wel een gevoel van ik ben nu lekker aan het studeren, zal het een extra jaar zijn dan is dat zo. We zien wel wat de toekomst brengt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:59 schreef kres het volgende:
[..]
Maar daar ben je niet alleen in. Op mijn 20e dacht ik ook nooit zo mega hard over mijn toekomst. Ik bedoel je bent wel met je werk en zo bezig maar je loopt veel meer rond met het gevoel we zien het wel...
Zo dit komt me heel bekend voor. Jaar meer of minder betekent niks. Later zal dat wel veranderenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:01 schreef borisz het volgende:
Ik ook niet, ik heb ook wel een gevoel van ik ben nu lekker aan het studeren, zal het een extra jaar zijn dan is dat zo. We zien wel wat de toekomst brengt.
En ik dan ?quote:
Ik geniet er zeker vanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:04 schreef Isabeau het volgende:
Geniet er van borisz(en maak je studie op tijd af
)
Wat is daar nou zo leuk aan? Op mij komt het stoffig en saai over. Al die getallen en cijfertjes en als ik zo naar de huidige economische crisis in de wereld kijk dan weet ook niemand echt hoe het precies werkt met de wereldeconomie en doet iedereen maar waarvan ze hopen dat het goed komt. Alhoewel, juist nu moet het wel een spannende/boeiende tijd zijn voor economen, juist om te zien welke kant het op gaat en wat landen allemaal doen om het tij te keren.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:09 schreef borisz het volgende:
Ik geniet er zeker van(al heb ik soms last van positief negativisme)
Ik ben net halverwege mijn bachelor dus ik ben nog wel even bezig. Maar ik ga zeker door in de Economie daar ligt mijn interesse het meest.
.
Checkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is daar nou zo leuk aan? Op mij komt het stoffig en saai over. Al die getallen en cijfertjes en als ik zo naar de huidige economische crisis in de wereld kijk dan weet ook niemand echt hoe het precies werkt met de wereldeconomie en doet iedereen maar waarvan ze hopen dat het goed komt. Alhoewel, juist nu moet het wel een spannende/boeiende tijd zijn voor economen, juist om te zien welke kant het op gaat en wat landen allemaal doen om het tij te keren.
En wie heeft voor het laatst in mijn fobo gelurkt ?quote:
Zo als ik het zie leeft nederland van export. Als onze producten niet door het buitenland worden afgenomen door een crisis hebben wij ook een probleem...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:19 schreef borisz het volgende:
[..]
CheckLeuk juist, en ik ben al dol op cijfers
. Voor 'ons' een zeer spannende tijd en eigenlijk kan 99% van de bekende internationale theorieën overboord gegooid worden.
Nederland kan doen aan die recessie doen wat we doen, maar we komen er pas uit als de wereldhandel weer aantrekt. Zo zit de economie van Nederland in elkaar.
Maar wat hebben we dan aan al die theorieën die door economen zijn bedacht gehad als ze nu allemaal niet bruikbaar blijken te zijn? Ik vind het zo'n raar wereldje... soort tulpenhandel, maar dan met het geld zelf.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:19 schreef borisz het volgende:
CheckLeuk juist, en ik ben al dol op cijfers
. Voor 'ons' een zeer spannende tijd en eigenlijk kan 99% van de bekende internationale theorieën overboord gegooid worden.
Nederland kan doen aan die recessie doen wat we doen, maar we komen er pas uit als de wereldhandel weer aantrekt. Zo zit de economie van Nederland in elkaar.
En de doorvoer speelt een grote rol. 65% van onze economie wordt bepaald door de export en doorvoer, valt dat stil wat nu min of meer het geval l, dan is dat een slecht teken voor ons. waar je weinig over te zeggen hebt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:23 schreef kres het volgende:
[..]
Zo als ik het zie leeft nederland van export. Als onze producten niet door het buitenland worden afgenomen door een crisis hebben wij ook een probleem...
Correct me if i'm wrong
Het meeste van dat geld bestaat uit vertrouwen en is allemaal digitaal. Zolang men elkaar vertrouwt gaat het goed, maar dat is juist het probleem het vertrouwen haalt dieptepunt naar diepepuntquote:Maar wat hebben we dan aan al die theorieën die door economen zijn bedacht gehad als ze nu allemaal niet bruikbaar blijken te zijn? Ik vind het zo'n raar wereldje... soort tulpenhandel, maar dan met het geld zelf.
Ik voel me altijd een beetje een onbenullig radartje in het grote geheel als je dingen op wereldniveau bekijkt en zeker waar het de economie betreft. Geld op groot niveau vind ik sowieso een beetje shady. Multinationals die achter de vreemdste dingen blijken te zitten, en dat gaat zeker ook op voor de medicijnindustrie. Ik klink nu wel een beetje conspiracy theory achtig en zo ben ik helemaal niet![]()
Maar goed, eigenlijk spreek ik mezelf nu enorm tegen. Noem allemaal spannende economische zaken en begon met 'saai en stoffig'
Het is ook wel interesant zolang je er globaal over nadenkt.... en niet al te veel in de kleine cijfers duikt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat hebben we dan aan al die theorieën die door economen zijn bedacht gehad als ze nu allemaal niet bruikbaar blijken te zijn? Ik vind het zo'n raar wereldje... soort tulpenhandel, maar dan met het geld zelf.
Ik voel me altijd een beetje een onbenullig radartje in het grote geheel als je dingen op wereldniveau bekijkt en zeker waar het de economie betreft. Geld op groot niveau vind ik sowieso een beetje shady. Multinationals die achter de vreemdste dingen blijken te zitten, en dat gaat zeker ook op voor de medicijnindustrie. Ik klink nu wel een beetje conspiracy theory achtig en zo ben ik helemaal niet![]()
Maar goed, eigenlijk spreek ik mezelf nu enorm tegen. Noem allemaal spannende economische zaken en begon met 'saai en stoffig'
Economie lijkt soms rationeel, maar de economie is zo afhankelijk van mensen die 'niet nadenken'quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:31 schreef kres het volgende:
[..]
Het is ook wel interesant zolang je er globaal over nadenkt.... en niet al te veel in de kleine cijfers duikt.
Slaap lekker MeMoquote:
Ff wijze oude man praat...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:29 schreef borisz het volgende:
[..]
En de doorvoer speelt een grote rol. 65% van onze economie wordt bepaald door de export en doorvoer, valt dat stil wat nu min of meer het geval l, dan is dat een slecht teken voor ons. waar je weinig over te zeggen hebt.
Maar wat hebben we dan aan al die theorieën die door economen zijn bedacht gehad als ze nu allemaal niet bruikbaar blijken te zijn? Ik vind het zo'n raar wereldje... soort tulpenhandel, maar dan met het geld zelf.
[..]
Het meeste van dat geld bestaat uit vertrouwen en is allemaal digitaal. Zolang men elkaar vertrouwt gaat het goed, maar dat is juist het probleem het vertrouwen haalt dieptepunt naar diepepunt.
Slaap heerlijk Memoquote:
Omdat men steeds geld blijft bijdrukken gaatt op de langer termijn dat de prijzen omhoog en prijzen = meer winst dus kan je at meer uitkeren etc. Loon-prijs spiraalquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:34 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, en inflatie heb ik nou nooit begrepen!
Salaris omhoog.
Prijzen van produkten omhoog.
Salaris weer omhoog.
Produktprijzen weer omhoog.
Ad nausea
Beetje idioot eigenlijk
Damn Memo brengt me wel op een idee...quote:
Wet van vraag en aanbod.....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Omdat men steeds geld blijft bijdrukken gaatt op de langer termijn dat de prijzen omhoog en prijzen = meer winst dus kan je at meer uitkeren etc. Loon-prijs spiraal.
Maar goed, tijd om te slapen
de [quote ] tag moest nog wat verplaatst wordenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:38 schreef kres het volgende:
[..]
Ff wijze oude man praat...Je begint nu al te merken dat theorie een ding is en de realiteit tot aal anders kan zijn, Ik maak het dagelijks mee op mijn werkt. Paar bazen die hele dag achter hun bureau zitten bedenken een plan die in theorie zou moetten werken. Ik ben dan de gene die het uit moet voeren. Ik zag dan al bjk voorbaat dat het niet gaat werken maar zij denken van wel..
En wat denk je? Ik krijg vaak gelijk.. Kijk het is niet zo dat ze het altijd fout hebben maar soms komen ze met plannen die gedoemd zijn om te mislukken. op zo'n moment trk ik dan aan de bel maar ze luisteren niet.
Vervolgens gooien ze een oplegger geld tegenaan om dan pas achter te komen dat hun plannetje niet werkt...
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:41 schreef borisz het volgende:
[..]
de [quote ] tag moest nog wat verplaatst worden.
Wat is dat stipjes gedoequote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
ik taai ook af. Moet morgen wel een goeie indruk maken op stipjes-zus natuurlijk
Houdoe
Ja!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:46 schreef golfer het volgende:
Het jonge gepeupel verlaat Isa nu al deze nacht en het ouwe volk moet haar nog even een stukje de nacht doorhelpen?
Ik kan op mijn werk niet eens fokken laat staan iets van tv zien..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja!Nou zijn jullie ook leuk genoeg hoor
Hoe was Smaken Verschillen deze week? Ik heb verdorie geen enkele aflevering gezien, dus dat wordt straks op internet kijken. Nou ja, niet straks als in: hier. Want alles is geblokkeerd wat tv programma's kijken betreft.
Er was eens een betoverend prinsesje in een rode jurk met witte stipjes. De prins afkomstig uit het verre oosten was overdonderd van haar schoonheid en lach. En alhoewel stipjes inging op zijn avances en vleierijen bleek zij geen romantische gevoelens te koesteren jegens de koene prins. Sindsdien stond het prinsesje in de ganse fok cul slowchat bekend als 'stipjes'. En zij leefden nog lang en gelukkig....zonder elkander.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:47 schreef kres het volgende:
Wat is dat stipjes gedoe![]()
Slaap lekker dude
I know en Atrimar is ook best een leuke vent, volgens mij.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:47 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik vond hem leuk, golferEn mijn handicap is dat ik hem nog steeds leuk vind. Liefde is iets...idioots.
Deze:quote:Welke film hebben jullie gezien?
Ik 4 jaar huishoudschoolquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:51 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij is het zelfs ad nauseum, BluezzIk heb maar 1 jaar Latijn gehad
We moeten zo nog even naar de aflevering van vandaag kijken. Zou ook kunnen dat we die pas moregn bekijken.quote:
Volgens mij heb je dat overalquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:52 schreef Bluezz het volgende:
Oh en over dat gedoe wat Kres beschrijft over die baasjes in torentjes die theorieen bedenken die het voetjesgepeupelvolk moet uitvoeren die al van kilometers ver zien aankomen dat het niet gaat werken, daar strijd ik al 30 jaar tegen.
En guess what?
Het helpt geen flikker.
Ahh what a lovely but sad storyquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:50 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, Steer!!
[..]
Er was eens een betoverend prinsesje in een rode jurk met witte stipjes. De prins afkomstig uit het verre oosten was overdonderd van haar schoonheid en lach. En alhoewel stipjes inging op zijn avances en vleierijen bleek zij geen romantische gevoelens te koesteren jegens de koene prins. Sindsdien stond het prinsesje in de ganse fok cul slowchat bekend als 'stipjes'. En zij leefden nog lang en gelukkig....zonder elkander.
Ja daar ben ik ook achter... It realy sucksquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:52 schreef Bluezz het volgende:
Oh en over dat gedoe wat Kres beschrijft over die baasjes in torentjes die theorieen bedenken die het voetjesgepeupelvolk moet uitvoeren die al van kilometers ver zien aankomen dat het niet gaat werken, daar strijd ik al 30 jaar tegen.
En guess what?
Het helpt geen flikker.
Als ik dat zo lees dan moet deze film het vooral hebben van hoe de film gemaakt wordt, camerawerk, de acteurs etc. Met dat verhaal kan je namelijk iets heel plats en commercieels maken, maar als ik jullie zo lees is dat gelukkig niet zo.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:52 schreef golfer het volgende:
Deze:
http://film.upclive.nl/films/item.php?id=15275
Niks daarvan, ik wil het nu en niet straks of morgenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:53 schreef golfer het volgende:
We moeten zo nog even naar de aflevering van vandaag kijken. Zou ook kunnen dat we die pas moregn bekijken.
Actually, that kinda sums it up for me.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:50 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, Steer!!
[..]
Er was eens een betoverend prinsesje in een rode jurk met witte stipjes. De prins afkomstig uit het verre oosten was overdonderd van haar schoonheid en lach. En alhoewel stipjes inging op zijn avances en vleierijen bleek zij geen romantische gevoelens te koesteren jegens de koene prins. Sindsdien stond het prinsesje in de ganse fok cul slowchat bekend als 'stipjes'. En zij leefden nog lang en gelukkig....zonder elkander.
Je vergeet er wel bij te vertellen dat die prins vanuit het oosten ongeveer tot de navel van de Stipjes kwam.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:50 schreef Isabeau het volgende:
Dat was een goed programma.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat overalGeweldig hè, dat bedrijven en overheid door dat soort mensen wordt geleid
Daar krijg je dan tv-programma's als "Over de Balk" van
Tot aan de schouders, jah?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Je vergeet er wel bij te vertellen dat die prins vanuit het oosten ongeveer tot de navel van de Stipjes kwam.
Maar alle stipjes op zijn stokje: ik gun hem zo graag dat ie weer eens iemand tegenkomt waarbij het wederzijds is.
Oh jee. Ik word weer bij de lurven(...) gegrepen en mote nog iets bekijken van de bazin.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:58 schreef Bluezz het volgende:
Niks daarvan, ik wil het nu en niet straks of morgen [ afbeelding ]
je hoort het golfer, moeders wil is wet!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:58 schreef Bluezz het volgende:
Niks daarvan, ik wil het nu en niet straks of morgen [ afbeelding ]
Stier slapen nouquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:59 schreef Stereotomy het volgende:
Actually, that kinda sums it up for me.![]()
Overigens is haar lach niet zo mooi. Ze moet van haar nieuwe tandarts een beugel. Dus ze krijgt een volwassenenbeugel binnenkort.
Ahh gossie Steer wat lief.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Actually, that kinda sums it up for me.![]()
Overigens is haar lach niet zo mooi. Ze moet van haar nieuwe tandarts een beugel. Dus ze krijgt een volwassenenbeugel binnenkort.
Sprookjes overdrijven graagquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:59 schreef Stereotomy het volgende:
Pssst Liejannuh.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sprookjes overdrijven graag
Ik wil eigenlijk ook wel weer eens een prins op het witte/zwarte/bruine paard tegen komen. Heb inmiddels geen vrijgezelle vriendinnen meer
Mijn eerste vriendinnetje had een beugel. Dat deed erg pijn bij het, euh. Dingessen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:03 schreef Bluezz het volgende:
Ow steer heeft weer eens wat aangevuld.
Ik heb op mijn 30e een paar jaar een beugel gehad, en een áándagg [ afbeelding ]
Liejannuh is niet vrijgezelquote:
Nastyquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendinnetje had een beugel. Dat deed erg pijn bij het, euh. Dingessen.
Ik hou me inquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Liejannuh is niet vrijgezel
En op je 30ste nog een beugel, Bluezz?Ik ben mijn beugel kwijt geraakt op een camping en de orthodontist was zo boos dat ik geen nieuwe kreeg oid. Zijn mijn tanden weer iets uit elkaar gegroeid en nu heb ik dus een spleetje.
Ik vermoedde al zoiets.quote:
quote:
Tussen mijn tandenquote:
Jezus Christus holy mozesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]en welke steen was de afgelopen maanden jouw schuilplaatsje, lieverd?
Kaas is haar vriendje..quote:
Niet zo dyslectisch zijn, Kressiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:09 schreef kres het volgende:
[..]
Kaas is haar vriendje..
Wel opleten Steer
Arme Liejannuh, wordt kaas ook al als haar vriendje aangewezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ook lekker.quote:
Tot straks!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:10 schreef golfer het volgende:
Maar nu is het echt even tijd voor Smaken Verschillen p de DVD-speler.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Arme Liejannuh, wordt kaas ook al als haar vriendje aangewezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is laat... Mag ik me daar achter verschuilen ?Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Ik denk dat hij een goede luisteraar is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het ook een vriendelijke vent, verder weet ik eigenlijk niet zo veel over hem.
Enige wat ik van hem af weet is dat hij bij mij om de hoek woont waar ik werk...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het ook een vriendelijke vent, verder weet ik eigenlijk niet zo veel over hem.
Kan soms zo depri zijn he ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:17 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, zèlfs Liejannuh heeft een vriend. Niet dat Liejannuh niet leuk zou zijn, maar ze is nogal een zelfstandig en onafhankelijk type![]()
Lein heeft ook een vriend.
En mijn andere vriendinnen hadden allemaal al partners toen ik ze leerde kennen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:19 schreef kres het volgende:
[..]
Kan soms zo depri zijn he ?
Alles en iedereen bouwt iets op en je hebt het gevoel dat je stilstaat.
Heel toepasselijk Steerquote:
Jij wint het wederom....quote:
Ja ik weet het...quote:
Sorry maar ik kan er niks over zeggen....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:33 schreef Stereotomy het volgende:
Nu ga ik ECHT naar bed. En slaap ik tot 9:30. Die F1 kwali kan me gestolen worden.
Maar nog over 1 ding jullie mening: Terre d'Hermès of L'Air du Désert Marocain?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:34 schreef Isabeau het volgende:
Terre d'Hermès en succes (en veel plezier) morgenSlaap lekker.
7 fokking uur 's ochtendsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:36 schreef kres het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan er niks over zeggen....
Hoelaat is de kwalificatie ?
Good Luck morgen Steerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]! Die had idd mijn voorkeur. Was de geur die ik ophad toen ik stipjes voor het eerst mee uit vroeg vorig jaar en toen alle ellende begon.
[..]
7 fokking uur 's ochtendsAustraliers
Anyway. Nu. Echt. Weg.
Citrosan heet dat geloof ikquote:
Ik doe alsof het kwast is, maar het is citroenlimonade met heet waterquote:
Hooghoudt?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe alsof het kwast is, maar het is citroenlimonade met heet water
Smaken verschillen bekeken de titel is goed bedacht.quote:
Was het maar Hooghoudt, dan had ik wel kwast gehadquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hooghoudt?Volgens is de meeste kwast dat ook..
Mocht je het missen: er was deze week niet echt veel aan.quote:
Sorry, ik wou je kwast-ervaring niet bederven.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was het maar Hooghoudt, dan had ik wel kwast gehad
Is één of ander fancy pancy limonade merk in van die bussen. Normaal staat hier sinaasappel en framboos oid, maar nu een keer citroen en ik dacht: yum, lekker met heet water!
Ik ga het deze week nog kijken, golfer
Vorige week was leuk. Met die onverwachte homo universalis en de barbie van de skipiste.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Mocht je het missen: er was deze week niet echt veel aan.
Volgende week belooft wel wat meer.
We gaan haar nog wel even bijles geven. Ga jij maar slapen, kind.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:53 schreef kres het volgende:
Oom Golfer en tante Bluezz willen jullie het van me overnemen?![]()
Bedoel je die gast met die paarden en schilderijen? Ik was een beetje verbaast, maar dan heel positief verbaast.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Vorige week was leuk. Met die onverwachte homo universalis en de barbie van de skipiste.
Als je zo doorgaat ga ik me nog schuldig voelen...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:54 schreef Isabeau het volgende:
Nou, slaap dan ook maar lekker, kres
Het zijn echt de ouderen die over blijven hè
Precies, zo bedoel ik het ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedoel je die gast met die paarden en schilderijen? Ik was een beetje verbaast, maar dan heel positief verbaast.
Dankje.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Golfer, ik zag trouwens je eerste twee keuzes in het VBL-fantasie-elftal-topic of hoe het ook mag heten.
Wat een spitsenduo!
WTMIquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:23 schreef freecell het volgende:
Iemand een slokje versgekolfde groeningemelk?
Ik was gewoon verbaasdquote:
Klinkt goed! Gewoon olie, basilicum en wat zout oid? Receptje?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:58 schreef borisz het volgende:
Verse pesto gemaakt. Dat is echt 100000x lekkerder dan uit een potje.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:10 schreef ColdFeet het volgende:
Basilicum, pijnboompitten, knoflook, beetje zwarte peper, olie en parmezaanse kaas!
I know, right?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:11 schreef borisz het volgende:
[..]. Eenmaal verse pesto gemaakt wil je nooit meer die troep uit een potje.
Pssst, op de botermarkt, bij de islamiet, is het ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:11 schreef borisz het volgende:
. Eenmaal verse pesto gemaakt wil je nooit meer die troep uit een potje.
En weet je wat het allervieste is? Dat pesto uit een potje zurig smaakt. ZUURquote:
Vies jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:20 schreef ColdFeet het volgende:
En weet je wat het allervieste is? Dat pesto uit een potje zurig smaakt. ZUURDat hoort toch niet?
Zuur ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En weet je wat het allervieste is? Dat pesto uit een potje zurig smaakt. ZUURDat hoort toch niet?
Drupje citroensap door verse pesto is overigens OK
Ja, de Italiaanse traiteur bij ons om de hoek heeft ook prima versequote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pssst, op de botermarkt, bij de islamiet, is het ook![]()
Maar zelf maken is altijd leuker. Ik heb daar een hardstikke leuk boekje van trouwens en had allerlei ideetjes, maar eenmaal bij de islamiet al die lekkere verse pesto's en tapenades geproefd sla ik het zelfmaken gewoon over
Weet je wat het lekkerst is? Pindakaas, sambal, dunne plakjes komkommer en dan van die gebakken uitjes eroverquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:23 schreef freecell het volgende:
Zojuist een kap met een ebetje pindakaas en sambal
Vanavond? Iets van pasta denk ikOf aardappels uit de oven, of misschien wel stamppot, weet ik het
1e of 2e serie?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:28 schreef borisz het volgende:
Er is nu nog zon, dus even de hardloopschoenen aan doen en les 6 van Evy gaan lopen.
Wordt Golfer niet beetje gek van je.. ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toch niet![]()
Alleen die wolken moeten wegblijven
Ik krijg het heen-en-weer van haar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:19 schreef kres het volgende:
Wordt Golfer niet beetje gek van je.. ?
In uit in uit in uit![]()
Eerste seriequote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
1e of 2e serie?
Ik ga morgen les 17 van de eerste serie doen. Denk ik
Roze!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:19 schreef kres het volgende:
[..]
Freecel...Wat las ik net nou boven iets met rood melk en zo .....
Stipje-zusje blijkt de evil-personificatie van stipje zelf te zijn. Wat een dominante kletstante.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Stipjes-zusje wordt het toch Steer?
Je houdt niet van dominante vrouwen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
Stipje-zusje blijkt de evil-personificatie van stipje zelf te zijn. Wat een dominante kletstante.![]()
![]()
![]()
Blij dat ik van die twee af ben.
Oh ja, dat ken ik. Lig je net lekker springt ze op je en gaat lekker op je stampenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:42 schreef borisz het volgende:
Net even een golfer dutje gedaan. Werd wakker gemaakt door Bellefleur
![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
Stipje-zusje blijkt de evil-personificatie van stipje zelf te zijn. Wat een dominante kletstante.![]()
![]()
![]()
Blij dat ik van die twee af ben.
Ja maar niemand geeft antwoordquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Le-zen is lastig he? En hou eens op met hier binnenvallen zonder meekletsen
Ze wil eten, dan krijg je datquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, dat ken ik. Lig je net lekker springt ze op je en gaat lekker op je stampen![]()
grmbl ende zo, of niet, Isaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Zoooo brak geslapenen nu geen tijd meer om te slapen, ik moet vanavond naar de kerk voor iets van mijn neefjes waarvan ik zeker weet dat geloof hen helemaal niets doet, maar als peettante vond ik het wel heel erg cru om niet te komen.
En ik zwelg helemaal niet, god wat ken je me slecht Lein.
Nah, stipje was chagarijnig en haar zus is dus een dominante, roeiende, oililydragende kletsmajorette. We zijn naar de open dag geweest van de academie voor kunsten in Tilburg, om onze regisseur te zien spelen. We werden echter naar de verkeerde zaal geleid, waardoor we een ander stuk hebben gezienquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:18 schreef Isabeau het volgende:
Maar de ontmoeting met stipjes' zus was dus niet zoals je gehoopt had? Hoe was het toneel dan?
Hahahahaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:23 schreef Stereotomy het volgende:
Gelukkig was mijn dag weer goed toen ik per ongeluk in een zaal vol met tapdancense blondines in strakke topjes terechtkwam, die dansten op:
Om nom nom nom![]()
CF is niet Rooms maar Anglicaansquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:43 schreef Bluezz het volgende:
Heilig vormsel
Belachelijke verzinsels die kerken![]()
sorry CF
Zoooooooooooooo heerlijk gegeten
Gevulde portobello's en tagliatelle carbonara!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:44 schreef ColdFeet het volgende:
CF is niet Rooms maar Anglicaans
Wat heb je gegeten?
Boullionblokje in kokend water oplossen, doosje diepvriesgroenten erbij flikkeren, klaar.quote:
Hee CF, ik las op Foodlog.nl dat de AH Cider zou gaan verkopen (als alternatief voor bier voor jongeren) en vandaag had mijn AH idd voor het eerst cider. Erg lekker, en niet te duur. Laatste keer dat ik cider had was met jou in die Irish Pub.quote:
Moet je even aan de cook vragen wat er allemaal in zatquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:58 schreef ColdFeet het volgende:
Mmm, waarmee gevuld, die paddo's?
Ik heb hier ook gelukkig een winkeltje ontdekt dat pancetta verkoopt; voor de beste carbonara is dat natuurlijk onontbeerlijk!
bijna. iets meer werk maar niet veel. staat nu net opquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Boullionblokje in kokend water oplossen, doosje diepvriesgroenten erbij flikkeren, klaar.
sporten op de zaterdag, huldequote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
WTMITssss
DE, voel je je al wat beter? Minder gammel&beurs?
Ik heb zojuist een uur gesport. Moet nu douchen, maar meneer staat zich te scheren in de badkamer
Neequote:
Of is je band lekquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neenou.. ja
![]()
Ik zoek iets om te eten
Nee hequote:
oehh klinkt goed!quote:Ik heb hier bitterballen.
Ja vertel gelijk even onverkapt dat we niet kunnen koken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:25 schreef Bravebart het volgende:
Ik zal het maar even uitleggen, Fiets en ik zijn op een virtuele kookcursus/tour op zoek naar puicke recepten voor in het kookboek
Wij kunnen heus wel kokenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja vertel gelijk even onverkapt dat we niet kunnen koken.
Ojaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wij kunnen heus wel kokenAlleen we zijn op zoek naar horizonverbreding
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ojazo zouden we het brengen.
Ze staan allemaal in de keukenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maargoed, hier zit niet echt veel levend vlees lijkt het
Ja, hoiquote:
Ja, hebben we 1 keer geprobeerd, maar dat werd een hele natte zooi, he Fjetsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:33 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je weleens bobotie gemaakt? Zonder pakje?
Dat doen we niet weer nee.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, hebben we 1 keer geprobeerd, maar dat werd een hele natte zooi, he Fjets
Oeh even kijken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |